Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Chantal Teunissen.
Ik wilde je net gaan berichten. Echo was goed 6 weken en 1 dag zwanger. Mooi vruchtzakje te zien maar het vruchtje zat tegen de wand aan "geplakt"hierdoor kon ze inwendig en uitwendige echo niet het vruchtje goed zien of een hartje. 25 juni weer een afspraak dan ben ik 8 weken en dan moet het allemaal goed te zien zijn.
Vandaag gewoon hard tegen mijn vriend gezegt dat ik het echt niet laat weg halen en mijn keuze heb gemaakt. Hier schrok hij van, mijn schoonouders zaten ook in de kamer die zeide meteen tegen mijm vriend "en nu dan? Vanuit jou wat ga je nu doen"en toen zei die dat hij me altijd zou steunen en achter me zou staan,hieruit haal ik wel ene beetje dat hij me niet in de steek laat.
Ik heb hem nu even gelaten om dit te laten bezinken en na te denken. Ook hebben we afgesproken elkaar een brief te schrijven en deze volgende week op vakantie te geven. In gesprekken wil je altijd meer zeggen dan lukt en als je het schrijft kan je het soms beter verwoorden.
Dus heel erg benieuwt naar zijn brief na dit gesprek vandaag.
@muntblaadje oké, dan moet je nog 2 weekjes wachten. Ja dan zie je het idd allemaal veel beter. Ja dan zal die je idd niet laten stikken anders had die dat ook niet gezegd. Ja dat is wel een goed idee idd van die brief schrijven kan hij misschien ook zijn gevoelens beter uiten. En over de dingen nadenken die jij hebt gezegd
@melissa-manoes Hoe was je echo?
Ik heb de echo zojuist gehad en ik ben helemaaaaal verliefd. Hartje klopte goed en zag er allemaal goed uit. Nu over 12 dagen weer terug!
Lieve lotgenoten!
Ik ben ook voor het eerst zwanger, als het goed is nu 5-6 weken! Ik was afgelopen dagen zoo emotioneel. En bang! Ik blijf gewoon naar de wc rennen bij elk krampje. Ik ben vandaag naar de gyneacoloog geweest voor een eerste echo.. hij kon helaas alleen nog een beginnend vruchtzakje zien en geen emryotje.. Zou het dan nog te vroeg zijn.. Ik hoop zo dat het allemaal goed zit tot dan kan ik het gewoon niet geloven!
Hebben jullie al kwaaltjes?? Ik heb alleen enorme borsten die sinds gister ineens van extreem gevoelig naar gevoelloos zijn gegaan...
En ik ben heel snel moe en emotioneel. En jullie? Ik ben heel erg benieuwd.
Wat fijn als we elkaar hier kunnen steunen!
Liefs
Hallo mede aanstaande moeders,
Vandaag de eerste echo gehad. Het blijkt dat we zelfs al 7,3 week zwanger zijn. Heb een super mooi hartje zien kloppen. Over 3 week de volgende. Zoals het er nu uit ziet zijn we eind januari uitgerekend. Toch eerder dan verwacht. Hoop dat iedereen een mooie echo te zien krijgen.
Groetjes Ilona
Alle mama's met goeie echo's, gefeliciteerd!
Wij wachten nog rustig af tot dinsdag.
Weten jullie al hoe en wanneer je het gaat vertellen? Bij de eerste hebben we het gewoon verteld, rond 11 weken. Nu lijkt het me leuk om er iets meer van te maken, maar wat? Een t-shirt of slabbetje met 'grote broer' vind ik wat afgezaagd, maar toch ook wel weer heel erg leuk.