uitgerekend februari 2019

Bij mij is het kindje ook al ingedaald maar toch voel ik de kont en benen ook gewoon bij mn ribben, pak er maar eens een meetlint bij dan snap je wel hoe het zit? bij mij ook nog heel actief en draait idd mee van links naar rechts. Snachts wordt ik soms misselijk wakker er kan ik echt een been vastpakken rond de hoogte van mn maag, gelukkig trekt het meestal weer weg als ik dan even een rondje loop.
Ik ben ook al een hele tijd niet naar de tandarts geweest maar ik denk dat komt wel weer als de kleine er is hoor?
Ik droom ook weer van die rare dingen haha, dat het al geboren is en dan ga ik ergens naartoe en dan vergeet ik mn baby, of ik denk ineens van hé ze heeft de hele dag nog niks gedronken miss moet ik ze weer is wat geven.. en dan schaam ik me eige haha. 
Krijg met dit weer ook echt de schoonmaakkriebels, het liefst zou ik nu de ramen gaan wassen haha. Laten we dat maar eventjes niet meer doen?

Haha die neiging had ik ook en toen heeft mijn man gisteren dus de ramen staan lappen! Zo lief haha! 
Ik droom ook echt bizarre dingen. Paar keer wakker geschrokken omdat ik droomde dat de bevalling begonnen was. En laatst droomde ik dat ze geboren was en toen ik haar vasthield zag ik dat ze er precies zo uit zag als de dochter van een vriendin van mij haha! 
Ik voel baby ook echt nog de hele dag door hoor :) soms onderin, soms op mijn maag. Niet meer echt trappen maar eerder gedraai en geschuif tegenwoordig. Soms toch ook weer even een trap er tussendoor haha. Alleen maar fijn dat ze nog van zich laat horen vind ik :)
Geniet van je verlof!

Fijn om te horen dat t toch wel vrij normaal is dat je kindje nog zo beweegt. Maak me inderdaad eerder Zorgen als hij dat plots niet meer zou doen! Maar t kost me wel Mn slaap ?twee uurtjes per nacht slaap breekt nu wel beetje op?
@pegg wat jij met chocolade heb heb ik met kroketten en zure matten/ geschept snoep eet het niet veel maar pfff wat moet ik me soms inhouden ?? en Soms geniet ik er ook maar gewoon van??‍♀️

@stelvio wat vervelend dat je er zo naar van bent geworden en dat het niet is gelukt. Ik twijfelde ineens enorm of ik ook niet nog een poging had moeten doen. Maar hoorde laatst ook iemand die heel erg naar was geworden van het infuus, dus vind het goed zo. 
Wat vervelend van het flauwvallen bij de tandarts. Gelukkig nu geen last meer van. 
Mijn buik staat ook enorm strak en dat zorgt er snachts voor dat ik na een tijdje niet meer weet hoe ik een beetje lekker kan liggen. Overdag maar lekker beetje luieren, dan rust je ook toch.... 
Ik voel de baby ook nog iedere dag, de ene keer eet vaker dan een andere dag en het lijkt inderdaad meer heen en weer geschuif dan echt getrap. Gelukkig zijn er meerdere met hetzelfde gevoel, het is m’n eerste en weet niet goed wat ‘normaal’ is qua bewegen. 
Lekker he verlof! Dit is inmiddels al m’n 5e week thuis en verveel me nog steeds niet hoor. Maar volgens m’n vriend kan ik beter gaan werken, nu kost ik alleen maar geld ;-) lekker winkelen, lunchen, high tea’en hahah! 
Verder heb ik de hele dag zin in snoepjes, haha, dat had ik normaal nooit, maar nu ben ik in staat om naar de winkel te lopen om een zak snoep te gaan kopen. 

@ongeduldje, fijn dat het een gewone controle was en je na de bevalling de rest kan laten doen! Bij mij was er een kies ontstoken waar eerder al een wortelkanaalbehandeling in was gedaan, werd tijd dat de kies eruit ging en dat stond eigenlijk gepland voor 29 maart alleen sliep ik erg slecht vorige week door de pijn en met het aantal plasbeurten, dikke buik, maagzuur etc. leek het ons verstandig de kies nu maar te trekken en dat kon gelukkig. Vindt het wel spannend wat er gebeurt wanneer de bevalling begint omdat er een gat zit wat nog aan het bloeden is maargoed dat zien we dan wel weer ;) 
Ik voel de baby vooral net iets boven mijn navel, mijn buik is ook ontzettend gezakt omdat ons kindje al volledig ingedaald is en vast ligt in het bekken. Voel ook veel beweging bij mijn bekken en onderkant wat niet altijd lekker is hahah.. 
Oh chocola en snoepjes ? eet dit het liefst heel de dag door haha maar heb Mn man gevraagd het te verstoppen zodat er een limiet op zit ??

@ pegg, echt grappig dat onze situatie zo op elkaar lijkt haha. Las dat jij 22ste bent uitgerekend, ik de 21ste. Ben benieuwd of onze bevaldatum ook dicht bij elkaar ligt dan haha. Die van ons is ook nog erg druk, voel soms de handjes beneden bewegen en kont en voetjes lekker boven in tegen de ribben. Vandaag zit meneer ook weer erg hoog dus flink last vandaag.
Straks even naar de verloskundige over een half uurtje weer zin in :)

Vanavond bij de verloskundige geweest en nu heeft ze iets gezien op de echo waarvan ze niet weet wat het is en ze graag wilt dat de gynaecoloog er even naar kijkt. Het lijkt op vocht bij de nier, maar kan ook wel een darm wezen waar vocht in zit, ze weet het niet. Verder heb ik extreem veel vruchtwater (polyhydramnion) waar de gynaecoloog ook even naar moet kijken. Dit kan ook eventueel wijzen op zwangerschapsdiabetes en moet dus ook even bloed prikken.
Dus moet morgen het ziekenhuis even bellen voor een afspraak vanwege doorverwijzing. Moest mij geen zorgen maken, maar automatisch doe je dat toch aangezien ze iets op de echo heeft gezien wat anders is dan normaal..
Maarja ik moet gewoon afwachten wat de gynaecoloog zijn bevindingen zijn en dan zien we verder. 

@lisaaab he wat een naar nieuws! Ik hoop dat je snel terecht kan in het ziekenhuis zodat jullie wat meer duidelijkheid hebben! 

Terug
Bovenaan