uitgerekend februari 2019

Wauw LisaaB wat spannend zeg! Heel veel succes met je bevalling! Je kunt het!?
Kan me wel voorstellen dat dit 'wachten' lang duurt haha. Maar toch n heerlijk idee dat je echt heeeeeeel bijna je babytje vast kan houden! 
Ik ben benieuwd! Laat je het horen als het zover is?

Wauw lisab! Dat gaat ineens snel! Heel veel succes! Hopen dat het een voorspoedige bevallig word!! 
P en ongeduldje:
Mijn verloskundige gaf de tip als je voorweeën hebt om te gaan douchen. Als het voorweeën zijn zal je buik waarschijnlijk ontspannen, zijn het echte weeën dan wordt het meestal erger. En als je twijffelt gewoon bellen naar de veloskundige. Maar ik denk dat het idd gewoon voorweeën zijn. Ik had het zondagnacht precies hetzelfde. Nu helaas niks meer dan harde buiken zo nu en dan, vooral snachts maar geen pijn. 

Dank jullie wel! Zodra hij geboren is laat ik het jullie weten! Vind het zo spannend dat ik niet weet wat ik kan verwachten. Laat het gewoon over mij heen komen, voor nu nog rustig paar harde buiken en wat menstruatie achtige kramp maar verder nog niet.

Ik ben nu eerst weer thuis dames! Het blijft rustig en er is weer een hartfilmpje gemaakt van de baby en die was weer super dus mag eerst thuis even afwachten. Morgen moet ik in ieder geval weer terug om weer even een hartfilmpje te maken en als hij niet uit zichzelf wilt komen dan wordt ik donderdag sowieso ingeleid. Dus ben erg benieuwd of de weeën vanzelf zullen beginnen of dat deze donderdag opgewekt moeten worden.

LisaaB ooh wat spannend! Je gaat sowieso deze week dus nog je kindje krijgen. Wat lijkt me dat een apart idee!! Heel veel sterkte en geluk gewenst. Hopelijk komen de weeën gewoon natuurlijk op gang :) 

@Ongeduldje, ja echt een heel raar idee dat inderdaad sowieso deze week nog ons kindje er is kan het nog niet bevatten. Tot nu toe nog steeds rustig hier, vind het wel weer spannend kan vannacht natuurlijk wel ineens spontaan beginnen. Heb ik ook liever dan ingeleid worden via medicatie. Maar ben benieuwd hoe het komt.

Terug
Bovenaan