uitgerekend februari 2019

Hoi hoi lieve dames...
Nu iets meer als 26 weekjes zwanger... vorige controle was ik al 8 kilo aangekomen en vond verloskundige prima omdat ik eerst zoveel was afgevallen in begin.. buikje is nu ook niet meer te missen hihi...

sinds 2 weken minder aan werk vanwege me harde buiken en bekken is wel even wennen om niet veel te doen als ik thuis dagje vrij ben.. gelukkig helpt me vriend me veel...

wij waren 2 weken geleden naar babydump in Veenendaal geweest daar kinderwagen gehaald meubels voor babykamer box en badje dus alle grote spulletjes besteld.. komt 6 december binnnen spannend...

zat er ook aan te denken zo mooie sticker voor op raam te bestellen met naam baby als die geboren is... 
Baby kaartje zijn we nog niet mee bezig... komt nog wel:)

Ik ben meer buik slaper...wordt wel vaak op me rug wakker ondanks dat ik zo kussen heb haha ...
Wie heeft dat ook veel dromen,,en dan over echt de raarste dingen... denk wel eens jeetje waarom droom ik over zulke dingen haha...

en merk na een dag werken dat ik wel vermoeider ben... ben soms blij als ik weer thuis ben na dag werken haha

Ik droom ook over de gekste dingen inderdaad? 
verder merk ik ook echt dat mn energie een beetje op is. Zou aan het weer kunnen liggen maar tis wel vervelend. Na een ochtendje werken ben ik compleet uitgeput en voer ik echt niks meer uit. 
Bekkenpijn is ook een stukje minder geweest afgelopen weken maar afgelopem dagen loop ik weer krom..
achja. Klein beetje aftellen maar..(mogen we wel aan beginnen toch?) ik tel af maar mn verlof iig, nog 4,5 weken en dan vakantie en aansluitend verlof.. merk dat ik er steeds meer aan toe ben..

Ik ben vandaag naar zwangerschaps zwemmen geweest. Wat een flop was dat.. Ik was de enige en toen zei diegene die les gaf dat de meeste kiezen om dan gewoon baantjes te zwemmen. Dus ik met mijn goede gedrag maar wat baantjes getrokken. Daarbij haalde ik de gemiddelde leeftijd flink omlaag. Al met al heel jammer.

Vanavond ook nog bij de verloskundige geweest. Verder niets bijzonders alles gaat naar behoren. Ik schrok wel dat ik 11 kg aangekomen ben (25+6). Maar ik eet ook wel erg veel.

Hee meiden,
In het begin van mijn zwangerschap was ik erg actief hier omdat alles nieuw is/was voor mij, 1e zwangerschap. Nu weer even lekker aan het rondneuzen en lezen hier.
Wij hebben alle meubels op de kinderkamer alweer 2 weken in elkaar staan, de kinderwagen staat ook al in elkaar en de box staat nog wel in de doos die komt er eind januari een keer uit. Afgelopen weekend hebben wij onze kinderstoel(tripp trapp) gekocht daar ben ik nu ook al heel erg blij mee.
Stiekem al wel een beetje aan het aftellen naar mn verlof, ik moet met morgen erbij nog 9 weken werken dus het begint nu al wel een beetje op te schieten voor mn gevoel.
Zodra mn verlof is begonnen dan ga ik alles wassen en de kinderkamer nog ff lekker een keer goed schoonmaken. 
Waar hebben jullie de ledikant lakentjes gekocht? Ik zit al overal te kijken maar kan niet echt wat leuks vinden. Dus jullie tips zijn welkom.
Ik ben nu 26+4 en ben 10 kilo totaal aangekomen. Zijn er hier nog meiden die boven de grens van 100 kilo zitten? Heeft jullie vk gezegd dat je dan niet boven in je eigen bed mag bevallen maar dat je dan beneden moet bevallen?
Verder heb ik geen klachten alleen dat ik moe ben maar dat hoort erbij en ben ook niet misselijk of ziek geweest dus ik heb volgens mij een heerlijke zwangerschap zo.
De naam van ons mannetje hebben we inmiddels al wel al vonden we het wel erg lastig, meisjesnaam waren we al heel snel uit... Geboortekaartje hebben we nog niet uitgezocht daar ga ik in december eens boeken voor halen bij de drukker.
Leuk om alle verschillende verhalen van iedereen te lezen hier.
Tot snel meiden!!

Hoi allemaal, 
Ik ben nu 29 weken en 12 kilo aangekomen, schrok eerlijk gezegd wel toen ik het getal op de weegschaal zag staan, maar meer omdat ik nog nooit zo zwaar heb gewogen ?
Ik ben met de spulletjes bijna compleet, nog een paar laatste dingen aanschaffen. Geboortekaartje en naam zijn we ook uit en ik ben al een beetje aan het kijken naar kraambezoek bedankjes, maar ik houd erg van knutselen en vind het heerlijk om daar mee bezig te zijn en dan wat ideetjes op te doen :) 

Zijn er hier al meer die al een intake gepland hebben staan met de kraamzorg (mocht het je 1e kindje zijn)? Bij mij namen ze gisteren contact op en er staat een afspraak gepland voor 10 december (ik ben pas 10 feb uitgerekend dus kvind het een beetje vroeg?) benieuwd hoe dit bij jullie zit. 

Terug
Bovenaan