uitgerekend februari 2019

Ah Poevie, dat lijkt me ook moeilijk inderdaad! Je kind nu weg laten gaan terwijl het zo slecht weer is volgens het nieuws.. je zoon zal het ongetwijfeld naar zijn zin gaan hebben daar met zijn klasgenoten :) maar ik snap je angst!
Ik had gisteren echt een slechte dag ook met angsten.. echt rare angsten over wat er mis zou kunnen gaan bij de bevalling. Ook onrealistische angsten.. gelukkig vanavond weer controle, dan zal ik die angsten bespreken. Hopelijk kan de verloskundige ze dan weerleggen met feiten en kennis ;)

Ongeduldje; dat heb ik ook wel is. Ik had het ook toevallig gister, dat de angst echt ineens toe slaat. Echt de raarste dingen denk je dan. Ik denk het gaat zo goed met de kleine meid al heel m’n zwangerschap er moet dan toch iets mis gaan? En dan bespreek ik het weer even met m’n vriend en dan gaat de angst weer weg. Maar vervelend is het wel! 
@P; ik heb dat nu ook wel echt hoor! Ene dag is beter dan de andere dag maar m’n rug gaat nu ook echt tegen werken en nog maar niet te spreken over hoe ik me in bed voel. Als ik me omdraai voel ik me net een walvis die zich met moeite kan omdraaien? 

Wat ik ook zo gek vind is dat ik me niet meer kan voorstellen hoe ik me voel als ik niet zwanger ben. Ik kijk er wel naar uit om gewoon weer op de bank te ploffen en niet als een oud omatje te gaan zitten. Of door de stad te lopen zonder 3x te stoppen omdat de kleine meid ff lekker over je blaas beweegt! 
Voor de rest niks te klagen hoor!?

herkenbaar.?

sinds paar dagen als ik een stukje loop..kan ik in een keer flinke steken krijgen tussen me liesen... en schaambeen... zou dat met indalen van baby te maken hebben.? 
vorige controle was onze frummel nog niet ingedaald..maar lag al wel met hoofdje na beneden...

herken het wel dames nu ik thuis zit maak ik me in eens druk om kleine dingen zoals zou de placenta wel vanzelf loskomen na bevallen... maakte ik me eerst helemaal niet druk om.. of beweegt de kleine wel voldoende op een dag... gek dat je zelf nu zo gek kunt maken...

Hier bijna 35 weken en merk nu toch ook echt wel dat het allemaal zwaarder wordt. 
Doe overdag even een huishoudelijk klusje en dan ga ik weer liggen of zitten op de bank en zo door.
Slapen was nooit een probleem, maar dat is nu zo rot..  vannacht ook weer om het uur werd ik wakker verschrikkelijk. Soms zo last van de rug of ribben dat ik mezelf geen houding weet te geven.
Verder beweegt de kleine heel erg goed, kleine drukte maker haha en zit hij volgens mij nog wel heel hoog. Vooral mijn zijn kont bij mijn rechter ribben. Hij mag van mij wel iets eerder komen ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet en helemaal klaar met zwanger zijn.

@lisaab bij mij zit ook erg hoog lekker  vooral liefst rechterkant tegen mijn ribben hihi dat ik soms niet weet hoe ik moet zitten.. 
ik verdeel het ook hoor klusje en dan even rustig zitten of liggen en dan toch weer proberen iets te doen energie is gewoon wat minder... 
Ben nu bezig met het wassen van de baby kleertjes.. dacht moet toch een keer beginnen hihi ...maar oh wat schattig al die kleertjes ?

@pegg
klinkt voor mij als indalen.. ik had/heb dat ook. Bij mij is het inmiddels ingedaald maar lag vorige week nog niet vast. Volgende week weer controle en dan iedere week.
Ik ben er ook wel klaar mee.. ik wil gewoon weer kunnen rennen en springen en bukken haha. Deze week slaap ik wel weer goed maar vorige week was een drama. Dus nu weer volop bijtanken.
Van mij mag het dus ook komen. Ik ben er helemaal klaar voor! Ben alleen bang dat ik overtijd ga (blijkbaar bevallen de meesten in week 41). Gelukkig wordt ik wel met week 38/39 gecontroleerd en eventueel gestript.. dus hopen dat dit dan al kan.. verder dus nog even uitzitten haha. En ik probeer een beetje bezig te blijven om zo snel mogelijk te bevallen haha.

Vandaag precies 37 weken.. dus binnen een week is ons kleintje er. ( ik wordt ingeleid tussen week 37 en 38) afgelopen maandag op controle geweest, een onrijpe baarmoedermond en niet ver genoeg ingedaald anders was ik vandaag ingeleid. Ben het wachten nu wel zat.. hopen dat morgen alles in orde is.

Levano, wat spannend! :) lijkt me fijn om te weten dat het in ieder geval niet lang meer zal duren. Waarom wordt je ingeleid? Ik ben ook precies 37 weken vandaag :) vanavond op controle. Ben benieuwd of onze kleine tante al wat is ingedaald.. 

Terug
Bovenaan