uitgerekend februari 2019

@ hetmeisje; van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed gaat! Nu lekker genieten!!
@gebr10086597; Wat spannend voor jullie zeg! Ik hoop dat jullie niet al te lang hoeven te wachten op de datum voor de keizersnede. 

@hetmeisje: gefeliciteerd en wat fijn dat je gelukkig nu weer thuis bent met een gezonde zoon!!!
draaipoging is helaas niet gelukt in Den Bosch. Was me het dagje wel. Eerst uur rijden, toen alle info weer en kreeg ik hartfilmpje en infuus. Helemaal naar van het infuus; hartkloppingen, trillingen , maar was om de baarmoeder te ontspannen. Vervolgens 3 draaipogjngen, maar tijdens de derde poging stopten ze ineens want ik werd blijkbaar helemaal wit en ik dacht ook dat ik flauw ging vallen. Dus helaas niet gelukt! Snel een ranja gekregen van ze en na een uur ecg mochten we weer Nasr huis. Eigenlijk de hele dag ben ik Naar geweest van het infuus. Ik zou het anderen meteen afraden... maar ja, misschien lukt het bij hen wel. Nu van de week een keizersnee plannen in het ziekenhuis voor over 2 weken, want een stuitbevalling zie ik echt niet zitten.. 

Iedereen gefeliciteerd die al bevallen is:)
@stelvio: he wat naar zeg, al die moeite en dan toch niet lukken. Ik begrijp het idd wel dat je een stuitbevalling niet ziet zitten. Spannend allemaal hoor. Lijkt me ook gek om dan straks ineens een datum te weten dat je moet, dan weet je zeker dat je daarna je kindje in je armen hebt:) 
Hier weer beetje klaar met alles. Ik vind het gevoel van het kindje heerlijk in mijn buik maar verder heb ik het helemaal gehad. Sinds dit weekend ook ineens pijnlijke harde buiken en menstruati achtige krampen. Achja helaas, daar kan manlief niet voor thuisblijven dus die is net weer vertrokken tot as vrijdag. Hopen dat de baby nog even blijft zitten maar van mij part komt het volgende week vrijdag of zaterdag:) (ben nog maar 37 wk vandaag dus kan nog zo lang duren haha). Hier meer mensen die pijnlijke steken/krampen enzo hebben? (Of zijn het echt al voorweeën? Echt geen idee)   

@Stelvio; wat vervelend zeg dat het niet gelukt is en dat je er zo rot bij hebt gevoelt! En ik snap heel goed dat je nu kiest voor de keizersnede. Het is nu mooi geweest!?

@MDNS; ik heb ook veel last van menstruatie achtige krampen en veel harde buiken. Vrijdag had ik zelfs regelmatig harde buiken dat we dachten nu gaat het gebeuren!! Maar nee hoor de kleine meid vind het denk ik nog prima daar binnen. Terwijl mama het nu wel zat is!?

Houden jullie ook vocht vast? Ik sinds het weekend ineens dat m’n voeten dik zijn en mn handen. Maarja het hoort erbij.. 

@RebeccaSam ja ik hou al een tijdje vocht vast in mijn handen. En spannend! Ik zou dan ook echt teleurgesteld zijn dat het weer afzwakte.. laatste loodjes zijn wel pittig he!
Ik had gisteren wat vochtverlies dus ik dacht ook: zou dat vruchtwater zijn? Daarnaast heb ik sinds kort erg veel harde buiken en sinds gisteren echt met regelmaat dus ik heb maar voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Ze testte maar bleek geen vruchtwater. Shit hahaha. Ik was wel een beetje teleurgesteld. Maar ja, ben nu ook pas 37+5 dus kan ook goed nog weken duren :(
Het gaat bij mij heel erg berg op berg af met hoe ik me voel en of ik het nog volhou. Sommige dagen denk ik: nou prima, we kunnen nog even door en ik zie het wel. Andere dagen kan die baby niet snel genoeg komen want dan voel ik me zo uitgeput en zwaar en alles! Wat wordt mijn geduld nu op proef gesteld zeg en geduld is niet een van mijn specialiteiten haha.

Ik hou al een tijdje vocht vast, vooral in mn benen/voeten en mn handen. Niks aan te doen zegt de verloskundige en zodra je bevallen bent plas/zweet je dit weer uit. 
Ik ben nu net 37wk maar had vrijdag ook idd een paar heftige ‘’weeën’’ maar na een uurtje was dat over en bleef ik alleen met menstruatiepijn zitten haha. Wel snachts veel buikpijn maar ik weet niet of dat door het liggen komt? 
Ik heb inderdaad ook echt dat up en down gevoel.. de ene dag denk ik van blijf nog maar 3 weken zitten, de volgende dag denk ik kom er maar zsm uit. Achja zal er bij horen denkik? zeker als het de 1e is weet je niet goed wat je moet verwachten van de pijn en hoelang van te voren het begint.. lastig hoor. We zullen moeten afwachten?

Ik ben er inderdaad ook wel klaar mee, de baby voelen in je buik is hartstikke leuk maar verder vind ik het zwanger zijn niks aan. Ben een erg sportief type en mag graag dingen doen, maar dat lukt gewoon echt niet meer en dat verplicht rustig aan doen ben ik langzamerhand wel klaar mee haha.
Ik heb soms nu pijnlijke steken onderin, net of steekt de baby mij daar met een vinger waaraan hij een hele scherpe nagel heeft. Denk misschien dat dit te maken heeft met het in dalen!? Maar aan de andere kant zit hij nog heel erg hoog tegen mijn ribben aan dus geen idee.
Ben nu 35 weken en 4 dagen, vanavond weer even naar de verloskundige en dan gaan ze een liggingsecho doen en de bevalling bespreken met ons wanneer we moeten bellen etc. 
Vind het ook wel spannend nu het dichter bij komt, omdat het mijn eerste is en niet goed weet wat ik ervan kan verwachten.

Gefeliciteerd @hetmeisje met de geboorte van jullie kindje!
Vanmorgen ben ik bij de kaakchirurg geweest om een kies te trekken die enorm aan het zeuren was.. flink harde buiken in de stoel en net mijn slijmprop verloren. Vandaag ben ik 38 weken en morgen staat er een controle bij de verloskundige. Ben erg benieuwd of het gaat doorzetten, vorige week ook al wat voorweeen gehad maar dat hoeft allemaal niets te zeggen. 
Spannende weken zo he? 

Terug
Bovenaan