uitgerekend februari 2019

Oh ja ik slaap ook al nachten slecht en onrustig! Ik moet daarom van de verloskundige gewoon overdag ook een dutje doen. 
Ik heb ook zo'n rare dromen! Gisternacht droomde ik tot twee keer toe dat de bevalling begon. Dan schrok ik wakker en bleek het niet zo te zijn. Beetje jammer haha ;)
Ik begin het nu wel spannend te vinden! Ik ben niet echt bang voor de bevalling. Ik wil gewoon vooral ons kindje eindelijk kunnen zien en vasthouden :) over de bevalling denk ik: kom maar op, we zullen wel zien hoe dat verloopt. Kun je toch niet plannen. 
Ik vind dat grote wachten best lastig! :p 

Slapen is hier ook een ramp. Vanacht echt bijna ieder uur op de klok gezien. En op m’n rug liggen was er vanacht ook niet bij, kreeg ik alleen maar harde buiken. En het ergste is dan nog dat als je naast je kijkt en je ziet je man zoooo lekker liggen slapen??

Wat betreft de bevalling denk ik ook ik laat het wel over me heen komen. Het enige wat nu vervelend is, dat je niet weet wanneer het begint. Gister avond echt regelmatig harde buiken en dan denk je nouuuu nu gaat het beginnen. Maar nee hoor ik zit nu gewoon weer op de bank. Met nog steeds de dikke en zware buik!?

Wila 
bedankt voor je reactie!! Ik merk dat mijn buik best onrustig aanvoelt sinds dinsdag. Nog steeds steken hier en daar vooral als ik beweeg na 1 beweging krijg ik steekjes in me buik. Ook heb ik veel last van slijmverlies de laatste twee dagen, diarree gister had ik ineens een onverklaarbare pijn in me bovenbeen heel vreemd en vervelend. Vandaag erge last van me rug alsof ik van alles gedaan heb vandaag maar juist vandaag niks gedaan.. slapeloze nachten, kortom het is allemaal wat onrustig ben vandaag 36 weken zwanger. Het is allemaal dus even afwachten!.. 

Hoi meiden,
Lange tijd niet meer op het forum gekeken... maar ik ben bevallen nu. Veel te vroeg en had eigenlijk gehoopt dat ik rustig nog even kon genieten van mijn verlof. Was 36+4 weken. Hij is nu dus bijna 2 weken oud. Ik ben benieuwd wanneer het voor jullie gaat gebeuren. Het was de eerste week heel erg zwaar want de borstvoeding kwam nog niet gelijk op gang dus ik moest om de drie uur kolven, bijvoeden, proberen borstvoeding te geven en de luier verschonen. Om de drie uur anderhalf uur bezig. Maar nu lukt het gelukkig goed. Alleen heeft hij wel wat last van darmkrampjes plus dat de regeldagen geloof ik zijn begonnen...
Ik blijf nog wel kijken op dit forum want ik ben heel benieuwd wanneer het voor jullie gaat gebeuren.

@hetmeisje, van harte gefeliciteerd. Kan me wel voorstellen dat dat heftig is als je het totaal niet verwacht! Zomaar ineens weeen of was er 'n aanleiding voor dat je vroeger bevallen bent?
En mocht je al snel naar huis met je kleine wonder? 
Kan me voorstellen dat dat flink pittig was, vooral als je ook nog weinig verlofdagen hebt gehad en dus echt geen tijd had om eerst ff tot rust te komen! 
Maar, geniet er lekker van hoor, van deze mooie tijd! 

Hey @P Dankjewel :). ik was eerst mijn slijmprop verloren maar dat kan 3 weken van te voren zelfs gebeuren en toen braken mijn vliezen de dag erop in de ochtend moest naar het ziekenhuis en op zondagavond begonnen de echte weeen pas. Omdat ik langdurig gebroken vliezen had moest die nog twee en een halve dag aan de antibiotica en wij dus nog in het ziekenhuis blijven gelukkig niet in de couveuse en daarna snel naar huis :).

De 1e ‘februari’ baby geboren, Gefeliciteerd! 
@stelvio is het draaien vandaag nog gelukt? 
Wij hebben uit eindelijk voor een keizersnede gekozen, deze week weer terug naar het ziekenhuis en dan horen we denk ik weer meer. 

Terug
Bovenaan