Uitgerekend februari 2018

<p>Hoi Dames,</p><p>Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik ben uitgeteld op 6 februari, wij hebben met 7 weken en 1 dag al een echo gehad en hierop was een goed kloppend hartje te zien. Ik kreeg nu net iets mee van een facebookgroep? Hartstikke leuk om op de hoogte te blijven lijkt mij, kan iemand me precies vertellen hoe en wat? </p><p>Groetjes Stephanie</p>

<p>Stephanie wat leuk ik ook 6 feb en met 7 weken en 1 dag goeie echo! Gefeliciteerd.</p><p>voor de fb groep moet je een mail sturen zeiden ze maar heb nog niets van vernomen helaas! </p>

<p>Hier nog iemand die uitgerekend is op 17 februari! Ik ben nu ongeveer 7 weken. Volgende week hebben wij de eerste afspraak met de verloskundige en 21 juli echo. Ik word een beetje naar van spanning. Ik probeer vreselijk te genieten, maar het enige wat ik doe is mij bij elk steekje, pijntje, branderig gevoel af te vragen wat het is. Het is mijn eerste kindje en daarbij ook de eerste "poging". De innesteling heb ik heel duidelijk gevoeld en de rest nu dus ook. Hoewel ik niet misselijk ben. Beetje gevoelig typje, haha. </p><p> </p><p>Genieten zeggen ze.... hoe dan?! </p>

<p>Gefeliciteerd allemaal! Stephanie ik heb over drie dagen me eerste echo met zeven weken zo spannend. Is dit via de buikwand echo gedaan ? Ik lees vaak dat zo een echo rond de 10weken pas mogelijk is.</p><p>Ik kan iig niet wachten zeker ook een stukje gerust stelling.</p><p> </p><p>Groetjes</p><p>Samantha</p>

<p>Hoiii allen,</p><p>in maart ben ik gestopt met de pil, heb op 1 juni de eisprong gevoeld en meteen was het raak. Ik moest eigenlijk 15 juni ongesteld worden, maar 11 juni kreeg ik bruin verlies. Ik werd meteen verdrietig en dacht dat ik te snel hoop had. Ik dacht namelijk dat mijn menstruatie was begonnen. </p><p>De volgende dag had ik nergens meer last van! Geen bruin verlies of bloedverlies! Ik kreeg weer hoop! </p><p>Om de dag of bijna iedere dag had ik wel lat van bruinverlies, hierdoor werd ik heel onzeker! Dit was gelukkig wel zonder pijn. </p><p>Op 15 juni de test gedaan en die bleek positief, ik was zwanger! Ik had al last van opgezette borsten en met vlagen was ik misselijk, vooral na het avondeten. </p><p>De bruinverlies bleef aanhouden, tot ik gister hevige menstruatie achtige pijnen kreeg, ik ging in bed liggen en na 1,5/2 uurtjes was dit voorby. Ik ging naar het toilet en kreeg weer bruinverlies! </p><p>Bruinverlies houdt aan, maar geen pijnen. Ik leef heel erg onzeker, een miskraam kun je niet tegenhouden, en zo vroeg een echo heeft geen zin. Het is dus echt afwachten! </p><p>Ik merk wel wanneer ik lang sta (kook) dat ik dan kapot ben en pijnen krijg en meer bloedverlies.</p><p> </p><p>Groetjes </p>

<p>Hallo dames,</p><p style="text-align: left;">Allereerst iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben helemaal nieuw op dit forum en het lijkt me leuk om hier met mede aanstaande mama's te kletsen. Ik heb al 2 prachtige dochters en nu komt er nog een derde wondertje bij. Ik ben best ietsjes onzeker deze keer bij beide meiden had ik een hgzwangerschap en lag ik al in het ziekenhuis voordat ik een positieve test had maar deze keer heb ik dus totaal geen kwaaltjes op gigantiscye borsten en heel moe na. Herkent iemand dit? Donderdag hebben we onze eerste echo ik ben benieuwd. Groetjes evalien</p><p> </p><p> </p>

Terug
Bovenaan