uitgerekend februari 2019

Ben net gebeld door de vk, moet a.s maandag een prik ben AB negatief en mijn kindje is dus positief. Als je die prik krijgt dan is er toch niks aan de hand of blijft er toch een risico dat je lichaam het kindje afstoot? Mijn vitamine D was nu van 35 naar 40 dus iets omhoog....

Op de echo was alles goed! De groei liep helemaal zoals het moest zijn. Ook heb ik een 3D foto gehad, waarbij het zij aangezicht te zien was. Heel bizar om het gezichtje zo te zien. Ik heb de afgelopen week af en toe last van duizeligheid/ licht in me hoofd. Hebben jullie dat ook?

@larissaB ik heb laatste week juist last van misselijkheid niet heel de dag maar soms na het eten... duizeligheid heb ik ook af en toe mijn bloeddruk is ook laag die van jouw ook.?Slaap de laatste 2 weken echt ruk... hele posen wakker in de nacht wie heeft hier ook last van...?  @ongeduldje... jaaa herkenbaar ben ook zo benieuwd .. zo spannend allemaal...

Hey @ongeduldjeik voel me een beetje hetzelfde? ik ben zondag 33 weken en heb deze week mn laatste werkweek en ik ben chaotisch en mn hoofd staat totaal niet meer naar werken. Ik zie er naar uit om het huis schoon te maken en alles lekker klaar te maken voor de baby haha! Ookal vrees ik dat ik toch wat hulp nodig heb met de schoonmaak in huis gezien mn bekken?Ik vind het ook nog steeds bizar om te realiseren dat er hier straks zo een klein mensje bij ons leeft en dat dit dan ook echt van ons is haha. Maar blijkbaar hebben meer mensen daar last van.vandaag nog bij verloskundige geweest en de baby ligt lekker met het hoofdje naar beneden. Wel begin ik vocht vast te houden waar ik echt! Niet blij mee ben. Maarja wat doe je eraan.. gaat na de bevalling gelukkig snel weer weg..@Poevievervelend! Volgens mij is het na die prik gewoon goed.. maar dat kan je miss wel op internet vinden of anders aan je verloskundige vragen? Fijn dat je vitamine d omhoog is.. meestal voel je je dan ook beter?

@peggik slaap ook zoo slecht. Van het weekend soms wel 3x uit bed gelopen om naar de wc/even benen te strekken omdat alles pijn deed.. wat dat betreft vind ik het steeds meer aftellen hoor.. merk ook dat ik stiekem niet zo heel veel meer kan hebben lichamelijk..

Ik denk inderdaad dat mijn bloeddruk dan laag is op dat moment. Opzich is hij bij de verloskundige wel netjes, maar ook wel 1 keer een stuk lager. Ik begin ook te merken dat het allemaal weer iets zwaarder word lichamelijk. Eigenlijk zou ik af en toe wat meer rust moeten nemen. Dat chaotische klinkt mij ook bekend.  

Ik slaap ook heel wisselend. Gisteren lag ik echt 2,5 uur wakker gewoon niet meer in slaap kunnen vallen...ja nog net de voordat mijn wekker gaat. En die 2 nachten ervoor heerlijk geslapen echt sinds weken. Merk dan wel gelijk het verschil. Je voelt je gewoon 10x beter en fitter.

Ik kan mij ook nog niet voorstellen dat we hier straks een klein babytje in huis hebben zo bizar. Ben echt benieuwd hoe hij er uit ziet! Ik slaap op zich wel goed. Wordt een paar keer in de nacht wakker en dan slaap ik wel zo weer verder. Alleen altijd vroeg wakker 6 of 7 uur sochtends. Wordt wel de laatste tijd vaak wakker met een buik die heel hard is. Ik denk zelf dat het komt doordat ik best veel draai van de ene naar de andere zij.Ik moet nog 10 dagen in totaal werken en dan heb ik verlof. Deze week nog, dan even lekker vakantie tot 2 januari en dan nog tot 10 januari werken. Wordt inderdaad allemaal zwaarder lichamelijk, moet echt even liggen voor en na werk en goed mijn rust pakken. 

Terug
Bovenaan