uitgerekend februari 2019

Hoi lieve dames,
van weekend mijn verlof naar voren gegooid zou eerst 25 jan pas met verlof gaan... wordt nu 11 januari... 21 febr uitgerekend.. werk nu ook minder voor me heupen en dat is wel stuk beter uit te houden..
@lisaab mijne ligt dus ook vooral aan bovenkant en dan vooral liefst aan de rechterkant lekker tegen de ribben... doe rustig aan en goed aan jezelf denken.. bij mij ligt het lekker over dwars.. 
@happylovebaby oh dat lijkt mij ook schrikken zeg... gelukkig dat de kleine het goed doet in je buik
Ga aankomende donderdag voor mijn kinkhoest vaccinatie... ben benieuwd of ik niet te veel last krijg van bijwerkingen van de prik
Laatste 2 weken is vermoeidheid weer terug en slaap wat slechter maar goed hoort erbij hihi... 
voelt zo bijzonder als je de kleine voelt bewegen..

Hoe drukte weer op enter en was nog niet klaar haha

Eigenlijk apart hè... klonk eerst zover weg febr uitgerekend maar komt nu toch wel heel dichtbij..
ik ga voor borstvoeding wil dat niet dan ga ik over op de fles... dat zien we dan wel... 
Ik merk nu wel dat soms sokken aan doen of bukken toch al wat lastiger wordt hihi 

@happylovebaby wow lijkt me echt schrikken! Gek dat ze het niet gezien hebben. Bij mijn 20 weken echo werd dat wel gezien en gezegd dat het niks ergs was maar wel reden voor een extra echo met 30 weken om te kijken hoe het met de placenta is. Die heb ik 1.5 week geleden gehad en bij mij is de placenta mee omhoog gegroeid dus gelukkig uit de gevaren zone :)
Ik kijk ook wel uit naar verlof. 4 dagen werken begint vermoeiender te worden. Gelukkig nog maar 2 weken en 2 dagen en dan heb ik verlof! 
Ja ineens gaat het dan toch snel hè! Ben echt benieuwd wanneer de eerste baby's uit deze groep zich zullen melden :) zelf ben ik 6 februari uitgerekend maar dat zou dus ook nog januari kunnen worden. Al ga ik er niet vanuit ;) 

Hoi allemaal!
@ongeduldje, wat leuk! Ik ben ook 6 februari uitgerekend. 
Het komt inderdaad steeds dichterbij en ik vind de weken ook echt voorbij vliegen, ik werk zelf nog maar 2 keer in de week een ochtend van 4 uur, dus maar 8 uurtjes per week, dit was echt nodig ivm bekkenklachten. Nu aankomende week en die week erop nog en dan heb ik verlof. 
Bedankt voor jullie antwoorden op de borstvoeding of kunstvoeding. Ik wil inderdaad ook eerst de borst proberen en als dat inderdaad niet lukt over op kunstvoeding. In januari heb ik nog een curcus over borstvoeding dus ben daar wel benieuwd naar. 

Hoi hoi ongeduldje.
Ja inderdaad wij vonden het ook raar vooral ook omdat ik dus een dubbele medische echo heb gehad. Maar inderdaad gelukkig doet hij het goed en hopelijk kan die zo nog even wat weekjes uitzitten. Wel heel fijn voor je zeg dat het wel omhoog is gegroeid! 
De weken vliegen echt voorbij ja. Wat hebben we allemaal in ieder geval een hele mooie start van het nieuwe jaar met de kleintjes.

@Pegg wat grappig zeg, ik ben ook 21 februari uitgerekend en heb echt precies hetzelfde als jou! Hij ligt ook inderdaad heel veel aan de rechterkant tegen mijn ribben aan. 
Doe zeker rustig aan en als 4 uurtjes per dag ook niet gaat dan maar een maand eerder stoppen met werken. 
Borst of fles ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb nu nog niks met de gedachte dat er straks een kindje aan mijn tepel ligt te drinken en dat ik moet gaan kolven enzo, dus mijn voorkeur gaat uit naar fles. Ik sluit nog niks uit, want straks heb ik er een heel ander gevoel bij wanneer hij is geboren. Dat zijn dus nog even wat vraagtekens op het moment.

Goh wat ben ik blij dat jullie dat hardop zeggen! Ik voelde me al een beetje een mislukte vrouw dat ik een raar gevoel had bij het idee dat er straks een baby aan mijn borst zou hangen. Is de grote reden dat ik er niet naar uitkijk, maar omdat ze zeggen dat het zo goed is voor het kind wil ik me proberen daar overheen te zetten. Dankjulliewel voor het delen! Geeft mij echt al steun dat ik niet de enige ben met die gedachte :)

Hoihoi,

Ja het schiet nu echt wel op. Ik ben 27 februari uitgerekend. Vandaag weer langs de verloskundige kijken wat de schade betreft (op de weegschaal). Afgelopen zaterdag een wipstoeltje gehaald. As vrijdag word er een muurschildering gemaakt in de baby kamer. En dan gaat het er toch wel echt op lijken.  

Terug
Bovenaan