uitgerekend februari 2019

Hahaha die Squads doe ik ook iedere dag in de hoop dat het “helpt” ik ben vandaag 38+1 kleine man schijnt aan de grote kant te zijn en heb altijd het gevoel gehad dat hij eerder komt. Ik hoop dat ik het goed heb. Ik heb wel echt menstruatie krampjes elk half uur ongeveer. Ik hoop dat ik vannacht wakker word met weeen, ik ben ook gewoon zo ongeduldig. 
Vind het allemaal zo spannend! 

Mocht je hoofd er nog naar staan; begreep dat seks een goede stimulans is om het hele gebeuren op te wekken. Iets met de sperma dat invloed zou hebben op de baarmoedermond? Correct me if i am wrong hoor! 

Hier vanochtend wakker geworden met een zeiknatte onderboek (sorry voor de te veel info) dus om 0900 netjes de VK gebeld. Vermoede was dat het mogelijk vruchtwater was. De afgelopen dagen heb ik al behoorlijke krampen gehad maar niets dat doorzette. Helaas gebeurde er verder helemaal neits meer. Wel nog even langs geweest op controle maar ook daar was niets te merken. Meisje blijft dus nog wel even lekker zitten. 

Wat betreft het gevoel dat ze eerder komen; mijn VK zei vanmiddag toen ik dat ook riep dat ze dan meestal zien dat ze 5 dagen over tijd gaan. 

Morgen het verjaardagsfeestje van de jongste van mijn vriend. Ik laat hem lekker lopen voor alles en ik doe zelf maar weinig. Stiekem hoop ik dat ze gewoon een deze dagen komt ook al weet ik dat het beter is voor de kleine dat ze nog een weekje of 2 blijft zitten. Dan ben ik 39 weken. We gaan het zien! 

@lyam
Haha ik ken het inderdaad, maar dan alsnog moet je lichaam er wel klaar voor zijn anders doet het helemaal niks?
Oh, en was het toch geen vruchtwater dan? Ik zeg ook maar niet teveel, ik hoop dat het eerder komt maar in mijn familie gaan ze altijd dik overtijd. Maar daar heb ik zooo geen zin in haha. Zeker omdat ze verwachten dat het een redelijke baby is geen zin om nog meer vet te kweken na de 40 weken? haha we wachten maar af. 

Hier ook vanmorgen licht roze bloedverlies bij afvegen en veel slijm, dus ik denk ook dat ik de slijmprop aan het verliezen ben. Daaarnaast continu harde buiken en veel pijn in mijn liezen. Het zal nu niet lang meer duren denk ik. Ik heb op 8 februari een geplande keizersnee staan ivm een stuitligging, maar wie weet komt ze wat eerder... 

Oeh wat spannend allemaal! 
Hier alles nog wel rustig, meneer zit wel lekker denk ik, nu 36 en 2 dagen dus hij moet ook nog heel eventjes wachten na volgende week donderdag mag het wel dan ben ik 37 weken.

Oh ben een beetje jaloers op al die signalen die jullie hebben. Ik sta iedere ochtend een beetje teleurgesteld op, zovan: oh jammer, weer geen bevalling op komst haha! Ben nu 38+4 dus zou nog best even kunnen duren ook.. 
Die squads vind ik knap dat jullie die doen! Ik ben al helemaal moe als ik gedoucht en aangekleed ben. Dat voelt al als een work out. En dan moet mijn man mijn teennagels knippen ook nog want dat lukt me niet meer haha. Ik voel me echt zo ontzettend oncharmant nu. Gelukkig kunnen mijn man en ik er wel om lachen. Maar hopelijk houden we gewoon binnenkort ons dochtertje vast en kan ik deze periode snel vergeten, want ik vind die buik nu echt niet meer comfortabel..

@ongeduldje
Nou hier nog een hoor.. alles vervlogen.. vandaag 38 weken. Wel veel harde buiken, vooral snachts ook maar doet helaas verder niks haha. Geduld? het kan nog 4 weken duren haha
ben benieuwd wat de verloskundige zegt donderdag, ze gaat dan wel kijken of er wat gebeurd maar dan moet er toch wel wat gebeuren deze week denkik.. nu niet het idee dat er al iets gebeurd..

@ongeduldje; ik ben ook heeeel jaloers op iedereen zijn signalen!? 
Nu 38+3 zwanger maar nog steeds nikssss alleen af en toe wat harde buiken en ik ben m’n buik best zat. Ik zit, lig en sta gewoon niet lekker meer! 
Geduld, geduld, geduld en nog eens geduld?

Terug
Bovenaan