uitgerekend februari 2019

Ik heb nu een proefdruk besteld op geboortekaartjes.nl 

ik ben benieuwd ben er wel helemaal weg van. Waar zijn jullie mee bezig op het moment?

Ik heb mijn baby shower afgelopen zondag al gehad. Erg vroeg in verband met mijn moeder en schoonmoeder die dit samen georganiseerd hebben. In de hoop dat mijn schoonmoeder nog aanwezig zou zijn. Zij is helaas 15 oktober overleden, maar ze stond erop dat het doorging.
Dus enorm verwend! Wel handig dat ik nu vrijwel alles heb qua rompertjes, kleding, hydrofiele doeken en verzorging producten. 
We willen nog een draagzak, maar die mag ik waarschijnlijk van mijn neef hebben en we willen nog een wipstoeltje.
Verder heb ik echt alles al.. zover ik weet.

Leuk!
wij zijn ook nog bezig met geboortekaartjes (+adreslijst) haha
Babykamer en spulletjes zijn een eind in huis. Ik wil wel graag nog een muurschildering maar dat gaat mn moeder waarschijnlijk doen. De box moet nog een keer opnieuw geschilderd/gespoten worden en de kinderwagen staat nog niet in elkaar maar daar wachten we nog een poosje mee. 
Wat leuk dat je al zo verwend bent! Wel erg jammer dat je schoonmoeder het niet meer mee kan maken. Dat moet erg hard zijn in zo een periode waarin je zulke mensen aan je zijde wilt hebben. 
Ik heb geen idee of ik een babyshower krijg! Ben benieuwd.
ik wil ook nog een draagzak of doek maar ben er nog niet uit welke☺️ en wippertje hebben we inmiddels wel. Kinderstoel ook nog geen idee dus daar wachten we ook nog even mee maar is niet het belangrijkste.
Zijn er trouwens meer mensen met een actieve baby? Ik ga toch is aan de verloskundige vragen of er ook TE actieve babys zijn haha, ik voel het soms de hele dag door.. en niet zachtjes haha. Draaien, keren en schoppen/slaan. Niet dat ik het erg vind maar had verwacht dat het ook wel periodes zou slapen.. 
Verder gaat mn buik steeds verder in de weg zitten en ben ik sneller buiten adem. 
Zou leuk zijn als er weer is wat reactie komt hier!! 

Geboortekaartjes ben ik me wat op aan het oriënteren. Met de adreslijst ben ik alvast begonnen. Kunnen we mooi testen met de kerstkaarten ?
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst zwangerschapszwemmen gehad. Heerlijk! Niet alleen dobberen maar ook een half uur flink actief bewegen. Volgende week dus weer. 
Gisteren naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Toch best wat nieuwe dingen gehoord, ook over de periode na de bevalling. De jeugdggz gaf ook een presentatie (consultatiebureau). Ook info over hoe het gaat als je in het ziekenhuis moet bevallen (wie kun je dan aan je bed verwachten). Lange avond, maar zeker zinvol. Ook praktisch weer wat vragen om te bespreken in mn bevalplan kunnen zetten. 
Daarnaast bleek gisteren ook dat de vervanging voor mijn verlof rond is (ik heb een fulltime baan in het onderwijs). Dus heerlijk op tijd, want ik ga er met de Kerstvakantie tussenuit.  
Nou dit houdt me op dit moment dus wat bezig ?

Geboortekaartjes ben ik me wat op aan het oriënteren. Met de adreslijst ben ik alvast begonnen. Kunnen we mooi testen met de kerstkaarten ?
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst zwangerschapszwemmen gehad. Heerlijk! Niet alleen dobberen maar ook een half uur flink actief bewegen. Volgende week dus weer. 
Gisteren naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Toch best wat nieuwe dingen gehoord, ook over de periode na de bevalling. De jeugdggz gaf ook een presentatie (consultatiebureau). Ook info over hoe het gaat als je in het ziekenhuis moet bevallen (wie kun je dan aan je bed verwachten). Lange avond, maar zeker zinvol. Ook praktisch weer wat vragen om te bespreken in mn bevalplan kunnen zetten. 
Daarnaast bleek gisteren ook dat de vervanging voor mijn verlof rond is (ik heb een fulltime baan in het onderwijs). Dus heerlijk op tijd, want ik ga er met de Kerstvakantie tussenuit.  
Nou dit houdt me op dit moment dus wat bezig ?

14 december word er bij ons een muurschildering gemaakt en dan is de kamer zo goed als af. Misschien nog een extra plankje en wat assesoires. 
Ik weet nog niet of ik thuis wil bevallen of in het ziekenhuis. Maar ik neig toch meer naar thuis als dit mogelijk is. 

Wij zijn ook bezig met de geboortekaartjes, via lief leuk en eigen (uit mn hoofd). Daar kan je standaard kaartjes kiezen maar ook zelf ontwerpen. Ik vind het toch lastig om wat uit te kiezen hoor, dus ik denk dat we nog wel even hiermee bezig zijn, maar gelukkig hebben we nog even de tijd.
Verder is de babykamer helemaal klaar en ik denk dat we ook bijna alles in huis hebben.
Vorige week voor het eerst zwangerschapszwemmen gedaan, dat is inderdaad best actief, en erg gezellig, dus daar gaan we mee door. Alleen als je het water uit loopt merk je pas dat je buik best zwaar is haha.
Morgen gaan we naar een info avond in het ziekenhuis, dan kunnen we in ieder geval de plek zien waar de bevalling plaats vind, mochten we niet thuis bevallen
Afgelopen maandag geprikt voor rhesus c en suiker, nog niets gehoord, maar ik gok dat het wel goed zit
Nou dat was zo'n beetje alles, heel verhaal geworden.
Fijn dat het bij iedereen goed gaat!

Wij zijn ook al druk bezig geweest met de geboortekaartjes, via geboortekaartjes.nl 
Hier ligt de proefdruk al in huis, dus dat is klaar! De adressenlijst is nog niet helemaal compleet daar moet ik me nog ff goed mee bezighouden, maar kerst is idd een handige test haha :)
De babykamer is hier ook klaar. Alle spulletjes zijn er, alleen de box moet nog even overgespoten die is niet zo netjes meer qua verf nadat onze dochter er flink in gespeeld heeft.
Ik wil in het ZH bevallen, heel gek maar vind thuis zo'n eng idee. Maar omdat ik ook al in het ZH ben bevallen van ons dochtertje weet ik wel wat me te wachten staat dus gaan wij niet naar info avonden oid.
Verder groeit mijn buik wel hard nu hoor, is dat bij jullie ook zo? En mijn babytje beweegd idd ook echt superveel. Wel heerlijk hoor, maar heb ook echtff zitten googlen of dat wel oke was. Dacht straks gaat alle energie naar trappelen ipv groeien. Maar elke controle bij vk ziet het er prachtig uit allemaal:)

Ik heb vandaag mijn proefdruk van geboortekaartjes.nl ontvangen. Ik ben er super blij mee! Even afwachten wat mijn vriend er van vind vanavond.
mijn buik groeit ook met de week zeggen mensen.
Aanstaande dinsdag ga ik echt naar zwangerschaps zwemmen. Stel het al een paar weken uit omdat het zo'n rottijd is: dinsdag 13:00.. maar het lijkt me goed en leuk.

Terug
Bovenaan