Uitgerekend eind mei/begin juni

Wilde jullie even laten weten dat mijn gevoel en daarna het toepassen van de nub theorie klopte met wat we vandaag tijdens de geslachtsecho zagen; een dochter! 
Ze was heerlijk beweeglijk en was al flink aan t boxen etc. Hele leuke pret echo gehad voor niet al te veel geld! (Echobureau Utrecht) 

Gefeliciteerd mommmy! 
Ja lekker hè Annemieke!
Fijn gebruiker! Goede nipt :D
Leuke ideeën Sanne! Ik dacht ook voor mijn werk een slagroomtaart met roze en blauwe muisjes.. over 3 weken ben ik jarig, misschien kan ik het tot dan geheim houden.. dan ben ik alleen wel al 17 weken.. zou dat kunnen..? Ben een beetje bang dat je het dan al vet goed ziet, ook omdat het mijn tweede is. Ik heb wel een beetje wijde kleren aan vaak.. misschien let niemand er gewoon op en valt het niet op? :O
Zou wel leuk zijn 

Wat leuk een dochter!!
Wat fijn dat de nipt uitslag goed was zeg!!
Mijn collega's reageerden ook echt super leuk? wel gek hoor dat de meeste mensen het nu weten.

Wat een leuke ideeën en wat een goed nieuws allemaal. Heerlijk hè, om de 12 weken grens gepasseerd te zijn! Hoe voelen jullie je? Ik voel me steeds beter!
Wij zijn nog iets vooruit gezet en ik ben nu 13+3 weken zwanger van de tweeling. Om de twee weken een echo en ik heb ze elkaar zelfs al zien duwen. Heel grappig! Volgens de verloskundige zou ik dat al kunnen voelen. Verder dacht ze een balzakje te zien en op de echo lijken het voor ons ook jongetjes (nub theorie). Maar of dat ook echt zo is, horen we over 1,5 week... :) Alles is prima! Wel een gek idee dat we óf een meisjesgezin óf een jongensgezin worden. 
Voor op mijn werk (ik werk met peuters) heb ik een boekje gekocht van Dick Bruna: Fien en Pien. Gaat over een één eiige tweeling. Op die manier wil ik het aan de kinderen vertellen. Zo'n zin in!! 

Oja, onze nipt was trouwens goed. Bewust zonder nevenbevindingen gedaan, omdat dit nog te vaak mis gaat en dan voor onnodige spanningen kan zorgen. Daar ben ik niet voor gemaakt.

Wat een leuk idee Sanne!! Dat lijkt me heel grappig als ze al contact met elkaar hebben in je buik. Ik vond het al grappig dat het kindje bij de echo even de navelstreng vast had.
Zelf ben ik de 12weken nog net niet voorbij, maar ik heb op vermoeidheid na nergens last van gehad en nu gelukkig ook niet.

Terug
Bovenaan