Uitgerekend februari 2018

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Iedereen gefeliciteerd! </p><p>Zelf ben ik uitgerekend op 11 februari volgens de app. De eerste afspraak bij de vk is 11 juli pas dus nog even geduld hebben.</p><p>Had zelf al de hoop opgegeven om zelf zwanger te worden na 4 jaar proberen. Na een heftig 2016 heb ik het maar los gelaten. Ik was eerst regelmatig ongesteld en daarna onregelmatig, te vroeg, te laat. Nu was ik 6 dagen over tijd en misselijk en last van buikpijntjes, alsof ik gewoon weer ongesteld moest worden. Na 7 dagen over tijd toch maar een test gedaan. En die was positief!!! Zit je dan op het toilet.... Mijn vriend stond onder de douche toen ik de test deed.  </p><p> </p><p>Wij zijn zo blij nu vandaag 7 weken en 2 dagen! En de tijd gaat zo langzaam..... </p><p> </p><p> </p><p> </p>

<p>Hallo Marienne gefeliciteerd! Ik herken het zo had zelf ook de moed opgegeve na twee jaar proberen. Regelmatige cyclus en toen heel onregelmatig. Na 4dagen overtijd ook getest en positief! Besef is er nog niet echt. Morgen de eerste echo ik ben zo nerveus! Ben 14feb uitgerekend voor nu haha.</p><p> </p><p>Geniet van je zwangerschap.</p><p>Groetjes</p>

<p> Hallo allemaal! Wij weten sinds 3 juni dat wij ook in februari voor het eerst ouders gaan worden. :) Ontzettend blij mee! Ik ben 5 mei voor het laatst ongesteld geweest wat zou betekenen dat ik gisteren 7 weken en 3 dagen zou zijn. Echter constateerde de verloskundige gisteren bij de eerste echo dat we op 6 weken en 5 dagen zitten. We waren zo gelukkig dat we een hartje zagen kloppen dat ik eigenlijk een beetje ben vergeten te vragen hoe het kan dat er in die datum ineens een verschil van 5 dagen zit. Weet iemand dit wellicht? Kindje is 9 mm groot :) en over 3 weken mogen we nog een keertje komen. Groetjes! </p>

<p>Hallo,</p><p>Marlene pastor:Hier ook herkenbaar na 4 jaar nu toch zwanger te mogen zijn van mijn late 3e wonder de andere twee zijn inmiddels 9 en 6. Mijn eerste echo gehad maar de officiële echte termijn echo krijg ik 13 juli.</p><p>Gebruiker 298429: Ik heb vorige week vrijdag een eerste vroege echo gehad daar van het 8,43mm groot en kwam daarmee op 7weken en 2 dagen volgens gynaecoloog. Nu vandaag dus 8 weken onderweg. </p><p>Gebruiker 298527: Hopenlijk gaat alles goed en kun je deze zwangerschap genieten zoals je dat nog niet kent.</p><p>Groeten Marijke1984</p><p> </p>

<p>Hoi allemaal,</p><p>Op 6 juni de eerste positieve test, nu volgens mijn berekening 6 weken zwanger! Super spannend maar voel me echt heeeel erg zwanger, moe, de hele dag misselijk, hele gevoelige borsten etc... 19 febr uitgerekend! </p><p>Groetjes Linda</p><p> </p>

<p>Hi ladies!</p><p>Ik weet eigenlijk al heel vroeg dat ik zwanger ben.</p><p>In verband met mijn medisch verleden, moest ik zodra er de wens voor zwangerschap was contact opnemen met een gynaecoloog. Toen bleken mijn partner en ik al zwanger te zijn, toen 4 weken en 2 dagen. Helemaal blij natuurlijk en onwerkelijk!</p><p>Maar nu ben ik super onzeker.. Sinds vorige week donderdag heb ik last van bloedingen. Het begon die ochtend het liep langs mijn benen.. en was heel helder. Ik was meteen in paniek! Zodra het kon heb ik het ziekenhuis gebeld en ik kon vrijdag heen. Vrijdag een inwendige echo gehad en ik zag het vruchtje met een kloppend hartje (ik smolt). Vanaf vrijdag leek de bloedingen af te nemen en zondag leek het te zijn gestopt tot dat ik 's avonds weer zo'n heftige bloeding had, dit keer donker (bruin). Ik heb nog steeds last van bloedingen lijkt alweer af te nemen, maar ik ben zo onzeker als ik weet niet wat. Bang dat het vruchtje er niet meer is. Dat ik het verlies.. De gynaecoloog  heeft vorige week gezegd dat het goed is dat ik nu wekelijks kom en mag vrijdag weer heen. Ik ben zo bang voor slecht nieuws en wil zo graag genieten, maar dat durf ik nu niet. Ik heb geen krampen, wel gelukkig nog last van een paar kwaaltjes. </p><p>Ik hoop op goed nieuws vrijdag..</p><p>Liefs!</p>

<p>Vandaag de eerste echoo  gehad , inwendig me baarmoeder is gekanteld . Kan veder geen kwaad zei de vk. Alles is goed , het hartje klopte! We zijn zo blij. Wat een geruststelling na dat bloedverlies . Vk gaf aan dat het van me baarmoedermond komt en ik me geen zorgen hoef te maken . Ben 7weken en een dag.</p><p> </p><p>Las dat meer mensen hun echo hadden vandaag. Ben benieuwd!</p><p>Groetjes samantha </p><p> </p><p> </p>

<p>Hallo hier ook uitgerekend rond 11 februari. Sinds 20 juni weten we dat we zwanger zijn. Over anderhalve week naar de VK. Het word onze eerste en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere mommy's to be ?. Zit nu r ook nd de 7,5 week ben echt zo moe dat ik na een wandelingetje graag wil liggen ?Zie graag jullie reacties tegemoet!</p>

Terug
Bovenaan