uitgerekend februari 2019

Hallo mamavaneenbeebie,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent. 's ochtends Neem ik een stukje gember wortel. Door de scherpe smaak neemt de misselijkheid meteen af, met gember pillen heb je die scherpe smaak niet. Wellicht helpt het je? 
Daarnaast is het denk ik belangrijk om wat licht verteerbare voedingsmiddel te eten, dit ligt dan wat minder zwaar op je maag. 
Bovenstaande zijn alleen tips vanuit eigen redenatie. Geen idee of het ook echt helpt. Heb je er echt heel veel last van, dan kun je ook altijd naar een diëtist, zij kunnen je altijd goede adviezen hierover geven (dit weet ik namelijk van een collega van mij).
Zet 'm op!

Hallo mamavaneenbeebie,   Wat vervelend dat je zo misselijk bent. 's ochtends Neem ik een stukje gember wortel. Door de scherpe smaak neemt de misselijkheid meteen af, met gember pillen heb je die scherpe smaak niet. Wellicht helpt het je?  Daarnaast is het denk ik belangrijk om wat licht verteerbare voedingsmiddel te eten, dit ligt dan wat minder zwaar op je maag.  Bovenstaande zijn alleen tips vanuit eigen redenatie. Geen idee of het ook echt helpt. Heb je er echt heel veel last van, dan kun je ook altijd naar een diëtist, zij kunnen je altijd goede adviezen hierover geven (dit weet ik namelijk van een collega van mij). Zet 'm op!

Van de geur van gember moet ik al bijna overgeven. Bij de eerste was ik ook misselijk, masrniet zo erg dat ik niet meer kon werken. Pfff. Ik weet dat het wel over gaat, maar ik voel me schuldig tegenover mijn zoontje. Ik kan niks met hem ondernemen, geen blokje om, niet eens even gezellig spelen. Dat is misschien het moeilijkste nog wel. 

Ik heb gelukkig nog nergens last van. Voel mij ontzettend goed. Vanmorgen het formulier op site van de verloskundige me aangemeld waar ik ook met mijn dochter ben geweest. Heb alleen hele erge honger heel de dag. 

Hi Vivi,
Nee ik heb het ook niet de hele dag hoor, die krampen, maar je denkt wel steeds van; oh is er iets mis?? Erg spannende tijd zo. Ik ben blij als de komende 4 weken voorbij zijn en ik mn echo krijg voor meer zekerheid haha

haay allemaal. 
gefeliciteerd en welkom 
@-mama- er is een fb groep idd.
wie wil mag mij een verzoek sturen en even een pb dat je bij de groep wilt .  je kunt me vinden onder ... verona hawinkels

He meiden, 
nu omdat ik terug ben gezet zou ik rond de 2 februari Mn uitgerekende datum zijn.
Gisteren mij eerst echo gehad, volgens mij "berekeningen" zou ik gisteren 7 weken moeten zijn. 
Maar volgens de VK was ik nog maar 6,2 weken , ook zat het vruchtje nog tegen de baarmoederwand aan"geplakt" zoals ze dat noemde maar dat zou normaal zijn, en kwam het kleine ding op 0,66 cm uit . Wel was er een goed kloppend hartje te zien?.
maar toch baard mij dit toch best wel wat zorgen ... volgende week moest ik dan weer terug komen om te kijken of het gegroeid zou zijn. 
Iemand ervaring hiermee?

groetjess

Hoi Knuffje, werd er verteld dat dit niet gebruikelijk is omdat jij je zorgen maakt?
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en wij moeten nog wachten op een echo. Wij zitten pas begin week 6, dus nog allemaal erg pril.
Naast de krampjes voor ik me enorm goed waardoor ik het nog steeds niet kan bevatten dat dit echt is. Een echo zal me ook geruststellen. Morgenavond hebben wij ons eerste bezoek aan de verloskundige maar ik verwacht niet dat er direct een echo plaatsvindt of gebeurt dit wel altijd? Zo nieuwsgierig.
Betreft de facebookgroep. Straks wanneer iedereen weet van de zwangerschap wil ik me wel aansluiten.

Terug
Bovenaan