uitgerekend februari 2019

Hallo dames,
Ik ben nu ook aan het aftellen 38weken precies. Ben het net als de meeste hierboven hebben beschreven ook helemaal zat.. gisternacht last van mijn zijkanten en onderrug heb hierdoor geen oog dicht gedaan! Heel vermoeiend allemaal. Het idee dat het nog 4 weken kan duren maakt me gek???
Wil zo graag signalen krijgen dat het opgang is gekomen maar tot nu toe niets?

Mary Hope:
Wat leuk we lopen precies tegelijk! Ik probeer me er maar niet teveel op te focussen maar stiekem als ik 1 krampje voel denk ik nou: is dit het begin? Haha. 
Aan de andere kant had iemand die ik ken 2 weken voorweeën voordat het begon dus dat is ook niks natuurlijk.. 
Slapen is een drama, als ik me omdraai heb ik al een harde buik. Dit geldt trouwens ook als ik naar de wc ga of even aan het lopen ben oid..  vervelend maar niks aan te doen.. wel nog steeds een zeeer actieve baby maar dat is ook wel weer fijn.

Vandaag mijn babyshower gehad super verwend!! Gisteren nog ff een keer naar de bios geweest met mijn dochter en vriendin. Vandaag nog een keer uiteten geweest en de alleen met mijn man gaan shoppen en lunchen ..straks als de kleine er is doe je dat soort dingen voorlopig toch niet meer! Heb de geboorte slinger geverfd. Nu alleen nog de box in elkaar zetten en dan is echt alles klaar! Wat een weken als ik erover na denk...keuken was eruit, vloer, straat ophogen, kinderkamer maken, slaapkamer,hal het hele huis is geverfd... alles ging kapot strijkijzer, wasmachine, droger, tosti ijzer  ben voor de 1e 10 jaar wel klaar!!! Nu rust...en straks alleen maar genieten van de kleine man!!!

@Mdns
haha toevallig ik heb precies hetzelfde! Voor jou ook je eerste?
gelukkig is ze erg actief dat is toch een geruststelling soms voel ik haar op drie plekken tegelijk.
Ook voel ik haar heel laag in mn baarmoeder en heb ik sinds gisteren wat lichte krampjes daar. Morgen een afspraak bij mn verloskundige vraag me af of ze kan zien of er ontsluiting is ondanks dat ik nog geen weeen voel.

Hebben jullie ook al last van nieuwsgierige mensen? Ik word echt dagelijks geappt of de baby er al is.. echt heel hinderlijk! Ik ben zelf ook super ongeduldig dus die appjes maken het niet beter.. ik ben ook begonnen met zeggen dat die appjes niet prettig zijn. 

Onze kleine man is ook al ingedaald, heb daardoor ook al een paar weken krampjes in me baarmoeder maar dat zal er wel gewoon bij horen. Ik ben nu 36+2 dus hij moet ook nog echt even blijven zitten warm in mijn buik.
Vandaag alle kleertjes en lakentjes gestreken en weer lekker in de kast gelegd. Het bedje heb ik vandaag ook opgemaakt, nu wordt het allemaal wel heel echt allemaal.

Wij hebben gekozen voor een badbevalling en kan woensdag het bevalbad ophalen, ben benieuwd hoe dat zal zijn straks. Zijn er nog meer hier die voor een badbevalling gaan?
@ongeduldje ik snap heel goed dat je daar zelf ook niet heel blij van wordt als je elke dag wordt geappt of het er al is en goed dat je er iets van gezegd hebt. Ik zou er ook niet blij van worden. Ze horen het vanzelf wel als het er is. Ik laat het zelfs niemand weten als het begonnen is, dan wordt iedereen helemaal zenuwachtig.... Succes met afwachten tot jullie kleine zich aandiend.

Nee ik ga ook niemand laten weten zodra het begonnen is hoor. Mijn schoonouders zouden zo gek zijn om dan direct in de auto te stappen haha. Echt niet. Ik laat iedereen gewoon pas weten zodra onze dochter geboren is en we allemaal een beetje geland zijn ;) eerste uurtjes zijn gewoon voor ons drietjes.

@mary hope:
Ja bij mij ook de eerste! Bij mij beweegt het ook nog behoorlijk ja haha. Gelukkig maar he is toch een bevestiging dat het goed gaat. 
Ik heb vanacht echt gedacht dat het zou beginnen.. had menstruatiepijn met harde buiken echt de hele nacht. Maar kon er af en toe toch doorheen slapen.. dat levert hier altijd een beetje stress op aangezien mn man vanmorgenvroeg weer op de boot stapte gehe. Tegen de morgen een douche genomen en toen zwakte het toch weer af.. nu maar hopen dat het wacht totdat papa weer thuis is vrijdag haha. Ik mag donderdag weer maar de verloskundige dus ben benieuwd wat ze zegt.
Ik heb ook elke x van die mensen.. ik doe maar gewoon alsof ik nog niks voel en alsof er niks aan de hand is haha. En idd ga ik het ook tegen niemand zeggen als het begint, dan zitten ze idd alleen maar in de stress.
Ik ga proberen in het ziekenhuis in bad te bevallen, als dat allemaal gaat zoals gepland haha. Ik mag helaas niet thuis bevallen omdat het ziekenhuis te ver weg is maar het lijkt mij ook wel fijn. Waar ga je dat bad zetten, lijkt me best groot om in huis te zetten?? hopen dat je er goed gebruik van kan maken. 

Terug
Bovenaan