uitgerekend februari 2019

Wat spannend dat er allemaal al voorwerk is bij verschillende dames! Ik droom wel veel over bevallen maar niets lijkt erop dat het een deze dagen gaat beginnen. Merk wel dat mn buik steeds meer gevoelig begint te worden voor aanraking. Denk ook dat mn navel een deze dagen gaat poppen. Die staat nu zo strak. 

Ik was benieuwd wie wanneer is uitgerekend. Zelf ben ik de 16e uitgerekend. 

@niekolein, ik had vanmorgen een afspraak bij de tandarts. Ik ben flauwgevallen in de stoel haha. Op mijn rug liggend met mijn hoofd lager dan mijn buik was blijkbaar toch niet zo'n succes. Kreeg eerst hele harde buiken en het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg. Daarna werd ik rechtop gezet maar werd het toch even helemaal zwart voor mijn ogen. Vond het toch wel even schrikken. Dus nu moet ik terug als ik bevallen ben ;)
Het is zeker spannend die laatste weken! Soms ook iets te gefocust op alles wat ik voel denk ik.. 
Ik ben 6 februari uitgerekend. Dus kan nog even duren..

Spannend allemaal dames hè... ik werd vanochtend wakker met kramp en steken onder in de. buik... Nu gaat het wel iets beter..denk dat vast met indalen te maken heeft....
vrijdag liggingsecho dus ben benieuwd... nu 35weekjes alweer... 
Ik ben pas 22 febr uitgerekend... dus duurt nog even maar ja weet nooit wanneer de kleine zich aanmeld natuurlijk.. gisteren proefkaartje gemaakt geboortekaartje ... net toch alvast een beginnetje gemaakt aan de nooddtas voor mocht ik naar ziekenhuis moeten....

gisteren had ik een goede dag met lopen en even met vriend gewandeld meer als half uur.. net liep ik 5 min heen en terug na winkel en dat wilde niet echt... per dag verschillend....

@ongeduldje, oh wat naar zeg! Ik moet zeggen dat ik ook flink aan het zweten was maar gelukkig niet flauw gevallen. Heb je last van een tand/ kies of was het een jaarlijkse controle? 
@lyjam, ik ben 4 februari uitgerekend. 

Was gewoon normale controle ;) dus nu hebben ze alleen het hoognodige gedaan en na de bevalling moet ik terug voor grondige reiniging haha :p kan er inmiddels gelukkig wel om lachen 

Hai ladies,, gefeliciteerd voor de gene die bevallen zijn en nog even in spanning voor de gene die nog moeten bevallen?
ik lees al tijdje mee, leuk al die verhalen te lezen soms zo verschillend en soms zo herkenbaar!
Ik ben nu 36.3 weken zwanger van ons eerste kindje, t word een ventje? mijn eerste week van mijn verlof is eindelijk begonnen?
ik vroeg me af of dat het normaal is of dat je kindje in deze tijd van de zwangerschap nog zoveel beweegt. Hij gaat echt van links naar rechts, flinke trappen in de ribbenkast en Mn buik gaat alle kanten op. Ook merk ik dat de manier waarop ik lig ook bepaald waar hij ligt. Ik op Mn linkerzij hij links van de navel ik op Mn rechterzijde hij aan de rechterkant.  Meestal gaat hij wel weer terug naar de linkerkant. Ik merk ook echt dat ik me ondanks alle kussens niet meer echt een lekkere houding kan vinden zowel  in bed als op dr bank. Volgens de verloskundige is hij al wel ingedaald
doordat dit ons eerste kindje is weet ik niet zo goed wat wel en niet normaal is en wat er wel en niet allemaal bij hoort ?

@lisaab bij mij zit ook zo tegen me ribben aan en hoog..maar ook onder in steken... soms denk ik hoe kan ik daar steken hebben terwijl baby steeds tegen rechterkant van me ribben aanduwd...

Vind knap dames dat jullie na tandarts gaan.. ik ben zo bang dat ik het nu even heb uitgesteld tandarts bezoek...maar als ik echt last krijg ja dan moet ik wel...
@roxxii ik heb daar ook af en toe last van ... ene moment duwd die erg rechts en dan weer naar links... net alsof die kont of voetjes me buik uit komen hihi..maar kan ook in eens rustig zijn.. zit niet echt een regelmaat in bij mij wanneer frummel beweegt... 
ik heb ook op sommige momenten  dat hoog zit en dat je dan op eens niet lekker kunt zitten of geen goede houding kan aannemen inderdaad... 

geniet van je verlof .. mijn tweede weekje gaat nu in van verlof en wat leuk dat je een jongetje krijgt

Ohhh en ik heb elke dag zo zin in chocolade ... voor de rest niet echt veel honger eet wel gewoon normaal..maar man man man chocolade hahaha.... probeer me in te houden niet repen weg te werken haha

Terug
Bovenaan