Uitgerekend eind mei/begin juni

Sanne wat fijn! Gefeliciteerd!
Hier nu 14+3 en alleen sochtends nog een beetje misselijk. Verder meer energie maar wel veel puistjes.. maar ook veel stress omdat ik in januari geen werk meer heb, dus of dat van de zwangerschap of stress is weet ik niet zo goed. 

Zwangeryes wel fijn dat je nu veel minder misselijk bent! Maar ik kan me voorstellen dat je er stress van hebt dat je straks geen baan meer hebt. Ben je wel op zoek of ga je na de zwangerschap weer op zoek?

Zwangeryes wel fijn dat je nu veel minder misselijk bent! Maar ik kan me voorstellen dat je er stress van hebt dat je straks geen baan meer hebt. Ben je wel op zoek of ga je na de zwangerschap weer op zoek?

Ik ben wel op zoek naar ben ook eerlijk over mijn zwangerschap. Mag op 1 plek een dagje mee komen kijken maar de werktijden zijn eigenlijk een beetje te veel voor mij. Vooral nu er een baby bij komt, daar wil ik ook gewoon nog bij thuis zijn natuurlijk :)
Ik wil liever nu werken en dan na de zwangerschap even niet in plaats van nu niet en dan met een baby solliciteren, maargoed, ik heb daar weinig over te zeggen. Dagbesteding in de zorg is op het moment ook niet heel veel werk in, iedereen wil fijne regelmatige werktijden natuurlijk

Hallo iedereen! Wat leuk om al jullie berichtjes te lezen :) Ik ben een tijdje weg gebleven, maar alles gaat nog steeds goed met de tweeling. Op 10 weken kreeg ik nog een echo en hoorden we 2 vrolijk kloppende hartjes. Wat een geruststelling!
Zelf ben ik de voorbije weken ontzettend misselijk en moe geweest, maar sinds dit weekend (ik ben nu 11w ver) lijkt het me wat beter te gaan. Ik walg nog steeds van heel wat soorten eten, maar ik kan wel een normale portie (soms met wat tegenzin) binnenkrijgen.
Het enige waar ik me wat zorgen over maak is dat ik gewicht verlies. Ik begon voor mn zwangerschap op 57kg en zit nu aan 55. Hopelijk begint dat snel weer aan te tikken.
Volgende week afspraak voor de NIPT. Spannend! 

Fijn feline!
Gewichtsverlies maakt niet uit toch, tenzij je helemaal niks binnen kan houden. En twee kilo valt wel mee. Ik ben er twee aangekomen. Waarschijnlijk (hopelijk) voel je je na de 16 weken weer beter en dan komen die kilo's er wel bij hoor! :)
Sterkte met de misselijkheid, hopelijk is dat snel weer voorbij!

Terug
Bovenaan