uitgerekend februari 2019

Wat leuk dat je gekozen heb voor een badbevalling..vriendin van mij die paar weken later is uitgerekend heeft daar ook voor gekozen...
Zelf hoop ik thuis te kunnen bevallen en miss wel de geboortekruk te gebruiken... waarom weet ik niet maar leek me wel wat...Maar dat moeten we dan nog maar zien of ik dat dan ook nog wil.. 
Deze weken nu ik thuis zit met verlof vind ik het toch steeds spannender worden ...mijn moeder was van mij en me zusjes allemaal overtijd.. dus ben benieuwd of bij mij ook zo is...
Nieuwsgierige mensen jaaa bij ons ook hoor ze bedoelen het allemaal goed gelukkig... ze zijn vooral nieuwsgierig wat het wordt want dat weten wij wel maar rest van vrienden en familie niet... wij gaan ook niet van te voren mensen berichten of mensen bij de bevalling.. vind allemaal zo spannend wil alleen mijn partner naast me en verloskundige dan..

Krampjes , flinke steken als ik af en toe loop en harde buiken maar goed hoort er allemaal bij... en me rechterribben voel ik aardig.. 

Zo benieuwd na iedereen wanneer iedereen gaat bevallen... spannend damesss....

Ik heb trouwens wel meer last dat ik iets moeilijker naar wc kan...probeer veel water te drinken... en kiwi te eten... nog meer dames die hier last van hebben toevallig en of tips?

Wij zetten het bevalbad in de huiskamer neer aangezien ik ook beneden moet bevallen is dat de enige optie. Ik moet beneden bevallen ivm dat ik nu boven de 100kg weer dan mag je niet boven bevallen. Stel dat er iets met me gebeurd en ik moet ineens naar het zkh en de ambulance broeders moeten mij ophalen gaan ze mij niet naar beneden tillen dat is weer hun arbo technisch. En het lijkt me niet wat om door de brandweer uit huis te laten halen dus dan maar beneden...

Ik heb ook soort menstruatie pijn en dan harde buiken. Zullen wel voorweeen zijn?
Wij zijn vandaag een beetje geschrokken. Ik voelde de kleine meid niet echt bewegen vandaag en had vanmiddag een afspraak bij de verloskundige. Zij heeft het meteen opgepakt en ons door gestuurd naar het zkh. Daar heb ik aan de ctg gelegen en hebben ze het hartje een half uur in de gaten gehouden. Ik lag net aan dat apparaat en madam begon als een gek te bewegen en is in dat half uur niet één keer stil geweest!? 
De gynaecoloog had de ctg bekeken en vond het er goed uit zien, daarna nog even een echo gehad om te kijken of er genoeg vruchtwater aanwezig was en gelukkig was dit ook zo. 
Nadat we naar huis mochten heeft de kleine meid alleen maar liggen bewegen en dat voelt toch echt wel heeeeel fijn!! Gelukkig nu weer lekker thuis. We zijn echt blij dat we serieus zijn genomen door de verloskundige en het zkhs. Ze zeiden beide dat we altijd in dit soort situaties meteen moeten bellen. Dus mochten jullie dit mee maken, wacht alsjeblieft niet te lang en onderneem meteen actie!! 

Oh mijn god, volgens mij ben ik net de slijmprop verloren. Zat aan het wc papier na het afvegen. Hoeft nog niks te betekenen natuurlijk kan nog even duren, maar dat vind ik al wel spannend hihi! 

Hebben meer dames dit;
Sinds gister eind vd middag veel buikpijn. Leken echt weeen, maar onregelmatig. Duidelijk begin, pijnlijke opbouw en dan zakt ie weer af.. deed goed zeer, en gigantische druk in vagina. Dacht hehe, dit komt goef. Vanaf 2 uur kon ik slapen tot 5 uur. Nu weer wakker maar tis niet regelmatiger geworden. Iemand hier ervaring mee? Ik snap nog weinig van mn lijf hoopte stiekem op n begin

P: ik heb precies hetzelfde gehad vannacht. Krampen met opbouw die weer afzakken, maar zonder regelmaat.. om twee uur was ik het zat en heb ik paracetamol gepakt. Toen even kunnen slapen tot nu. Wel jammer dat het niet gewoon start.. als dit nog dagen/weken duurt ben ik al helemaal uitgeput voordat het echt gestart is! 

Nou ik lig in het ziekenhuis, een uur na het verliezen van mijn slijmprop braken ineens mijn vliezen. Ik mocht meteen naar het ziekenhuis komen, omdat ik 36 weken en 5 dagen ben dus net geen 37 weken.
Ze hebben net hartfilmpje gemaakt van de baby en is allemaal goed en hebben urine en bloed afgenomen en nu is het gewoon wachten tot de bevalling gaat beginnen. Vind het heel spannend, hoop wel dat het snel door zet verveel mij nu al haha.

Terug
Bovenaan