Hoi allemaal!@neikolein ik ben bezig met een zwanger en fit cursus. Lekker bewegen en daarbij krijgen we theorie en praten we over bevallen, wat je wel en niet mag doen in het kraambed ed. Gisteren de partneravond gehad om ook de partners wat instructies te geven over de bevalling. Mijn partner zit helaas op zee door de weeks dus hij kon er niet bij zijn. Ik vind de bevalling ook wel steeds dichterbij komen hoor. En af en toe krijg ik ook wel even zo een paniekmomentje van helpt hoe moet dat zegmaar haha. Waar ik me het meest druk om maak is dat mijn man gewoon moet varen totdat ik 40 weken zwanger ben. Dat betekend dat hij vanaf zondagavond tot vrijdagochtend weg is en er minimaal 10 á 15 uur over doet om thuis te zijn mocht de baby eerder komen.. daar krijg ik het af en toe wel even benauwd van maar er is geen andere manier om dat op te lossen. Dus ik hoop op een weekendbaby of 1tje die na de 40 weken komt? in principe heb ik alles klaarstaan voor de baby, alleen wil ik alle kleertjes, dekentjes ed nog even uitwassen. Dit ga ik doen als ik met verlof ga (begin januari) en dan maak ik het bedje ed ook maar gelijk op denkik en zetten we de box binnen (staat nu in garage). Begint wel steeds spannender te worden en aftellen he
merk ook echt dat ik toe ben aan verlof! Na morgen nog 1 week en dan lekker vakantie en verlof