uitgerekend februari 2019

Gefeliciteerd met Elin! Leuke naam, hadden wij ook als optie op staan maar hebben een andere gekozen?.
Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten en herstellen. Geniet ervan!
Ik ook elke dag berichtjes idd en ik zeg ook maar gewoon dat ik niks voel en dat het nog niet komt.. als ik nu ga zeggen dat ik voorweeën heb oid dan heb ik helemaal geen leven meer? kan me voorstellen dat bij een geplande geboorte nog meer is.. 

Dankjulliewel! Echt zo bijzonder! We waren heel snel uit dat het deze naam moest worden. Krijgen zoveel complimenten erover. 
Ik had door dat het weeën waren omdat ze anders pijnlijk waren dan voorweeen. Deze moest ik echt opvangen door ademhaling. Geloof me, je weet het zodra je weeën hebt. 
I know, ik werd ook gek van alle vragen van mensen en was niet eens 40 weken.. ik heb mensen op het hart gedrukt dat het niet sneller gaat door dagelijks te vragen en dat ik het echt zou laten weten zodra ze er was. 
Voor degenen die nog moeten: veel succes met de laatste loodjes en bevalling! Vertrouw op je lichaam. Je lichaam en hormonen regelen echt 3 kwart van wat je moet doen dus vertrouw daarop en ga erin mee :)

Vandaag precies 40 weken.. Maar volgens mij vind ons kleine meisje het nog veelste lekker binnen. Als ze er volgende week nog niet is word ik gestript. Maar stiekem hoop ik iedere dag dat ze al komt. Ik loop heeeeel veel in de hoop op weeen maar ook dat helpt niet?. Ik hou maar in m’n achterhoofd nog max 2 weken!!?

Terug
Bovenaan