uitgerekend februari 2019

Ja ik hoop ook dat het mee valt, mag donderdag bij de gynaecoloog langs komen in het ziekenhuis, dus ben benieuwd wat zijn bevindingen zijn.
Zet het nu eerst een beetje van mij af en ga er gewoon vanuit dat er niks ernstigs aan de hand is.

@LisaaB; wat vervelend zeg dat ze wat zagen op de echo. Ik hoop dat de gynaecoloog meer duidelijkheid kan geven en er niks aan de hand is. 
Ik heb ook last van veel afscheiding hoor, dat is wel normaal maar wel vervelend af en toe. 
Hebben jullie trouwens ook dat je af een toe een knak hoort in jullie buik? Als of je een vinger knakt of je arm even op slot zit en dan weer los krijgt. Ik hoor dit echt regelmatig uit m'n buik komen en ik had het aan de verloskundige gevraagd wat het was. En zij zei dat meerdere vrouwen het hebben maar ze weten nog niet wat het precies is en ze kunnen dat ook erg lastig uitzoeken natuurlijk. Ik vind het altijd erg naar om te horen haha.

@rebeccasam ja die knak heb ik ook, al vanaf week 22 ofzo, alsof er een vinger knakt. Heb het meerdere keren per week ergens bovenin mn buik. Mijn verloskundige denkt iets van een spier ofzo die aan de kant geduwd wordt. Maar verder heeft ze ook geen idee, het kon in ieder geval geen kwaad

Ik mocht vandaag ook door de sneeuw voor een controle bij de vk. Mijn bloeddruk was iets hoger dan anders dus nu moet ik volgende week weer terug voor een controle.
Ik ben nu 35,3 weken en ben 23 februari uitgerekend. Ik heb nu lekker een weekje vakantie en volgende week gaat mijn verlof in. Donderdagavond gaan we met vrienden naar de vrienden van Amstel live, ben benieuwd hoe ik het ga volhouden maar gelukkig hebben we zitplaatsen.
Nu kwam ik er ook nog eens achter dat vanmiddag mijn kies is afgebroken of dat er een vulling uit is dus nu moet ik morgen toch maar even de tandarts bellen... Vind het maar niks en zeker in combi met mijn zwangerschap.
Slapen doe ik ook slecht snachts, veel wakker en enorm last van me benen. Hebben jullie daar ook last van? Wat doen jullie eraan om dat te verhelpen? Mijn vk zei vanmiddag een warme douche of warm bad voordat je gaat slapen. Sokken aan in bed kon ook helpen maar dat vind ik niks, heb het al zo warm snachts...

Die knak heb ik ook regelmatig, dacht zelf o,jee mijn eerste striae.... gelukkig niet... Vandaag kreeg ik een echo...Ik had aangegeven dat ik het idee had dat ik weinig vruchtwater heb dus kreeg ik een extra echo....mijn gevoel was dus juist...echo was niet goed te weinig vrucht water en hij is onder het gemiddelde kwa gewicht. Morgen ochtend word ik gebeld hoe Laat ik naar het zkh moet en dan word ik overgedragen aan de gynaecoloog. De kleine was al flink ingedaald. Heb nog steeds veel minder pijn aan mijn bekken daar ben ik wel erg blij mee. Slapen is nog steeds een ramp ieder uur word ik wakker. En heb last van spataderen van onderen...ziet er niet echt lekker uit! Maar na de bevalling gaat het gelukkig wel weer weg. Bij mijn eerste zwangerschap was is helemaal in paniek. Dacht dat ik er één gezwel had zitten! Dus nu wist ik wel meteen wat ik had. 

Beste gebruiker, je kunt gewoon naar de tandarts. Verdoving kan geplaatst worden zonder gekke bijwerkingen voor de baby. Geef wel aan dat de stoel niet helemaal naar achteren moet en als je duizelig word gewoon je hand opsteken. De tandarts houd rekening met jou. Beter er iets aan laten doen nu het nog geen pijn doet. 

Mijn kies is alweer gerepareerd dus nu kan ik alles weer eten?
Gisteravond voordat ik naar bed ging warme douche genomen en ik kan jullie zeggen heb heerlijk geslapen zonder zere benen dus dat helpt gelukkig. 

@poevie
He wat vervelend zeg, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. laat je het weten als je meer weet?

@gebruiker....
Gelukkig dat je kies weer gerepareerd is:) ik slaap op advies van de masseuze met een kussen onder het matras zodat je benen iets hoger liggen, kmoet zeggen dat ik er de laatste tijd minder last van heb. Verder niet te veel, maar ook niet te weinig bewegen op een dag.. 
hebben jullie op dit moment ook zo een hekel aan kleding? Broeken pas ik niet meer of zitten echt niet meer lekker.. ik leef nu in leggings en oversized truien haha. Ik hoop maar dat het niet meer te lang duurt, ik wil weer gewone kleren aan!!?
verder voel ik wel echt aan mn kruis dat de baby steeds dieper zakt. Het zeurt en ik voel handjes die overal voelen haha. Is ook wel weer leuk. Verder veel harde buiken, soms doen ze een beetje pijn maar over het algemeen is het alleen vervelend.. afwachten maar

Terug
Bovenaan