uitgerekend februari 2019

@mdns.. ik heb vooral jeuk aan mijn buik... smeer het in maar helpt niet echt... en als je eenmaal krabt blijf je krabben ..?

Gelukkig valt bij mij de jeuk mee maar had twee weken terug wel echt een trekkend gevoel in mijn huid. Dat was geen pretje. Heb nu ook last van wat striemen. Maar ach, we krijgen er zoveel voor terug he ;) 
Bij mij was ze vorige week nog niet helemaal ingedaald maar lag wel goed. Heb het idee dat ze nu aan het indalen is want mijn buik ziet er ineens anders uit. Mijn man zei gisteren ook dat hij het zag. Lijkt nu verder naar voren te komen en lager te hangen haha.

Vraagje: mag je je haar gewoon verven tijdens de zwangerschap of beter van niet? Ik heb het tot nu toe niet gedaan maar irriteer me zo aan de uitgroei en grijze haren hier en daar :(

@MDNS ik hou ook veel vocht vast en inderdaad die jeuk is om gek van te worden.. vooral mijn handen staan op springen haha, onder de koude kraan houden vind ik fijn wanneer het jeukt. Verder probeer ik ze zo min mogelijk naar beneden te laten hangen, heb het idee dat het dan erger wordt..

Wat lijkt me dat ontzettend naar die jeuk!   
Mijn kleine ligt nog lekker hoog en is nog niet ingedaald. Wel al met het hoofdje naar beneden. Ik heb de enveloppen nu geschreven. Wat een werk, ( en een lamme hand) maar dan is het maar vast gedaan. Zelf heb ik het idee dat het een weekje eerder komt. Dat hoop ik ook ivm de grote.. maar omdat hij nog zo hoog ligt kan dat dus ook totaal anders zijn. Ik begin het allemaal nu ook wel echt spannend te vinden! Jullie ook?

groetjes 

De jeuk is echt vervelend, dit weekend veel last van gehad. Heb wel een paar trucjes nu haha. Koud douchen, niet te veel kleren aan zodat je niet zweet, coolpacks op jeukende plekken (zo ben ik gisteren in slaap gevallen). En echt niet krabben!! 
Ik heb het idee dat hij vant weekend ook ingedaald is, mn buik hangt lager en is minder gespannen, ook veel harde buiken en steken gehad. Nu maar afwachten tot wanneer hij/zij er zin in heeft om te komen haha. Vanaf volgende week word ik door de verloskundige wel goed in de gaten gehouden omdat mn man nog op een reisafstand van 5-13uur kan zitten. Mocht ze denken dat het gaat beginnen kan ze adviseren om hem naar huis te laten komen of thuis te blijven van zn werk. 
Kheb mn boodschapjes ook lekker besteld deze keer, brengen ze het lekker aan huis en kost niks extra:) gelijk ook maar al wat boodschappen besteld voor de kraamweek, beschuit, boter drinken, koffie en thee ed. Het kan maar klaar staan:) 
Ik heb lekker lui stickers geprint voor op de enveloppen trouwens, hoef ik met die opgezette handjes niet meer te schrijven haha.
@ongeduldje: 
volgens mij ligt het er een beetje aan welke verf je hebt maar volgens mij kan het wel gewoon, ik heb highlights en dat is iig geen probleem. En anders even vragen aan de kapper, die weten dat wel.

@ongeduldje: heb al tig x mijn haar geverfd gewoon met kruidvat merk! Merk wel dat mijn haar veel minder vet is. Normaal moet ik het ook om de dag wassen en nu om de 2 a 3 dagen. Op 1 ding na heb ik alles in huis alleen nog een bevallings nachthemd  zoeken. Kan er nergens een vinden? waar hebben jullie er een gekocht. Ik wil gewoon een nachthemd met knopen. Vond het wel prettig als je dan bevallen ben kan de kleine op je borst liggen en de onderkant van je nacht hemd toch weer een beetje dicht slaan. Anders lig je de hele tijd zo open en bloot....

@ongeduldje; ik heb ook mijn haar laten verven bij de kapper. Als je het aan geeft, gebruiken ze een verzachtende middel tijdens het verven. Zo kan het geen kwaad! 

@poevie
kijk eens bij de kruidvat daar hadden ze er pas! En anders misschien bij de Zeeman of Wibra? Dat zijn echt nog van die winkel die die hebben haha! En wellicht hij hunkemoller ook wel maar daar zullen ze misschien wat prijziger zijn... 

Terug
Bovenaan