uitgerekend februari 2019

Idd succes bij alle draaipogingen! Spannend! Ik ben benieuwd of het lukt!
Hier ook flink wat steken en veel harde buiken. Hoop stiekem ook wel dat het het grote voorwerk is, maarja, het wil volgensmij weinig zeggen. Kan morgen beginnen maar ook over 4 weken ??
Moet zeggen dat ik wel echt hoop, en het gevoel heb, dat het eerder komt. Maar dat kan ik mezelf ook aanpraten omdat ik het zwanger zijn gewoon zat ben..
Kan echt niet wachten om ons lieve kleine wondertje te ontmoeten en vast te houden. Eindelijk knuffelen. Moet zeggen dat ik ook helemaal geen angst heb voor de bevalling. Heb er eigenlijk gewoon zin in haha. Denk echt; kom maar op. Maar de bevalling van ons dochtertje was dan ook n erg mooie bevalling. ?
Zijn er hier meer dames die nog niet weten wat het wordt? Vind het wel heel erg spannend worden nu hoor!

Waar ik sinds een week of 3 last van heb: een nacht of 2 goed slapen en dan weet een paar nachten niet. 
Zoals nu: naar bed om 21:30 en nog even lezen. Alleen ben ik nu weer sinds 02:16 wakker en kom ik in geen mogelijkheid meer in slaap. Dit gaat zo weer een paar nachten door tot ik weer een nacht om 6 uur wakker wordt dan heb ik mooi 8 uur gepakt. Als ik later naar bed ga maakt het qua opstaan niet uit dus worden de nachten korter. 
Iemand tips? 
Tot nu toe geprobeerd: boek pakken, serie kijken, stug blijven liggen, eruit gaan en door het huis wandelen, overdag actiever zijn, overdag minder actief zijn. 
Om moedeloos van te worden want ik wil zo graag slapen. Meestal komt het doordat ik naar het toilet ben geweest en mn vent dan bijvoorbeeld ook even wakker is. Die valt binnen een paar minuten weer in slaap maar ik niet meer. Gekke is dat als hij nog slaapt ik ook zo weer in slaap val. 

Eergisteren moest ik steeds plassen dacht dat het was doordat die kleine is gaan indalen.... Had hier een kinderfeestje 7 meiden die gingen om 00:00 slapen ik ook om 2:30 moest ik plassen...terug naar bed shit weer plassen nou kon niet meer van de wc afkomen en ook niet meer slapen. Om 4:30 in bad. En om 7:00 mijn zoon halen die kwam gelukkig terug uit oostenrijk! Om 8:00 de meiden wakker en tja dan gaat het feest gewoon door.  Toch maar even urine weggebracht en de middag gingen we zwemmen. Ja, hoor een flinke blaasontsteking bloed en eiwit erin. Om 17:00 meiden eruit gegooid eten en me bed in en mocht ik eindelijk medicijnen innemen. Mocht pas in de avond. Was ook nog een gedoe want veel medicatie mag je dus niet omdat je bijna gaat bevallen en penicilline ben ik allergisch voor....Dus kreeg nu 1 zakje en dat is mijn kuur hoop dat het snel gaat werken. Heb wel van 19:45 Tot 7:30 geslapen moest 1x plassen. Vandaag maar rustig aan urine is naar het lab gestuurd van wege de eiwit bloeddruk is wel laag in ieder geval woensdag dus gok dat het wel meevalt. Ik slaap trouwens ook al weken slecht heel herkenbaar je verhaal 1 a 2 dagen slaap je goed en dan heb ik ook steeds dat ik rond 2:30 klaar wakker ben erg irri. Heb iets homeopathisch gekregen helpt niet...warme melk ook niet...eruit gaan lezen op me mob niks helpt...gok dat de kleine straks o óók steeds 2:30 wakker is! Ik ga na zo'n nacht wel ff in de middag liggen en wat later in de avond naar bed. 

@p wij weten het geslacht ook niet, we zijn wel heel benieuwd nu, maar ik vind het toch een soort van verassing :) het is ons eerste kindje

Ik ben snachts ook wel een aantal keer wakker, soms kom ik makkelijk in slaap, en soms lig ik lang wakker. Ik merk dat als ik wakker lig dat ik overal overna ga denken en daardoor niet in slaap kom, dus dan probeer ik altijd aan wat leuks te denken, ook slaap ik beter wanneer mijn man smorgens naar zijn werk gaat, dan pak ik toch nog even 2 a 3 uurtjes in de ochtend. Ik slaap smiddags niet omdat ik dan niet moe genoeg ben. En als ik echt niet kan slapen snachts doe ik vaak een spelletje op mn telefoon of ik eet even een broodje en probeer het een uurtje later weer. Verder zijn er denk ik weinig tips, onze lichamen zijn ons aan het voorbereiden helaas haha

Lastig he dat slapen.. ik moet ook zeker 2 a 3x naar de wc snachts en verder veel last van harde buiken. Achja je doet er weinig aan. Gisteravond voor het eerst echt pijnlijke harde buiken gehad. Was zeker niet prettig maar trok na een half uurtje terug. Wel heel de nacht nog een soort van menstruatiepijn gehad. Misschien was dit het laatste stukje wat nog moest indalen? ik hoop het maar. Aan de ene kant wil ik wel graag dat het al komt en aan de andere kant dacht ik gisteren neee dat is nog te vroeg haha. 
Aan de andere kant, misschien went je lichaam er nu al aan om snachts wakker te zijn om de zoveel uur? Dan is de overgang minder groot als je kleintje er straks is :) 

Wat leuk dat jullie niet weten wat wordt... wij weten wat wordt maar de rest van vrienden familie niet hihi..
Slaap ook wat bagger... verloskundige zei hoort erbij ... kan je lichaam wennen als straks die kleine er is..

gisteren stukje proberen te wandelen na 10 min spijt van... zoveel spanning op me buik en daarna veel harde buiken.. miss die dag toch te veel gedaan..

gisteren ook personeelsfeest gehad.. normaal lig ik er voor elf uur in.. nu was het tegen 1 uur... rustig dagje doen maar vandaag..

ik heb trouwens paar keer op een dag vreselijk last van me ribben rechterkant vooral trekt meestal na 20 min weg... maar die kleine zit daar veel te bewegen dus denk dat het daar door komt... 

Hier ook erg slecht slapen. Wel om de twee uren wakker heel frustrerend soms. Maar ook niks helpt inderdaad. Ik ga dan even lopen, naar de wc en wat drinken. Soms even op telefoon als ik echt niet in slaap kom.
Net als jou pegg erg last van de ribben, volgens mij hebben die van ons een beetje dezelfde houding haha.

Terug
Bovenaan