Uitgerekend februari 2018

Het lijkt mij ook leuk om bij de FB groep te kunnen.

Pff, het duurt zo lang om te wachten op de eerste afspraak bij de vk (5 juli).

Het is mijn eerste keer en vindt het zo spannend of het allemaal goed verloopt. Ik zie geen reden om een miskraam te krijgen, maar als je al die verhalen hoort en leest weet ik niet meer wat ik moet denken.

We hebben het de ouders broers en zussen en een paar hele goede vrienden al wel verteld, maar ik merkt dat ik bij iedereen aangeef dat het nog heel pril is en dat we eerst maar eens moeten afwachten. Alsof ik mezelf aan het indekken ben ofzo. Misschien ook omdat ik nog niet echt veel kwaaltjes heb, van het weekend wel erg moe geweest, maar dat was manlief ook, dus dat zal wel ergens anders vandaan komen. Verder soms wat last van m'n buik of verminderde eetlust, maar het houdt allemaal niet echt vast aan. Misschien verbeeld ik het me meer ofzo..

Hebben jullie het je ouders al verteld of wachten jullie nog even af?

Onze ouders weten het. Ik heb vrijdag de echo en ben ik 7 weken. Zaterdag ga ik na Disneyland en dan vertel ik daar hopelijk het goede nieuws aan me zusje. Voor de rest heb ik dit keer niemand wat gezegd. Hopelijk brengt dat wat meer geluk dits keer.

@Marijke wat leuk dat je al een echo foto hebt! En wat goed dat alles er goed uitzag, lijkt me toch een geruststelling. Ik heb straks een afspraak bij de huisarts, die is helaas geen verloskundige dus waarschijnlijk zal ik niet veel wijzer worden haha. Inmiddels al wel een afspraak bij de verloskundige op 10 juli.

Zou willen dat ik dat verliefde gevoel ook al had haha! Bij mij is op de een of andere manier het besef er ook nog niet. We zullen het maar afwachten..meer kunnen we ook niet doen.

Liefs xx

Ik heb zaterdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Zo spannend... daarna is ons plan het aan de ouders en zussen en broers etc te vertellen. We hebben dus ook nog met niemand afgesproken daarvoor dus dat wordt een spannende dag, eens kijken of we iedereen kunnen bereiken! Wel gelukkig zondag met vaderdag wat mogelijkheden mensen te zien! Nu hopen op een goede eerste afspraak.

Op mijn werk weten ze het wel al aangezien ik zo moe was en last van mn rug had en af en toe misselijk was, bij mij op mn werk niet geheel onbelangrijk om het even te melden haha.

Ik ben vandaag 8 weken. Met onze eerste berekeningen kwamen we uit in februari maar als ik daadwerkelijk 8 weken ben dan wordt het januari!

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb maandag ook een positieve test in mijn handen gehad ! Ik moest hem 2 keer doen om mezelf te overtuigen ! Maar mijn humeur de afgelopen weken zei eigenlijk al genoeg! Maar even een gekke vraag. Hebben jullie ook rond de 5/6 weken bruin bloed verloren ? Ik ben er best bezorgt om en ik zou graag andere ervaringen horen!

Liefs

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@Marijke Wat fijn dat je al een echo hebt gehad! :)! Fijn dat alles goed gaat!

Hopelijk gaat het goed met iedereen! Xx

Terug
Bovenaan