uitgerekend februari 2019

Wauw wat een verschil tussen mannen. 
Ik ben inmiddels 36,5 weken zwanger en aan het genieten van m’n verlof. 
Ik voel me goed, geen pijntjes en doe zelf nog best wel wat ik het huis. Maar toen ik nog 5 dagen werkte deed hij eigenlijk alles, omdat ik dan best moe thuis kwam. Zo fijn! 
Volgens mij is verder alles in huis wat we nodig hebben. Wil alleen de enveloppen vast gaan schrijven, is ook wel een leuk klusje voor nu. 

Hoi hoi dames, 

wat een verschil inderdaad in mannen... ik moet zeggen tot nu toe thuis gaat het goed tussen ons.. ik ben niet zo prikkelbaar meer zoals in begin van me zwangerschap... toen gierde Al die hormonen van hot na her... haha..en was ik niet de makkelijkste thuis.. nu schijn ik liever te zijn haha
Hij probeert zoveel mogelijk voor mij dingen te doen maar vind ook belangrijk dat hij dingen nu voor zichzelf ook doet...

Vrijdsg laatste dagje gewerkt.....gisterenochtend naar geboortehuis geweest om even te kijken hoe het daar was... zag er netjes uit... tot nu toe als kan wil ik toch thuis maar goed we hebben het niet voor het zeggen natuurlijk...
Gisterenmiddag verast met mijn babyshower... had het echt niet verwacht... zo leuk... was bij mij thuis en was eerst weg gelokt op pad met 2 vriendinnen ... vond echt leuk gedaan...
nu nog mijn mond houden want vrienden hebben voor vriendlief een daddyshower georganiseerd... erg leuk bedacht en ze gaan leuke stoere dingen doen..ben benieuwd wat die er van vind hihi..

ik had nog nooit echt van daddyshowers gehoord maar vind het wel een tof idee haha...

Lyjam@ Dat moet ik inderdaad ook niet vergeten.. Mijn man heeft bijna het hele huis geverfd en de meubels. Alleen heb 3 huisdieren en eigenlijk moet er gewoon iedere dag gestofzuigd worden. En na 3 dagen is mijn huis zo smerig en na tig x vragen dan ontplof ik en doe ik het zelf. En ik slaap dan weer een nacht super slecht door de pijn... maar ja gelukkig os de rust weer terug deze week nog 2 ochtenden werken. En dan verlof ben al met de traktaties klaar voor nu. En begonnen met knippen voor als de kleine geboren is dan moet ik 180 traktaties af hebben ? Agh bezigheids therapie hihi geboortekaartjes  heb ik de proefafdruk binnen die is helemaal af! Nu alleen nog mijn tas klaar zetten en dan is alles gedaan?

180 traktaties? Pffff ik moet er niet aan denken hoor. Ik ga straks wel al de enveloppen bestellen voor de babykaartjes en ze direct schrijven als ze binnen zijn. Dan hoef ik dat straks niet meer te doen maar we verwachten niet meer dan 50 kaartjes te hoeven versturen. 

Is jullie kleine trouwens ook al ingedaald? De laatste controle van vorige week zeiden ze dat ze al lekker laag lag en ook niet meer zou gaan draaien (gelukkig, want ze lag eerst lang in stuit en nu goed!). Sinds gisteren is ze volgens mij verder gaan zakken want man oh man wat stak/steekt het beneden op momenten. Dan weet ik even niet van de ellende en pijn wat ik moet doen. 
De babykamer is nu eindelijk bijna klaar. Nu alleen nog de co-sleeper aanschaffen maar we wachten noge en weekje of die op marktplaats goedkoper voorbij komt voordat we hem nieuw kopen. Vooral omdat we niet weten hoe lang we die gaan gebruiken. Mijn vent zegt; ik wil dr snel naar dr eigen kamertje hebben. Zo heeft hij het met zijn dochters nml ook gedaan. Ik sta er redelijk hetzelfde in maar je weet maar nooit hoe het gaat.
Hebben jullie zelf ook een gevoel of hij/zij eerder of later komt? Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat ze een weekje eerder komt. Weet niet waarom...

Die mannen ook?, ik merk wel dat ik meer begrip krijg van mn man sinds de laatste weken en hij ziet nu ook echt in dat ik het niet kan soms. Maargoed hij is alleen int weekend thuis dus de rest komt uiteraard nog steeds bij mij? maar alleen maak je ook minder rommel dus dat is ook wel weer te doen.. 
pff traktaties? Moet er niet aan denken haha maar wel leuk tijdverdrijf inderdaad?
proef van de kaartjes hebben wij ook binnen en de enveloppen alvast.. dus daar kunnen de namen alvast op. 
Bij mij is het ook al ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast in mn bekken. Maar dat blijkt normaal te zijn en draaien zo echt heel bijzonder zijn als dat nu nog gebeurd. 
Ik hoop eigenlijk ook wel dat de baby komt met 38/39 weken. Sowieso omdat ik weet dat het geen kleintje is haha? maar ik ben er ook wel gewoon een beetje klaar mee... achja we zullen moeten afwachten, misschien komt het pas in week 41?
zijn er nog meer mensen die vocht vasthouden en hier ontzettende jeuk van hebben? Ik word soms echt helemaal gek ervan! Maar valt weinig aan te doen..

Agh knip de A4-tjes en leg ze dubbel gaat sneller ? Ik heb nu een proefdruk aangevraagd bij geboortepost en die versturen ook alle kaarten voor je...Je moet alleen alle adressen invoeren en voor mij scheelde het alles stond er nog in van mijn vorige kaarten. Dus 1 druk op de knop en je bent klaar. Ik had gisteren ook onwijze steken dacht dat ik naar de wc moest maar niet dus....Zal dan ook het indalen zijn bedenk ik me nu echt pas. Heb ook het gevoel dat hij eerder komt, misschien ook omdat mijn andere kids ook eerder waren. Mijn buik staat ook zo strak heb ook echt zo'n gevoel van kan die nog wel verder uitrekken.... Ik heb alle twee mijn kids vrij lang op de kamer gehad. Ik gaf borstvoeding en was te lui om steeds naar de andere kamer te lopen. En vond het ook wel gevaarlijk langs mijn trap half slaapdronken. Joh tegen die tijd zie je het wel... 

MDNS; ooooh die jeuk! Ja dat ken ik helaas nu wel. Overdags gaat het nog wel maar vooral snachts heb ik dr last van. Om gek van te worden ja. 
Heb geprobeerd koud/warm te douchen vtv en goed in te smeren maar niets lijkt te helpen. Nog heel even volhouden! 

@lyjam..
bij mij ligt ook met hoofdje naar beneden zeiden ze nog niet ingedaald maar ze verwachten niet dat het nog zo gaan draaien.. dus ben benieuwd zullen wel zien met de 36weken echo..
ik moet nog een proefdruk maken geboortenkaart... deze week maar eens na gaan kijken...
en een beginnetje maken aan wassen van lakentjes enz... zijn jullie al begonnen met het wassen enz? 
Babykamer staan nu alle meubels nu nog beetje leuk aankleden..

kleine ligt vooral heerlijk aan een kant... lekker hoog en voel me ribben Soms best aardig hihi... 
@poevie... gevoel herken ik mijn buik staat ook zo strak .. Althans zo voelt het en dan denk je inderdaad kan het nog verder uitrekken hihi

Terug
Bovenaan