uitgerekend februari 2019

Nu heb ik mij net vorige week ingeschreven bij de sportschool om toch eens wat aan mijn conditie te gaan doen. Ik heb geen idee of ik nu gewoon mee kan doen aan een groepsles. Gewoon fitness kun je natuurlijk je eigen tempo bepalen maar in een groepsles niet. Iemand hier ervaring mee? 

zou je even na moeten vragen bij de verloskundige.  mij hebben ze t toen der tijd afgeraden omdat ik ermee wou beginnen.  als je t al deed dan was je lichaam et al aan gewend en kon je na je eigen lichaam luisteren . maar nu is je lichaam dat nog niet gewend  

Hey ladies,

hier onverwachts een tuurstreepje in handen gisteren en vandaag weer.
Moet as maandag/ dinsdag pas ongi worden dus het is vrij vlot en onverwachts ook.
Mijn vriend en ik hebben samen 2 + 3 kinderen, waarvan ze allemaal deeltijd hier zijn en niet echt bezig met zwanger worden.
Goed, vorige maand, sterker nog, pas 3 wkn geleden was het einde van mijn ongi. toen 1x onbeschermnde seks gehad (want wie wordt er nu zwanger in de laatste dagen van ongesteld zijn?) nou ik dus :)
Ik vertrouw 100% op mijn structurele cyclus, maar nu dus toch mogelijk zwanger.
Test gedaan omdat borsten aanhoudend pijnlijk zijn, mijn humeur te wensen over laat en de eerste zuurbranden zich aandienden. En jawel, een tuurstreep op de goedkope kruidvat test (die het meest gevoelig is van allemaal).
Maar goed, eerst maar eens NOD afwachten dan verder kijken. 40% van de zwangerschappen eindigd in niets in de eerste weken. Na 4 miskramen wel wat voorzichtig geworden. We weten dus niet precies wanneer ik vruchtbaar was en bezwangerd ben. 
De oudste hier is 12 jaar, de jongsten zijn beiden 6 jaar. Weer een baby in huis wordt wel ff een dingetje ;) Toch merk ik bij mijzelf dat ik er super blij van wordt, het idee weer een kleintje in huis!

Wordt vervolgd!

Succes allemaal en liefs!

ps Zere borsten rondom tepels; heul herkaanbaar.
Kramp ook helaas net als weinig eetlust.

Sporten; ik ben daar persoonlijk wat minder terughoudend in. Vind het heerlijk om mijzelf af te beulen zolang het kan vooral met hardlopen. Je lichaam geeft vanzelf aan wanneer je het rustiger aan moet doen. Bij mijn 3e was ik fysiek veel fitter door sporten en daar heb ik tijdens en na bevalling veel profijt van gehad! 

Wanneer zou jullie uitgerekende datum zijn? Hier 10/2.

Gister een positive test in handen, vandaag nog 3 testen gedaan en de clear blue test! Gaf zwanger 1-2 aan! Ik ben onwijs onzeker en voorzichtig maar als alles goed gaat dan toch echt ook in februari uitgerekend!

gefeliciteerd beide...
kan me voorstellen dat je even staat te kijken als je er niet mee bezig bent.. maar een super leuk kado toch... 
ik ben rond 5/02 uitgerekend op de verjaardag van mijn ena jongste zoontje.

7 februari volgens de App maar ik ben nog niet voor een echo weggeweest of wat dan ook. De test gaf 2-3 weken aan. Ik ben geen sporter en had mijzelf voorgenomen om toch wat aan mijn conditie te gaan doen... Dus ik doe nu rustig aan wat cardio oefeningen, kan ik mijn eigen tempo bepalen. Wij gaan half juli een weekend weg met de hele familie. Het liefst vertel ik niemand nog van mijn zwangerschap maar ik kan dit niet een heel weekend voor mij houden. Ik rook en drink normaal gezellig mee maar nu dus niet meer. Zodra ik een drankje afwijs krijg ik gelijk alle ogen op mij gericht. Ik ga het dus dat weekend maar gelijk aan iedereen vertellen. Mijn ouders, schoonouders vertellen we het ietsjes eerder net als mijn zussen en schoonzus. Wel zo netjes dat hun het eerst weten. Ik werk 4 dagen in de kinderopvang dus ik moet mijn collega's inlichten. Als ik ineens de groep afloop vanwege misselijkheid of ik heb heftige kramp dan zal ik toch een verklaring moeten hebben. Ik kan geen smoesjes blijven verzinnen. Allemaal erg lastig hoor maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel erg leuk vind als iedereen het weet. Zo'n geheim bewaren dat je het liefst van de daken schreeuwt is ook niet fijn. 

7 februari volgens de App maar ik ben nog niet voor een echo weggeweest of wat dan ook. De test gaf 2-3 weken aan. Ik ben geen sporter en had mijzelf voorgenomen om toch wat aan mijn conditie te gaan doen... Dus ik doe nu rustig aan wat cardio oefeningen, kan ik mijn eigen tempo bepalen. Wij gaan half juli een weekend weg met de hele familie. Het liefst vertel ik niemand nog van mijn zwangerschap maar ik kan dit niet een heel weekend voor mij houden. Ik rook en drink normaal gezellig mee maar nu dus niet meer. Zodra ik een drankje afwijs krijg ik gelijk alle ogen op mij gericht. Ik ga het dus dat weekend maar gelijk aan iedereen vertellen. Mijn ouders, schoonouders vertellen we het ietsjes eerder net als mijn zussen en schoonzus. Wel zo netjes dat hun het eerst weten. Ik werk 4 dagen in de kinderopvang dus ik moet mijn collega's inlichten. Als ik ineens de groep afloop vanwege misselijkheid of ik heb heftige kramp dan zal ik toch een verklaring moeten hebben. Ik kan geen smoesjes blijven verzinnen. Allemaal erg lastig hoor maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel erg leuk vind als iedereen het weet. Zo'n geheim bewaren dat je het liefst van de daken schreeuwt is ook niet fijn. 

Terug
Bovenaan