uitgerekend februari 2019

@lisaab wat spannend veel plezier maandag,
wij weten het sinds woensdag wat wordt..we hadden verwacht pas met 20 weken echo te horen wat zou worden dus was echt een verassing.. 
@ongeduldje lijkt me ook zo speciaal als je de baby kan voelen... bij mij schijnt de plancenta aan voorkant te zitten dus verloskundige zei al kan zijn dat je pas na 20 weken de baby voelt... 6 oktober hebben we de 20 weken echo ... kan niet wachten om dan onze kleine frummel te zien,,

Drukt alweer op verzenden was nog niet klaar haha... vind zo apart om te zien elke echo hoe het gegroeid is... 

hebben jullie nog rare trekjes met eten.? Dat je echt ergens zin in hebt? Ik at elke dag bak olijven in begin van zwangerschap toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.. nu eet ik geen olijven meer haha.. nu eigenlijk nog geen gekke dingen behalve elke dag stukje chocolade haha

Ohhh die chocola daar kan ik ook niet van afblijven. Elke avond na het eten neem ik een stukje. Wel slecht maarja. Ik heb 19 sept de 20 weken echo, maar wij willen het geslacht niet weten, dus het is alleen voor controle en om het kindje weer te zien. Ik voel het ook wel bijna elke dag al en mijn buik begint ook flink te groeien haha (nu 18+2wk)

Ik was benieuwd of de dames rond de 17 weken buikpijn  herkennen. Rond mn hele buik een zeurderige trekkende pijn en een dag of 3. 
Al weken voel ik soms ook een speldenprikkerige pijn bij mijn baarmoeder (soort van prikkeldraad pijn snap je?) En stekende pijnen in mn vagina. 

Is dit alles groeien of iets waar je de VK voor belt?

@lyjam, wat 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb dat soort prikkeldraad dus ook af en toe. Soms gewoon als ik mn dochtertje van 2 optil. Heel gek. Maar had op internet gelezen dat dat kan komen door de snelle groei van de buik. Dat stelde mij wel gerust want m'n buik groeit erg hard. Weet niet of je buik ook hard groeit? Die buikpijn/zeurderige pijn heb ik idd ook. Is volgensmij ook het groeien van alles. Als ik er echt last van heb probeer ik ff rustig aan te doen. En vaak als ik dan ga zitten voel ik heerlijk de kleine bewegen, dat is genieten! 

Lyjam ik denk dat dat bandenpijn is. Dat begint wel vanaf die week meer te komen, zoek maar eens op google daarover.
Je mag sowieso altijd even je verloskundige bellen, daar zijn zij voor ?

Goedemorgen
MDNS, Wij willen ook niet weten wat het wordt! Mij lijkt de verrassing super gaaf.
LisaaB, volgens mij zijn wij even ver? Ik ben vandaag 16+3. Ook begin oktober de 20 weken echo. 
Pegg, hoe gaat het met je lage rugpijn? Ik heb elke dag lage rugpijn/bekkenpijn. Ook elke dag enorme hoofdpijn daarbij dus ik ben door mijn verloskundige naar de chiropractor doorgestuurd. Dinsdag heen!
Wij hebben al wel de babykamer en kinderwagen uitgezocht maar komt pas in november! Verder nog weinig gekocht, wel veel gekregen;)
Afgelopen week 16 weken controle gehad. Mijn schoonmoeder is mee geweest en wordt haar eerste kleinkind. Toen heeft de verloskundige voor de leuk een echo gedaan, zoooo leuk!! Volgens haar ga ik de baby pas laat voelen, jammer!
Fijne zondag!

Terug
Bovenaan