Uitgerekend februari 2018

<p>Soms zijn ineens mijn zwangerschapssymtomen weg en dan komen ze weer terug. ik moest vandaag ineens niet meer vaak plassen terwijl ik de dagen daarvoor heel vaak moest. ook mijn borstpijn komt en gaat. hebben jullie dit ook?</p>

<p>@Romy. Bij mij is het ook heel wisselend hoor. De ene dag wat last van dit, de andere dag wat last van dat, maar niets houdt echt langer aan. Enige wat ik wel ieder dag merk is 's avonds gevoel van een opgezette buik. Alsof ik teveel heb gegeten. (Zit nu thuis op de bank met m'n knoopje en rits open, haha) Maar op zich nergens echt storend last van, dus mag niet klagen vindt ik zelf :)</p>

<p>Hallo allemaal,</p><p>Morgen de eerste echo met naar mijn berekening precies bij 7 weken spannend maar heb er zin in. </p><p>Mijn borsten blijven gevoelig al is het iets minder dan de afgelopen drie weken. Ook de vlagen van misselijkheid zijn hanteerbaarder door inderdaad af en toe wat kleins te eten. Word alleen nog misselijk als ik een keer vergeet iets kleins te eten.</p><p>Hoe gaat het met de rest en de kwalen?</p><p>Groet Marijke1984</p>

<p>Hoi hoi,</p><p>merk dat ik hier een stuk minder kom nu we de FB pagina hebben :) Heb bij vlagen veel last van kwaaltjes. Minder eetlust, bepaald eten dat ik niet meer kan zien of ruuken, misselijk, maagzuur, veel naar toilet, hoofdpijn en ga zo maar door haha. Deel zal ook met de warmte te maken hebben ga ik maar vanuit. Ik moet nog tot 13 juli wachten op de eerste echo maar we gaan het morgen op mijn verjaardag aan mijn moeder en zusje vertellen. </p><p>Iedereen veel succes in deze hitte!!</p><p>Wendy</p>

<p>Spannend allemaal voor iedereen ! Ik herken </p><p>Veel dingen dus ben gelukkig niet de enige. Weinig last van kwaaltjes. 28juni eerste echo dan ben ik rond de 7weken. Maak me wel zorgen om me afscheiding.heb geen buikpijn of krampen maar wel af en toe rose of wat bruinig bloed bij het afvegen sorry klinkt niet zo fijn .  Dan ga je lezen en word ik soms alleen maar banger van alle verhalen. Herkenvaar ? Ik ben 14feb uitgerekend voor nu . Ken niet wachhte tot de 28e. </p><p>Groetjes</p>

<p>Hallo allemaal,</p><p>wat leuk allemaal mensen uitgerekend in febr. Wat spannend allemaal zeg! Ik heb gister echo gehad en alles was goed gelukkig! </p><p>Ook wou ik me aanmelden voor fb groep maar de link werkt niet?</p>

<p>Het mailadres om je aan te melden bj de FB groep is: </p><p>ikwilbijdegroep@gmail.com</p><p> </p><p>Staat op pagina 11</p>

Terug
Bovenaan