7 februari volgens de App maar ik ben nog niet voor een echo weggeweest of wat dan ook. De test gaf 2-3 weken aan. Ik ben geen sporter en had mijzelf voorgenomen om toch wat aan mijn conditie te gaan doen... Dus ik doe nu rustig aan wat cardio oefeningen, kan ik mijn eigen tempo bepalen. Wij gaan half juli een weekend weg met de hele familie. Het liefst vertel ik niemand nog van mijn zwangerschap maar ik kan dit niet een heel weekend voor mij houden. Ik rook en drink normaal gezellig mee maar nu dus niet meer. Zodra ik een drankje afwijs krijg ik gelijk alle ogen op mij gericht. Ik ga het dus dat weekend maar gelijk aan iedereen vertellen. Mijn ouders, schoonouders vertellen we het ietsjes eerder net als mijn zussen en schoonzus. Wel zo netjes dat hun het eerst weten. Ik werk 4 dagen in de kinderopvang dus ik moet mijn collega's inlichten. Als ik ineens de groep afloop vanwege misselijkheid of ik heb heftige kramp dan zal ik toch een verklaring moeten hebben. Ik kan geen smoesjes blijven verzinnen. Allemaal erg lastig hoor maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel erg leuk vind als iedereen het weet. Zo'n geheim bewaren dat je het liefst van de daken schreeuwt is ook niet fijn.