uitgerekend februari 2019

Vandaag weer controle gehad en ze hadden het er over dat bij volgende controle volgende week eventueel gestript kan worden... (zaterdag uitgerekend)  
Zijn er al dames die gestript zijn? Of er voor gaan kiezen als ze de mogelijkheid hebben? Ben benieuwd of zoiets helpt ... we zullen zien en moeten afwachten...

Lyjam gefeliciteerd!

Ik zit morgen op 39 weken en merk nu wel dat ik er een beetje klaar mee ben.. in de zin van ze mag komen.
De dagelijkse dingen worden lastig en ik verveel me snel. Dus tot nu toe doe ik nog veel elke dag zodat ik me niet verveel. Morgen mogen we weer langs bij de verloskundige. Ik ben toch wel aan het duimen dat ze misschien in week 39 komt, maar dat heb je natuurlijk noet voor het zeggen.

hoi allemaal.. ik lees al een tijdje mee!!
gefeliciteerd voor diegene die bevallen zijn! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
kort voorstel rondje:
wij hebben een dochter van 18 mnd oud. Zij is geboren met 41+6 gelukkig zonder inleiden.
Nu ben ik in verwachting van ons 2e kindje (jongen) zit nu alweer op 40+6. ik had wel gerekend dat t wel weer wat langer zou duren maar met een dreumes erbij zijn die laatste weken wel heel pittig. 
@ Pegg  toevallig ben ik vandaag gestript. gelukkig kon dit. bij mijn dochter was de baarmoederhals niet rijp genoeg om überhaupt met 41 weken te strippen. ik wilde nu zelf wel eerder maar volgens mijn vk is het pas met 41 weken nuttig. Dus nu maar afwachten  wat er gaat gebeuren vannacht ?
succes dames.. met het (lange) wachten.. voor je het weet liggen ze op je buik?

Hi iedereen 
Ik ook nieuw hier en was uitgerekend voor de 16de, zwanger van de eerste 
@gebruiker ik was gister ook gestript voor de 2de keer, afgelopen zaterdag voor het eerst. Bij mij leverde het veel buikkramp op en slijmverlies (slijmprop verloren op zondag) maar helaas nog geen baby! VK wilt vrijdag nogmaals strippen maar door de pijn wat ik erna steeds krijg denk ik dat ik er vanaf zie. 
Ik hoop dat het bij jouw en betere ervaring heeft opgeleverd, misschien wel bevallen? :)
Hoor het graag
Liefs,  Tan

hoi 
@tan, helaas meer dan wat gemene harde buiken geen enkel resultaat. Morgen weer strippen voor 2e keer en eventueel zaterdag ook weer. 
ik denk dat ie komt op het moment dat ik eigenlijk naar zh moet om het over inleiden te hebben. (wss maandag). Daar werd mijn dochter ook heel bang van dat ze op die dag zelf maar was begonnen hahaha.
maar vandaag wel even een dipje hoor dat het niet gelukt is. Mja je doet er weinig aan.
@ Pegg weet je al of je gestript wilt worden? of ben je ondertussen bevallen?
succes iedereen, liefs Maan

Nee nog niet bevallen hoor.. alles is nog rustig hier... op wat harde buiken na... zaterdag uitgerekend... maandag weer naar verloskundige en dan gaan ze kijken of eventueel gestript kan worden...
Dus we moeten nog even afwachten ☺️

@Maan
Ja klinkt bekent, hier ook wel wat teleurstelling dat het niet lukt (wil graag thuis bevallen). Grappig dat je dochter dezelfde dag nog kwam, hopelijk heb je deze keer ook zo veel geluk?
Moet waarschijnlijk ook maandag na het ziekenhuis voor zoon controle en om het over inleiden te hebben, dus maar duimen dat er voor die tijd iets gebeurd :) 
Veel succes voor iedereen ??
Tan 

Terug
Bovenaan