uitgerekend februari 2019

@anoniempie: hier bijna 40w zwanger van 2e meisje en hadden heel wat jongensnamen klaar, maar alles hangt af van de stijl natuurlijk.
wij vinden niet te lange tweetalig Frans/nederlands( zijn van België) namen mooi zoals Jules, Leon, louis,...
hier terug alles rustig. Week 36en37 zat vol met voorweeen en harde buiken maar sinds week 38 gestopt en zal dus nog de 40( nu zondag) uitdoen. Gyneaco en ikzelf zien geen reden om in te leiden. Bloeddruk Ok, kindje beweegt nog goed en heeft gemiddeld gewicht, dus wij wachten nog even af...
Bij eerste dochter op 40w binnen met enorm veel weeen maar ook geen indaling en ontsluiting. Na 36 u arbeid wel goede bevalling.
nu heb ik vanaf week 36 al 1cm ontsluiting dus daar heb ik al een streepje voor, hoop gewoon om iets vlottere indaling/verdere ontsluiting deze keer...

@wila gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter...

gisteren avond hier kramp/buikpijn ging na bed kon ik niet meer draaien opstaan uit bed van de pijnlijke harde buik die maar aanhield...me buik wilde gewoon niet ontspannen..vriendlief kwam thuis en zei al moeten we bellen.. ik zo nee nog geen vruchtwater niks verloren...
hij heeft mij in de nacht nog geholpen onder de douche te zetten want zelf me bed uit komen wilde dus niet.. en daarna half uurtje waren de ergste krampen weg ... wat dit was weet ik niet maar dacht eerst zal het gaat beginnen... maar nu is me buik rustig op wat steekjes bij me vaginastreek zeg maar....
ik hou het maar even in de gaten... 

@anoniempje.... ik houd zelf van korte namen weet niet of jij daar ook van houd? 

Gefeliciteerd voor de dames die bevallen zijn, en succes nog even voor iedereen die nog moet wachten!
Ik ben afgelopen maandag thuis bevallen, het ging echt heel rap, 2 uur snachts regelmatige weeen elke 5 minuten en even voor half 7 was onze meid er al, helaas na de bevalling met spoed naar het ziekenhuis, heel veel bloed verloren en een subtotaal ruptuur. Dag erna mochten we naar huis, alles leek goed te gaan maar helaas viel onze meid veelste veel af, per vandaag gestopt met borstvoeding en over op de fles. Hopenlijk komen we allemaal een beetje tot onze rust nu, kleine meid heeft veel last van krampen, verder genieten we ook zeker heel veel, alleen ook behoorlijk heftige dingen meegemaakt, dus de emoties gaan even alle kanten op. Gelukkig zijn we heel erg verliefd op ons meisje :)

@pegg
waarschijnlijk goede voorweeën gehad! Hopen dat het wellicht al iets gedaan heeft vanbinnen.. trouwens.. je hoeft niet perse vruchtwater oid te verliezen hoor.. ik had alleen een klein beetje roze slijm op mn wc papiertje terwijl ik 7cm had. 
@me-l
Wat heftig zeg! Maar fijn dat jullie meisje er is! Nu proberen te genieten en lekker je rust nemen om te herstellen! 

Me-l klinkt heftig inderdaad! Neem de tijd voor je eigen herstel en probeer over je bevalling te praten met vriendinnen of familie waar je je bij op je gemak voelt, dat heeft mij echt geholpen. 
Verder van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje! Hopelijk komt ze snel aan nu ze op kunstvoeding zit. Geniet van alle mooie eerste momenten want die zijn er zoveel deze periode! 

Vandaag is mn uitgerekende datum! Wat enorm raar dat die nu is aangebroken. Stiekem leef je er gewoon best naar toe. Helaas nog geen tekentjes gehad dat de baby van plan is om snel eruit te komen maar wie weet. 

Van harte gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn!

Ik ben de 38 weken gepasseerd, tot nu toe nog geen enkel rommeltje in me buik gevoeld. Alleen ‘s avonds een gespannen buik. Dus we wachten lekker af. Ik kan gelukkig nog goed uit de voeten dus hoef me niet echt te vervelen.

@me-l wat heftig zeg...wel fijn dst jullie nu weer thuis zijn... geniet van jullie kleine meid en denk goed aan jezelf en hopelijk herstel je gauw

@mdns.. ja dat denk ik dan ook.. gisteren niet alleen wat steken onder in en kramp maar niet zo intens als de nacht daarvoor... dus we wachten rustig af.. 

Alvast een fijn weekend dames!

Terug
Bovenaan