uitgerekend februari 2019

@levano; Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een bevalling zeg, heel heftig! Hoop dat je jezelf snel wat beter voelt zodat je heerlijk kan genieten van je gezinnetje! ?

Gefeliciteerd met jullie dochter!! Wel een heftige bevalling. Dat ze ondanks je buikgriep toch doorgingen met inleiden. Heftig hoor dan ben je al niet fit! Nou ja gelukkig kun je nu gaan herstellen en genieten van jullie kleine meid.

Vandaag liggingsecho gehad en baby ligt ingedaald... dus dat is fijn... en zei al heb vaak last van rechterkant/bovenkant ribben..maar komt omdat de kleine daar lekker met beentjes voetjes zit...
Volgende week maandag nog naar voorlichtingsavond over de bevalling ben benieuwd... 
Bijzondere tijd voor ons allemaal dames..komt nu echt dichtbij allemaal 
fijne avond nog!!!!

Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter! 

Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren en heb nu een beetje een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik. Iets zegt mij dat er iets in gang word gezet! Spannend!! 

Groetjes

Oehh wat spannend! Hopen dat het doorzet?
Ik heb gisteravond en vanacht veel harde buiken gehad. Ook pijn halfverwegen mn buik ter hoogte van mn navel alleen dan aan de zijkanten, iemand hier ervaring mee of dit ook voorweën oid kunnen zijn? Lijk me nogal hoog maar toch is het best pijnlijk.. 
nu nog steeds veel harde buiken maar echt pijn doet het ‘’helaas’’ niet meer haha. 

Ooh @gebruiker wat spannend!! Hoop voor je dat er snel weeen komen!! 
@MDNS; ik heb ook regelmatig harde buiken en indd ook met die krampen, maar het zet niet door. Dus ik denk zelf ook dat het oefen weeen zijn. We willen zo graag dat het weeen zijn he!?? 

Rebeccasam pfff hou op haha. Bij elk krampje denk ik zou dit dan eindelijk? Haha. Achja kan nog 4 weken duren in principe.. ben morgen 38 weken.. maar stiekem wil ik wel dat het gewoon komt haha. Ik zit al hele dagen op een jogabal te wippen en squats te doen in de hoop dat dit iets doet haha. Maar meestal heb ik er savonds last van en ebt het rond de nacht weer weg.. jammer hoor? even geduld nog.

Terug
Bovenaan