Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het wassen bewaar ik ook tot in mijn zwangerschaps verlof. Dan heb je ook wat leuke taken. De kleertjes netjes weghangen etc. Ik moet morgen weer naar de verloskundige de maandelijkse afspraak.
voor ons allemaal nog ongeveer 3 maandjes voordat het zover is.. spannend hoor.
Kijk deze vond ik toevallig: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/zwanger-slapen-met-buik
Slapen op je rug is niet gevaarlijk voor baby, dus als jij er nog geen last van hebt zou ik het lekker doen ik slaap zelf al erg licht en onrustig, dus als jij nog lekker vast kunt slapen zou ik er vooral zo lang mogelijk van proberen te genieten!
8 kilo, I wish! ?
Ik ben 10 feb. Uitgerekend en inmiddels iets van 14 kg aangekomen. Kmoet zeggen dat de verloskundige dat ook behoorlijk vind maar zolang ik gezond eet geen probleem. Moet ook wel zeggen dat ik niet veel kan bewegen door mn bekken en eerst sportte ik 2x in de week.. heb ook een behoorlijke buik maar kheb volgens de verloskundige veel vruchtwater
Hoi allemaal ?
Wij hebben best veel kleertjes/ rompertjes gekregen. Deze heb ik allemaal al wel gewassen en gestreken etc. de kleertjes die we zelf gekocht hebben bewaar ik nog even zodat ik die de laatste weken kan wassen, strijken etc.
Zelf ben ik op aanraden van de verloskundige gestopt met werken omdat ik veel harde buiken kreeg en erge rugpijn waardoor ik 2 dagen op de bank moest zitten wilde het minder worden en dat is niet echt genieten
Het wiegje heb ik al opgemaakt en staat klaar in de babykamer, zodra ons bed op klossen wordt gezet zetten we het wiegje in onze slaapkamer ?
Zaterdag hebben we een proefdruk van het geboortekaartje binnen gekregen, paar kleine dingetjes aanpassen en dan is die ook klaar!
De eerste weken vond ik erg langzaam gaan, nu vind ik iedere week voorbij vliegen en word ik best wel zenuwachtig wanneer ik aan de bevalling denk. Vandaag ben ik 29 weken dus nog tijd genoeg om mezelf voor te bereiden enzo
Hallo iedereen.
Ik ben nieuw hier dus heb ook echt alleen de laatste bladzij gelezen haha.
Ben bijna 29 weken en wel heel leuk om al die herkenbare dingen te lezen!
Ik ben al aan het wassen en alles in de kast aan het leggen.... mijn bovenverdieping was met een ontplofte babywinkel overal lag wel iets dus vandaar.....
Ik was ook echt mega bang voor mijn gewicht maar er zit nu 8 kg aan dus dat valt nog wel redelijk mee denk ik....
Verder las ik dat iemand had gevraagd of er overactieve baby's bestonden.....nou ik geloof er wel in haha moet soms gaan verzitten omdat ie tegen mijn rib ligt te porren haha