uitgerekend februari 2019

Hoi allemaal!@neikolein ik ben bezig met een zwanger en fit cursus. Lekker bewegen en daarbij krijgen we theorie en praten we over bevallen, wat je wel en niet mag doen in het kraambed ed. Gisteren de partneravond gehad om ook de partners wat instructies te geven over de bevalling. Mijn partner zit helaas op zee door de weeks dus hij kon er niet bij zijn. Ik vind de bevalling ook wel steeds dichterbij komen hoor. En af en toe krijg ik ook wel even zo een paniekmomentje van helpt hoe moet dat zegmaar haha. Waar ik me het meest druk om maak is dat mijn man gewoon moet varen totdat ik 40 weken zwanger ben. Dat betekend dat hij vanaf zondagavond tot vrijdagochtend weg is en er minimaal 10 á 15 uur over doet om thuis te zijn mocht de baby eerder komen.. daar krijg ik het af en toe wel even benauwd van maar er is geen andere manier om dat op te lossen. Dus ik hoop op een weekendbaby of 1tje die na de 40 weken komt? in principe heb ik alles klaarstaan voor de baby, alleen wil ik alle kleertjes, dekentjes ed nog even uitwassen. Dit ga ik doen als ik met verlof ga (begin januari) en dan maak ik het bedje ed ook maar gelijk op denkik en zetten we de box binnen (staat nu in garage). Begint wel steeds spannender te worden en aftellen he:) merk ook echt dat ik toe ben aan verlof! Na morgen nog 1 week en dan lekker vakantie en verlof:)

Hi ik ben eind febr uitgerekend, na had ik gisteren een echo en zagen ze dat het kindje maar een hartslag van 63 had, gelukkig ging de hartslag snel omhoog toen ik op mijn zij ging liggen dus op mijn rug liggen doe ik niet meer... zijn hier nog vrouwen met soortgelijke ervaringen?

Mdsn spannend zeg! Toen ik zwanger was van mijn dochter begonnen de weeën maar mijn man dacht agh dat duurt nog wel ff dus die ging gewoon voetballen...ik was er niet blij mee! Mijn zus gebeld die zei ga lekker in bad liggen relaxen. Weeën waren gestopt na 1,5 uur kwam mijn man weer binnen en toen begonnen de weeën weer? ik had er wel zo'n gevoel bij dat het leek of mijn lichaam zich erop aanpaste. Dus wie weet beval je ook gewoon in het weekend of na die 40 weken?

@poevie haha ja dat hoor ik wel vaker dat het op die manier gaat. Ik hoop maar dat mijn lichaam en de kleine ook wachten totdat hij er (bijna) is. Maar vorig jaar heeft zijn collega het wel gehad.. die was 1 uur varen van de haven vandaan toen zn zoontje geboren werd.. lijkt me toch balen. Maargoed het komt zoals het komt en anders dan gaat mn zus gewoon mee maar het lijkt me voor mn man zelf ook niet leuk als hij int ziekenhuis komt en het kindje ligt daar ineens.. snapje?? we zullen zien hoe het gaat?

Hoihoi, Bij mij is gister de muurschildering geplaatst. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen hier het is zo onwijs gaaf geworden(vind ik). Een tak met de karakters van winnie the poo erop. Maandag heb 2 echo’s toevallig op dezelfde dag. 1 groei echo, dit omdat ik in het begin aan had gegeven een paar wijntjes gedronken te hebben. Toen ik niet wist dat ik zwanger was. En 1 omdat ik mee doe aan een onderzoek (generation R). Ik ben zo benieuwd ze zal wel onwijs gegroeid zijn in de tussen tijd. 

LarissaB wat leuk, twee echo's op een dag! Hoe was het met jullie kleine wondertje? :)Ik moet deze week en de twee dagen na kerst nog werken en dan heb ik verlof. Ik ben woensdag 33 weken. Heb echt zin in verlof, of nou ja, heb vooral even geen zin meer in mijn werk. Mijn hoofd staat zo niet naar werk en al het gezeur eromheen haha. Herkenbaar bij iemand?Dus ik doe het nog even een paar werkdagen rustig aan en dan in mijn verlof lekker alles wassen, strijken, opruimen en poetsen. Tot nu toe nog geen nesteldrang gehad maar misschien ga ik dan straks lekker helemaal los haha ;) heb echt zin om met alle babyspullen te tutten haha. Ik begin ook al een beetje ongeduldig te worden! Ben zo benieuwd naar ons meisje. Kan haast niet wachten soms :) kan me ook echt nog helemaal niet voorstellen hoe het is als ze er straks is.. hebben anderen dat ook?

Hoi allemaal, Net terug van de verloskundige, ze ligt nog in een stuit. Over 2,5 week moet ik terug om nog even te voelen hoe ze dan ligt, mocht ze dan nog in een stuit liggen wordt ik doorverwezen naar het z’huis om een echo te laten maken om te zien of ze gedraaid kan worden. Dus hopelijk gaat ze in deze 2,5 week nog wel draaien en anders zien we wel verder. @ongeduldje, dat heb ik inderdaad ook wel, ik merk echt aan mezelf dat ik niet kan wachten en wordt met de week nieuwsgieriger. En inderdaad, ik zit wel eens in gedachten voor me te halen hoe het er dan uit zal gaan zien met zijn drietjes ?

Om nog op in te gaan van mijn vorige berichtje, ik ben nu 33 weken dus met 35,5 week wordt er nog gevoeld en anders met 36 weken door naar het z’huis. 

Terug
Bovenaan