uitgerekend februari 2019

ik ben ook met vlagen misselijk en heel moe.. en mijn borsten doen heel.erg pijn.  niet mijn hele borsten maar zo rondom de tepels zeg ma... ik heb de verloskundige niet meteen gebeld. ik wacht tot ik rond de 6 weken ben en dan ga ik bellen. de huisarts bel ik niet. 

Ook aan de zijkant en straalt uit naar mijn rug. Heel vervelend. Ik heb het ook bloedheet maar dat schijnt normaal te zijn en met deze temperaturen helemaal natuurlijk. Zweet me rot. Pijnlijke borsten en weinig eetlust heb ik ook last van. Ach ja... Voor een goed doel. Hebben jullie 1 of meerdere testen gedaan? 

Ook aan de zijkant en straalt uit naar mijn rug. Heel vervelend. Ik heb het ook bloedheet maar dat schijnt normaal te zijn en met deze temperaturen helemaal natuurlijk. Zweet me rot. Pijnlijke borsten en weinig eetlust heb ik ook last van. Ach ja... Voor een goed doel. Hebben jullie 1 of meerdere testen gedaan? 

Ik heb vrijdag 2 testen gedaan. Geloofde de 1e niet haha. En ik heb zondag nog een test gedaan. En woensdag wil ik een clearblue met week indicator doen. Dit laatste lijkt me ook leuk voor een foto in het toekomstige baby album haha 

Ik heb ook menstruatie lijkende krampen en misselijk het komt en gaat..pfff.. en ook die tepels mijn borsten zijn sowieso meer opgezet ?
Ik heb 5 tests gedaan ? 2 x Kruidvat 2x action en 1x clearblue ?

kimr 
haha herkenbaar zoveel testen.  ik heb nu in totaal 4 testen gedaan 3 x action en 1 x Kruidvat.  net nog een test gedaan en weer heel licht positief..  zou vandaag ong moeten worden.  ma heb helemaal geen klachten om ong te worden.  ma toch blijf ik denken waarom is die streep dan niet duidelijker op de test. en mijn borsten doen zo.n pijn pff

Terug
Bovenaan