uitgerekend februari 2019

@poevie Hopelijk weet je snel wat meer! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt!
@gebruiker ik doe dat ook vaak idd, n warme douche voor ik ga slapen. Daardoor ga ik ook veel ontspannender slapen. Maar moet wel zeggen dat ik bijna elk uur zie tegenwoordig snachts.. maarja, kunnen we weer alvast aan die gebroken nachten wennen ?
@MDNS ik heb dat ook idd dat kleren niet meer lekker zitten. Heb ook alleen maar leggings aan en truien of vesten. Vind t wel prima. Als er iets straks om mn buik zit krijg ik gelijk harde buiken?
Ik heb idd ook echt n zwaar gevoel van onderen.. Baby zit dan ook flink diep ingedaald, dat zal t wel zijn. En flink wat steken enzo, maarja zegt allemaal niks volgens VK vandaag, vooral bij 2e zwangerschap heb je al veel eerder last van pijntjes en steken volgens haar. Maar toch elke avond hoop ik heel stiekem dat ik toch n keer wakker wordt met weeen ? ben echt weer drastisch toe aan mezelf zijn enzo. En hormonen enzo, pfft om het minste jank ik, vreselijk. Hoop dat ik na de bevalling snel mn emoties weer wat op n rit heb want vind deze 'ik'  nou niet heel gezellig ?

@MDNS jaaa ik leef echt in mijn zwangerschapsjoggingbroek. Alleen als ik naar de winkel of zo moet even een broek aan en zodra ik thuis kom gaat ie meteen weer uit hahaha. Het zit allemaal helemaal nergens meer naar haha!
Ik heb sinds vandaag echt mega veel pijn aan mijn onderrug. Laatste dagen werd de druk op mijn schaambot al steeds erger, maar nu ook zo'n pijn aan mijn onderrug dat ik als een oud vrouwtje loop! Ik hoop ook zo erg dat ze niet nog 4 weken blijft zitten! (Ben vandaag precies 38 weken). Ik hou het echt niet nog 4 weken uit op deze manier.. vanavond weer controle bij de verloskundige dus dan ga ik dat ook aangeven. 

Hoi allemaal, Nog steeds weinig vruchtwater maar de kleine beweegt nog goed en hartfilmpje was ook goed. Dus zolang dat goed gaat volgende week terug komen. En als het dan weer goed is mag ik gewoon terug naar de verloskundige en thuis bevallen ?? Ben super blij!! Zo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!!! Je voelt je wel dan zo'n lopende tijdbom hè hahaha  Aan de ene kant herkenbaar dat sommige het zat zijn en ik heb zoiets laat het nog maar lang duren voor mij is het echt de laatste keer. En zowieso moet die van mij nog echt 2 weken  blijven zitten en wie weet ben ik het dan ook echt zat ?

@poevie.. wat fijn dat hartfilmpje goed is en kleine goed beweegt... blijft zo spannend allemaal hè...
Vorige keer met de echo zei de verloskundige je hebt niet extreem veel vruchtwater maar ook niet te weinig .. ga vrijdag tijdens de liggingsecho  toch even navragen of vruchtwater wel voldoende is... 

ik vind nu echt heerlijk om gewoon in een joggingsbroek te lopen of een huispak.. jurkjes ook fijn nu... als ik ergens heen moet trek ik wel mijn zwangerschap broek aan hihi..

En ohhhhhh vind ook echt heerlijk om mijn bh uit te doen in de avond ? moet van de week toch even nieuw maatje kopen.. deze zit toch iets te strak... ?

Hoi allemaal, hier ook de laatste loodjes! Wij weten in ieder geval dat ons meisje uiterlijk op 8 februari geboren wordt. Dus over twee weekjes ? Ik ben dan 39w en 1d. Ze ligt nog steeds in stuit en zal hoogstwaarschijnlijk niet meer draaien. Ik sta nu onder behandeling van de gynaecoloog en moet aanstaande dinsdag opnieuw voor controle langs komen. Mochten de weeën uit zichzelf beginnen voor die datum en de ontsluiting gaat snel dan zei de gynaecoloog dat een stuitbevalling ook mogelijk is (kindje is niet al te groot en ligt gunstig) maar dat mag ik gewoon op dat moment beslissen. Dat vind ik wel fijn ☺️?? 
Succes allemaal met de laatste weekjes!!! 

Hallo allemaal,
Net bij de gynaecoloog geweest en alles gaat helemaal goed met ons mannetje. Hij kon geen rare dingen vinden en hij vind dat ik wel veel vruchtwater heb, maar niet zo abnormaal veel dat we daar iets mee moeten doen.
Moest wel nog even glucose prikken ivm eventueel zwangerschapsdiabetes. Dus dat heb ik net ook in het ziekenhuis gedaan.
Hij schat de baby wel groot, alles qua metingen ligt op P90. Hij schat meneer nu op 3400 gram ongeveer en ik ben vandaag precies 36 weken dus grote baby. Maar hij ziet nog geen reden om eventueel eerder in te leiden. We laten het gewoon op z'n beloop en zien het wel. In ieder geval erg blij dat alles goed is! 

Wat fijn @LisaaB dat toch alles goed is met jullie kleintje! Jullie krijgen in iedergeval een groot mannetje, leuk hoor! Nu lekker genieten en even geen stress meer! 

Terug
Bovenaan