Het is alweer even geleden dat ik mijn neus hier heb laten zien maar bij deze:
De 20 weken echo was volgens de echoscopiste er één uit het boekje. Het was even spannend voor mij toen ze het hartje niet goed op de foto kon krijgen omdat ik meteen dacht dat ze iets bijzonders had gezien. Blijkbaar had ik gemist dat ze zei: Ik wil dit nog even goed op de foto hebben dus daarom kom ik er zo naar terug maar het ziet er perfect uit. Kon daar achteraf wel om lachen toen mijn vriend dat zei. Dat was dus een hele opluchting, vooral ook omdat ik er zo nerveus om was.
Helaas wel vandaag van de VK te horen gekregen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Dat wil zeggen dat ik nog maar 50% van de tijd mag gaan werken en als dat niet afdoende is helemaal moet stoppen. Ik heb namelijk heel erg last van bandenpijn, vermoedelijk bekkenpijn en harde buiken. Nu zijn de harde buiken bij mij echt plaatselijk maar volgens haar kan dat. Laat het nou toevallig ook het plekje zijn waar ze het liefste ligt (onderin mn buik) dat over de dag heen vaak hard wordt. Het maakt het voor mij wel lastig om onbezorgd zwanger te zijn. Is er iemand die dit herkent?
Nog een leuk iets waar ik wel om kon lachen; Mijn vriend zei twee weken geleden nog "Op jouw werk zijn er zo veel zwanger, straks bevalt er één die dezelfde naam kiest als die jij zo mooi vindt." Laat nou net een collega zijn bevallen, die exact de twee namen heeft gegeven aan haar dochtertje die ik in gedachten had... Gelukkig alleen wel andersom! Dus de eerste naam die ik in gedachte had als tweede naam gegeven en andersom. Gelukkig!
Dat van het niet kunnen slapen op de buik herken ik. Het voelt gewoon ongemakkelijk aan. Ik los het nu nog op met een normaal kussen en die leg ik dan deels onder mn buik zodat ik wel op mijn zij moet slapen.
@Captain; Wat een heftig nieuws zeg er zo ineens achter komen dat je zwanger bent. Ergens zeg ik: Ik benijdt je niet omdat je dan toch die echt hele spannende momenten hebt gemist maar aan de andere kant horen die er toch bij en maakt het toch wel dat je vast dingen gemist hebt. Ik hoop vooral dat er een goede uitslag komt voor de niertjes van jullie kleine... Laat je het ons weten hoe het is vergaan?
Nou, het is weer een heel verhaal geworden...