uitgerekend februari 2019

Ik moet vanavond weer naar de verloskundige wekelijkse controle. Morgen ben ik precies 35 weken. Ik ben geloof ik als laatste uitgerekend 27 februari.

Gister avond wist ik echt niet waar ik het moest zoeken, erge maagzuur, benauwd bij zitten en liggen deed ook pijn.. Toen dacht ik echt hoe hou ik dit nog 6 weken.
Terwijl ik overdag echt wel uit de voeten kan. 
Ik vind het nu al spannend en aftellen, laat staan de dames die begin februari zijn uitgerekend..?

Wat spannend @LisaaB, hopelijk valt het mee!
Ik kom net terug van de verloskundige, bloeddruk was te hoog dus hebben ze gelijk mijn urine op eiwitten gecontroleerd. Gelukkig zaten die er niet in, donderdag nog een x controle op eiwitten en bloeddruk. Hoop dat het dan minder hoog is..

Spannend@ lisaab hopelijk valt het mee...
Ja grappig hè... 1 dag na elkaar uitgerekend spannend..

ben ik gelukkig niet de enige die dat heeft met chocolade en sommige met snoep enz... ik probeer vandaag dus ook geen chocolade te eten...morgen mag ik weer van mezelf haha ..

ik heb wel laatste tijd erg last van afscheiding meer als de gehele zwangerschap en soms lijkt wel of ik beetje in me broek plas.. miss omdat die kleine  lager ligt ofzo...zal vrijdag eens vragen ... 
@neikolein ik hoop ook dst bij volgende controle minder hoog is je bloeddruk...

Ik mag ook zo weer op controle, beetje jammer dat ik dan straks met de auto door de sneeuw moet? ben wel benieuwd, vanaf deze week elke week op controle. Mijn bloeddruk zit (gelukkig) erg laag. Niet altijd fijn maar wel beter voor je.. ben ook benieuwd of het nu wel vast ligt in het bekken na al die pijn die ik vanonderen heb.. 
Vandaag en gisteren ook weer erg last van mn lies aan de rechterkant.. als ik heb gezeten kan ik echt amper lopen.. maarja als ik lang blijf lopen dan doet het ook weer pijn.. achja tis allemaal wat.. geduldig afwachten maar?

Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik ben vandaag precies een week geleden er achter gekomen in het ziekenhuis dat ik 1 cm ontsluiting heb, en dat me baarmoedermond al een heel stuk korter en week is. Mocht wel gewoon naar huis die avond na nog een inwendig onderzoek. Dus vind het best spannend en afwachten nu aangezien ik ook best veel last heb van bepaalde dingen me buik voelt onrustig aan niet zoals het hoort elke dag hier en daar steekjes etc. Maar nu is mijn vraag ben ik nu ook de slijmprop al kwijt? Omdat ik 1 cm ontsluiting heb want ik dacht dat de slijmprop ervoor zat om alles tegen te houden.. 

Tja moeilijk te zeggen. Die slijmprop kun je ook ongemerkt verliezen namelijk.. maar ik denk niet dat die slijmprop echt veel zal tegenhouden. Die is er meer voor om bacteriën van buitenaf ook buiten te houden. 
Als ze zich zorgen hadden gemaakt dat je ieder moment zou kunnen bevallen en dat dat nog niet zou mogen, hadden ze je denk ik wel in het ziekenhuis gehouden. Als je je echt zorgen maakt, bespreek dit dan met je verloskundige want zo in angst zitten is ook niet fijn voor jou! 

Ohhh die chocola, net nog wat op haha
Die afscheiding is normaal, ik draag katoenen inlegkruisjes zodat het niet in mijn ondergoed zit, als je echt urine verliest dan zal je bekkenbodemspier wel zwakker zijn, daar zijn geloof ik wel oefeningen voor.
Ik heb vrijdag weer controle, afgelopen week was alles goed :) nog 2 weken te gaan, of 4 haha. Heb verder weinig last ergens van, merk wel dat het zwaarder wordt, en dan voornamelijk het opstaan van de bank, schoenen aantrekkem, grote stukken lopen, traplopen, voeten afdrogen na het douchen, eigenlijk zit gewoon die buik in de weg haha. Maar zat ben ik het nog niet persé. 

@Ongeduldje 

nee idd het is ook zeker niet fijn om zo in angst te zitten. Ik ben vandaag 36 weken en 3 dagen zwanger. Morgen moet ik weer op controle bij de verloskundige komen zou het dan is allemaal vragen.. maar ook omdat ik (volgens mij) best veel voortekens heb vind ik het heel spannend en echt afwachten nu.. 

Terug
Bovenaan