uitgerekend februari 2019

Morgen alweer 39 weken wat gaat het snel nu zeg. Ben nu echt wel heel benieuwd wanneer hij zich gaat melden...
Ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar ik heb pijn onderin mijn buik en zeker met lopen heb ik er last van. Volgens de vk komt dat omdat je buik nu zwaarder wordt en dat daarop drukt. Vandaag dacht ik ga even naar de supermarkt lopen ipv met de auto het was zo lekker weer, ik kan jullie zeggen dat ik heel blij was dat ik weer thuis was. Heb maar rustig aan gelopen maar voelde toch steeds die pijn. 
Het plassen wordt ook steeds meer wat een druk op de blaas zeg, hopelijk is dat straks weer over...

En daar is de volgende februari baby? gisteren is op de uitgerekende datum. OnZe lieve kleine vriend Sepp geboren!
Het heeft uit eindelijk 2 dagen geduurd en 17 uur fixe weeen. Het was heftig maar ook zo bijzonder! 
Voor iedereen die nog moet heeel veel succes met de laatste loodjes geloof me hoe t ook loopt het is het echt helemaal waard, als je uiteindelijk je wondertje op je buik hebt liggen!

Iedereen die bevallen is gefeliciteerd! Ben nu 38.4 als ik de verhalen lees van totaal reptuur krijg ik het wel benauwd... Ben al 2x bevallen en had toen 1 klein scheurtje de kids lagen alle twee na 3,5 uur op mijn buik dat is natuurlijk super snel.... En nu denk ik o...jee de laatste zal wel 20 uur gaan duren en de pijn hoe voelt het ook alweer...en nou staan mijn kids erbij van 12 en 15 is toch ook anders...Ineens overvalt de angst me.. kleine beweegt wel weer super goed gelukkig ? Hebben jullie dat ook?

Poevie het komt goed! Ik had inderdaad een subtotaal ruptuur, maar dat voel je niet gebeuren hoor. Je bent zo met andere dingen bezig. Het is daarna heel netjes gehecht en een week later had ik alweer zin om buiten te gaan wandelen. Dus herstel van een ruptuur gaat snel. Trouwens, een (sub)totaal ruptuur komt maar in 2% van de gevallen voor. Als jij al twee kinderen hebt gebaard, is die kans nog kleiner :) 
Vertrouw op je lichaam en probeer door je weeën heen te ademen, dan zijn ze goed op te vangen! Heel veel succes met de laatste loodjes en bevalling! 

@Roxxi gefeliciteerd met jullie wonder en wat een leuke naam zeg, lekker stoer ook en nu lekker genieten ondanks de lange bevalling??
Ik zie eigenlijk niet echt op tegen de bevalling, vind het natuurlijk wel spannend. Het is onze eerste dus ik weet niet wat ik kan verwachten. Ik hoop dat het lekker thuis kan in het bevalbad wat heel erg ontspannen schijnt te zijn. Ik ga met meemaken binnen nu en 3 weken. 
Beginnen jullie het al echt zat te worden of valt het mee? 
Ik begin nu wel te denken dat die buik wel eens weg mag met sommige dingen begint die wel in de weg te zitten. En de pijn met lopen vind ik ook wel naar iedere keer dat is eigenlijk het enige waar ik echt last van heb. 
Succes allemaal met de laatste loodjes

Gefeliciteerd met de geboorte van sepp! 
Ik ben nu wel echt klaar om te bevallen hoor. Niet zozeer klaar met de baby in mn buik want vind het nogsteeds erg fijn als ze beweegt enzo. Daar geniet ik echt nog van maar Alles duurt een eeuwigheid. Heb het super warm en ben van mn schoenen aan doen al kapot.
Heb een adresje gehad voor een voetreflex massage. Iemand hier ervaring mee? Als ze er maandag nog niet is ga ik bellen. Heb zoiets van, als het niet werkt heb ik iig nog lekker een massage gehad!) l
Verder afgelopen dagen veel seks gehad en bitter lemon gedronken maar dat heeft nog weinig gedaan helaas. 

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Ik heb toevallig van de week een voetreflex massage gehad. Was echt heerlijk!! De baby reageerde er ook echt op, het rommelt flink in mijn buik en af en toe een een kramp.. Ben benieuwd.. 
Iedereen succes met de laatste loodjes.

Hallo dames, 
hier morgen uitgerekende datum dus 40w.
Bij mijn eerste dochter ben is het op de uitgerekende datum begonnen... ben es benieuwd of de baby deze keer ook zo goed luistert?

Nog niet echt super beu maar te lang hoeft ze nu ook weer niet meer te wachten... mijn eerste bevalling was er eentje met een hele lange arbeid en denk dan, hoe groter/zwaarder ze is hoe moeilijker?
ik merk wel dat ik naar allerlei dingen kijken om te zeggen... nu mag ze komen:goed weer/weekend/daguren... maar ja, dat zal het allemaal niet echt beïnvloeden...
we genieten nog maar wat van tijd met onze grootste dochter en geven die wat extra aandacht...

succes daar iedereen

Terug
Bovenaan