Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lovelife, een streep is een streep, dus eigenlijk zou je niet meer hoeven testen. Ik heb echter zelf wel door getest, voor mijn eigen geruststelling... dus als het jou rust geeft, zou ik wel nog een paar keer testen!
Gefeliciteerd voor de mensen die positief hebben getest
Ik sluit me ook bij jullie aan. Ik ben nu 4 weken + 5 en 30 januari uitgerekend. Grote kans natuurlijk dat dit nog veranderd met de groeiecho en dat het februari wordt. Ik heb vorige week vrijdag een super duidelijke test in mn handen gehad.
Maar wat is het spannend zeg... kan niet wachten tot de 1e echo
Dat denk ik ook.
Hebben jullie eigenlijk kwaaltjes al?
Ik ben misselijk na het eten maar gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven. En ik ben heel moe (maar kan ook door het weer komen) en heb zo af en toe wat steken in mn onderbuik....
Hoi allemaal, vanmorgen een test gedaan en daaruit bleek dat ik 2-3 weken zwanger ben. Hebben jullie gelijk een verloskundige praktijk gebeld? Hebben jullie ook de huisarts gebeld? Ik heb erg last van kramp (menstruatie achtige kramp) herkennen jullie dit?