uitgerekend februari 2019

@LisaaB ik hoop voor je dat je bevalling zich zelf aandiend en dat je niet ingeleid hoeft te worden. Heel veel succes deze dagen. We horen wel als jullie knapperd is geboren?

Spannend Lisaab en succes? Ik had zondagnacht ook heel veel harde buiken en echt een snijdend gevoel van onder en het straalde ook naar mijn rug...maar ben weer verder gaan slapen en voelde daarna niks meer zal het indalen wel zijn. Maandag wel erg moe na het douche me bed weer ingedoken geen energie en sliep weer tot 12 uur en om 19:00 weer zo moe dus er maar aan toe gegeven... nog ff stress moment ben al mijn adressen kwijt voor de geboortekaartjes.... iedereen weer een app gestuurd en alle mensen staan er weer in. Ik heb ook nog steeds last van harde ontlasting. Erg irri veel drinken en probeer niet te hard te persen en als ik echt veel last heb neem ik lactulose. Gisteren geboorteplan doorgenomen en ik gaf aan dat ik me druk maak om het laatste stukje van de bevalling aangezien mijn kids en mijn zus er ook bij staan. Het kan gebeuren als je een hele snelle bevalling heb (bij mijn andere kids deed ik er maar 3,5 uur over vandaar) dat het koppie de laatste ontlasting eruit duwt. Nou gaf ze mij de tip om een clisma te halen bij de apotheek en zodra ik echt denk nu begint het clisma gebruiken en probleem opgelost ? En twijfel nog of ik er een geboortefotograaf bij wil hebben... het is mijn laatste bevallingen en dan heb je wel hele mooie foto's ook voor mijn kids om terug te kijken. Wat is jullie mening hierover?

Hallo allemaal,
Zondag op maandagnacht is om 02.11uur ons dochtertje geboren. De bevalling was pittig maar zo ontzettend bijzonder! Zonder pijnbestrijding en thuis bevallen ?
Ze weegt 3110 gram en past maatje 50. Ben zo intens verliefd op haar, ze wordt met de dag knapper hihi. 
Wil jullie allemaal heel veel kracht wensen voor de bevalling, vertrouw op je lichaam en blijf positief denken ook wanneer de pijn heviger wordt en je denkt het niet meer te kunnen ??

Wat leuk! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

hier inmiddels 37.5 en dacht maAndag nacht is dit het dan ? Veel harde buiken, de baby ging als een razende tekeer en kreeg allemaal scherpe steekjes onderin. Kon er niet van slapen, gaan douchen en toen werd het iets rustiger.  Vanavond was t weer feest maar heeft dit gelukkig in de nacht niet door gezet.  Gister bij de gyneacoloog geweest en die zei dit noemen ze nou de voorpret. Ik dacht lkkr zon pret was t niet?

alleen nu is mijn vriend allemaal zo beZorgd! Hij werkt ruim een uur rijden van huis en is allemaal bang dat hij mij ni bij kan staan als t gebeurd of dat hij de bevalling mist.  Ik probeer hem wel gerust te stellen door te zeggen dat het niet binnen een uur op de wereld is (toch???) .
hij heeft t liefst dat ik heel de dag in huis blijf liggen, zo min mogelijk doe en dat de baby snel komt dan is de spanning eraf?
wel lief en schattig, t is ons eerste  kindje. Nog meer overbezorgde mannen??

Neikolein gefeliciteerd met je dochter! Hoe heet ze? :) veel geluk en liefde gewenst ??
Roxxii: ik zou hem ook geruststellen. Zodra je weeën regelmatig worden kun je hem bellen dat hij moet vertrekken op zijn werk. Je mag toch ook pas de verloskundige bellen als je minimaal een uur regelmatig weeën hebt? Dus niemand bevalt in dat eerste uur ;) daarnaast beginnen eigenlijk de meeste bevallingen in de nacht of vroege ochtend als vrouwen ontspannen zijn, dus dat kan hij gewoon thuisblijven zodra het zover is :) komt goed!
En inderdaad die voorpret is helemaal niet zo'n pretje! Ik heb nu al 3 nachten op rij zo'n onrust in mijn buik, maar niks zet door. Je slaapt dan toch minder goed. Ik ben nu 39 weken dus zou ook nog best weken kunnrn duren! :(

Gefeliciteerd Neikolien!!! Met jullie wondertje hoe heet ze? Die kleine van mij was vorige week op 2200 gr geschat en nou hoor ik hoor zeggen 3110 en maatje 50 uhhh misschien moet ik dan ook maar prematuur kleding kopen...

Poevie: fotograaf erbij is erg persoonlijk. Ik zou het echt niet willen, iemand met zo'n camera op mijn hoofd terwijl ik op dat moment echt niet mooi ben.. wij nemen zelf een camera mee, mijn man is als enige bij de bevalling. Ik wil ook geen foto's van mijn onderkant bijvoorbeeld :p maar camera erbij is wel handig. Mocht je zelf om een of andere reden dingen niet helemaal meekrijgen, dan kunnen de foto's later helpen het verhaal compleet te krijgen :)

@ongeduldje
bedankt voor je reactie! Nou moet mijn vriend ook al wel om 5.15 in de ochtend weg maar net wat je zegt binnen een uur staan ze er meestal niet haha
snap m wel hoor maar voor mij ook spannend ik weet ook niet wat ik moet verwachten dus we wachten het maar af. Ik heb begrepen dat een echte wee nog 10x erger voelt als de voorpret dus dat verschil voelen we wel haha. 
Voor jou ook nog even spannend Allemaal! Ben je t al beu of zeg je van laat nog maar even lekker bij me zitten?

Terug
Bovenaan