Uitgerekend februari 2018

Ik ben ook uitgerekend op 18 februari! 10 juli heb ik de eerste echo. Ik zou ook heel graag in de facebookgroep willen maar ben bang dat iemand dan ziet dat ik me daarbij aangemeld heb hahahaha

Ik had dat ook, maar dan wel een week voordat ik ongesteld moest worden.. dat en dat mijn humeur heel slecht was, was voor mij wel een teken om een test te doen

Veel dames die uitgerekend zijn op 18 februari dus :)! Ikzelf ben 10 februari uitgerekend!

Wij zijn druk even aan het inpakken, m'n vriend zei zojuist nog; waarschijnlijk onze laatste zomervakantie met z'n tweeen! Das wel een gek idee dan! Zo blij! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Ik ben op dit moment 5 week en 4 dagen dus hopelijk vallen de kwaaltjes in onze vakantie ook mee. Op dit moment alleen soms gevoelige borsten en af en toe vlagen van misselijkheid en veel naar het toilet. Jullie wel meer kwaaltjes?

Fijne avond!

@MirM, waar gaan jullie heen?

Ik heb nog helemaal geen last van kwaaltjes, had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet

ik ben ook uitgerekend op 10 februari! ik heb al wel wat kwaaltjes. heel veel plassen, moe maar niet goed kunnen slapen, pijnlijke borsten en af en toe misselijk. maar ik neem alles voor lief! fijne vakantie

@gebruiker303734 Oh nee, vannacht alleen bloedingen of heeft het doorgezet? Heftig :-(!

@Rafika Gelukkig dat je niet veel last van kwaaltjes hebt. Is dit jullie tweede kindje? Ik ben in verwachting van onze eerste. We gaan naar Oostenrijk en Italië, drie weken lekker op vakantie! Morgen nog alles overdragen aan collega's en morgenavond om 6 uur vertrekken we, eerst twee tussenstoppen in Duitsland.

@Romy Wat leuk dat we tegelijk zijn uitgerekend! Het vele plassen ken ik inderdaad ook! Ik ben wel vroeger wakker dan normaal maar niet heel moe. En alles voor lief nemen is inderdaad het beste! Bedankt voor het fijne vakantie wensen! Komt helemaal goed!

Liefs

Terug
Bovenaan