Hai ladies,, gefeliciteerd voor de gene die bevallen zijn en nog even in spanning voor de gene die nog moeten bevallen?
ik lees al tijdje mee, leuk al die verhalen te lezen soms zo verschillend en soms zo herkenbaar!
Ik ben nu 36.3 weken zwanger van ons eerste kindje, t word een ventje? mijn eerste week van mijn verlof is eindelijk begonnen?
ik vroeg me af of dat het normaal is of dat je kindje in deze tijd van de zwangerschap nog zoveel beweegt. Hij gaat echt van links naar rechts, flinke trappen in de ribbenkast en Mn buik gaat alle kanten op. Ook merk ik dat de manier waarop ik lig ook bepaald waar hij ligt. Ik op Mn linkerzij hij links van de navel ik op Mn rechterzijde hij aan de rechterkant. Meestal gaat hij wel weer terug naar de linkerkant. Ik merk ook echt dat ik me ondanks alle kussens niet meer echt een lekkere houding kan vinden zowel in bed als op dr bank. Volgens de verloskundige is hij al wel ingedaald
doordat dit ons eerste kindje is weet ik niet zo goed wat wel en niet normaal is en wat er wel en niet allemaal bij hoort ?