uitgerekend februari 2019

@Poevie, ook wel fijn een snelle bevalling of geeft dit meer pijn? Je bent er dan iig snel vanaf ;) Handig boek, ga het ook bestellen :) @MDNS, dat is inderdaad spannend zeg, wat Poevie al zei vaak ‘wacht’ de baby tot papa er is haha. Hoop voor je dat hij erbij kan zijn! Wanneer je bevallen bent voor de 40 weken, krijgt hij wel gelijk 5 dagen verlof of is dat met zijn beroep anders geregeld? In januari ga ik idd alles ook wassen, strijken etc. @Ongeduldje, ik heb dat ook, heb er wel ideeën bij hoe het zou zijn maar of het ook echt zo zal zijn, geen idee. Spannend he? Heb er echt zoveel zin in ?@Gebruiker, hopelijk draait het uit zichzelf! Duim voor je!

@larissaB, ik heb net als Pegg ook last van misselijkheid, vooral s morgens. Halverwege de dag gaat het weer weg. Draaierig ben ik gelukkig niet.@pegg, slapen gaat hier nog goed, wel regelmatig even uit bed om naar de toilet te gaan of Mn benen te strekken maar daar valt mee te leven haha. Ben wel snel moe de laatste dagen en wat last van steken bij Mn schaamstreek.. Volgende week heb ik weer een controle bij de verloskundige en gaan we de bevalling bespreken, mijn wensen etc.. 

@neikoleinWe hopen inderdaad dat het maar gewoon komt als papa er is haha. In principe werkt hij in België, en daar heb je recht op 10 dagen verlof? dit gaat in zodra hij thuis is en de baby er is. Mocht de baby pas met 42 weken geboren worden dan is hij nog maar 1 week na de geboorte thuis (en 2 ervoor). Maar ik hoop niet dat we zo lang moeten wachten haha. 

Neikolien, Ik kan niet vergelijken want alle twee mijn bevallingen waren super snel. Het rare vond ik wel de naweeën...de kleine ligt al op je buik en dan lig je nog een wee weg te puffen. Ik had ook wel een weeenstorm achter elkaar kwamen ze. En ineens werd ik heel rustig helemaal in jezelf gekeerd en toen hoorde ik de vk zeggen nu maakt ze adriline aan en daarna begon het weer. Ik las ook in veilig bevallen je moet een wee zien als de golven. Zo heb ik het ook wel ervaren. Hij komt klein...steeds hoger en zwakt weer af en dan kwam de volgende weer. Toen was ik bevallen met alleen mijn man erbij. Nu wil ik mijn kids en zus er ook bij hebben. Ben wel benieuwd hoe ik dat vind.... Iemand ervaring met meerdere mensen bij je bevalling? Mijn dochter is dan 12 en mijn zoon 15.

Hoi dames, vanmorgen in een keer flink pijn onderrug en in mijn buik enz... verloskundige toch maar gebeld huisarts geweest blijk ik dus een blaasontsteking te hebben en heb nu een kuurtje gehad..en mag komende dagen even niet veel doen.. rust houden...  ik wil alleen mijn vriend bij de bevalling ...mijn ouders zijn uit elkaar kunnen elkaar niet luchten en heb geen zin in om die wel bij bevalling mag zijn en ander niet wil die spanning dan niet thuis hebben.. dus daarom wil ik alleen mijn vriend erbij ...  ...

Trouwens wie heeft er een tip tegen maagzuur... sinds weekje heb ik last van maagzuur terwijl ik niet al te gek eet... nog iemand last van.?

Terug
Bovenaan