uitgerekend februari 2019

Gisteravond is ons kleine meisje eindelijk geboren, na een paar verschrikkelijke dagen.. Maandag begonnen met de inleiding alles zat nog potdicht, flink aan de diarree en overgeven bleek ik een buikgriep te hebben dus alles komt eruit en slapeloze nachten.
Disndag ballon opgevuld, erg beroerd door geweest paar keer flauw gevallen. Woensdsg toch 3 centimeter werd er gezegd maar baarmoeder mond nog niet week en niet goed ingedaald Dus aan de capsules. De capsules deden niet veel. Donderdag ochtend om 7 uur toch de vliezen gebroken met nog steeds 3 cm. Flink aan de weeën opwekkers met een weeënstorm zonder dalen dus continu veel rugweeën. Lichaam was uitgeput uitgedroogd door de diaree en pijn. Meerdere gynaecologen die kwamen voelen om 10 uur, zij kwamen tot de conclusie dat ik pas 2 cm had en geen 3 dus mijn lichaam was echt nog niet zover. Om 6 uur nog maar 2 cm dus toch een keizersnede gehad
Met de kleine gaat alles super goed gelukkig

Gefeliciteerd met jullie dochter! Laat je maar even flink verwennen zo te lezen heb je het verdient. Wat een procedure is erbij komen kijken zeg! Hopelijk gaat jouw herstel voorspoedig.

Wow klinkt echt als een heftige horror bevalling.. heel veel sterkte met het herstel! 
En dan nu het leuke: gefeliciteerd met jullie dochter! Lijkt me wel zo bijzonder om haar eindelijk vast te kunnen houden! :) geniet van die tijd.

@levano
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ik hoop dat je snel mag herstellen! Klinkt alsof alles net mis moest gaan zeg, echt heel erg balen. 
Hopelijk ben je snel weer de oude en kan je er van gaan genieten! 
(Ben ook wel benieuwd hoe het heet en hoe groot het was:)?

@levano van harte gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter... jeetje heftig zeg.... hopelijk voel je je snel beter en kun je lekker gaan genieten...

@Levano van harte gefeliciteerd met je dochtertje! 
Wat heftig zeg, zo'n pittige bevalling. Neem vooral rustig de tijd om te herstellen hoor, laat je lekker vertroetelen ?
En wat fijn dat alles goed gaat met je meissie! Gelukkig maar. Geniet maar fijn van jullie kleine wondertje hoor!

Terug
Bovenaan