uitgerekend februari 2019

Dit is mijn derde zwangerschap en iedere echo zag ik als een feestje....nu dus niet meer. Vervelend om te horen dat dit dus jammer genoeg vaker gebeurt....en dat zij die vrouw ook dat die kleine laag in mijn bekken lag. Heb het vandaag tegen de vk gezegd en ze ging het melden en bespreken. En ze vond het ook erg vervelend. En vandaag bij de fysio geweest heb bekkeninstabiliteit. Dus moet nu om de 2 uur 10 min plat en rustiger aan gaan doen. Niet stofzuigen....tillen...bukken etc....ik als bezige bij vind dat zooooo moeilijk. Maar heb maar 1 lichaam dus nu een paar stappen terug.

Hallo allemaal, ook ik meld me eindelijk bij de club! Ik ben een bijzonder geval omdat ik pas afgelopen maandag heb ontdekt dat ik zwanger ben (ik had een cryptische zwangerschap dus ik had geen symptomen en maandelijkse bloedingen). Na een hectische week van afspraken overal zit ik nu op 22+4 volgens de termijn meting in het ziekenhuis. Er komt super veel op me af en er is nog super veel te regelen. Wel heb ik vandaag ook te horen gekregen dat ze een afwijking hebben gezien in de nieren, dus ik moet volgende week voor een vervolg onderzoek.. Zijn er meer mensen hier die dit hebben meegemaakt de afgelopen weken? Ik kijk er naar uit om jullie te leren kennen en alle gemiste tijd in te halen! 

Hoi Captain, Gefeliciteerd! En jeetje ook schrikken snap dat je dit allemaal ff moet laten bezinken... Gelukkig heb je nog ff tijd en hoop dat de afwijking mee valt!

Hoi captain, 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lijkt me wel schrikken dat je dan ineens al zover bent. Kan me voorstellen dat er veel op je af komt. En dan zien ze ook nog een afwijking. Hopelijk valt dat allemaal en kan je gaan genieten van je zwangerschap. 
Sterkte/succes met de onderzoeken deze week. 

Hoi captain...gefeliciteerd met je zwangerschap..
zal wel even schrikken geweest zijn dat je al zo ver zwanger bent... ik hoop dat de afwijking mee valt bij de kleine!
sterkte met de onderzoeken volgende week!

Vraagje... ik ben echt een buik slaper! 
Nu wordt dat toch wat lastiger hihi zit nu aan te denken een kussen te bestellen om wat fijner te liggen...  want merk dat ik vaak ook op mijn rug wakker wordt ... 

zijn er meer die al met een kussen extra slapen ? 

Hoi Pegg!
Ik slaap al best een tijd met een zwangerschapskussen/voedingskussen. Dat vind ik zelf erg prettig liggen. Maar toch merk ik dat ik de laatste tijd ook op mijn rug wakker word:p dus dan moet ik ook nog een kussen in mijn rug gaan leggen. Vind het erg lastig. Ik sliep altijd op mijn buik en ben een o rustige slaper die veel draait dus dan liggen al die kussens ook alweer snel in de weg haha. Ik lees dus graag even mee met tips van anderen! ;)

@pegg
Ik slaap al zoo lang met een voedingskussen (soms met 2 haha) ik slaap ook graag op mn buik maar dat voelde al snel niet meer fijn. Nu ook advies voor mn bekken gekregen om met kussen tussen benen te slapen dus alleen maar beter. Dus ik probeer nu op mn zij te slapen met voedingskussen deels tussen mn benen en net onder mn beginnende buikje. Ik wordt soms nog wakker op mn buik(half) maar meestal gewoon op mn zij.. ik ben ook een hele onrustige slaper maar mn kussen gaat gewoon mee als ik omdraai hoor haha.

Terug
Bovenaan