uitgerekend februari 2019

DreamerC mijn echo was goed hartje klopte mooi en ben uitgerekend op 29 januari.over 3 weken terug voor termijn echo en dan wordt ik door gestuurd naar de gynaecoloog om extra in de gaten gehouden te worden omdat ik een maagverkleining heb gehad.

Haa! 
@Juliettemila
Zelf ben ik ook een beetje panisch met elk krampje. Vannacht was het helemaal drama. Gisteren waren we langs de verloskundige geweest voor een intake. Voelde me fantastisch naast moeheid. En vannacht on 03u schoot ik wakker. Enorme krampen net als bij een ongesteldheid. Gelukkig geen bloedverlies maar het sloeg ook over op mijn darmen. Ik heb de hele nacht op de wc gezeten. Zelfs mijn vriend heeft een uur naast me gestaan omdat het gewoon zwart werd voor mijn ogen met een enorme suis in mijn oren dat ik mezelf afvroeg: is dit een zwangerschapskwaal of heb ik een virus te pakken? Ik hoop dat dit niet eens gaat gebeuren, ik schrok me dood.
@mamavaneenbeebie
Wij konden het gewoon niet voor ons houden toen de test positief was. En dat terwijl we nu pas in week 5 dag 5 zitten. We hebben rompertje gehaald met jullie worden opa en oma. En ze waren super gelukkig. Aan enkele vrienden gaan we het dit weekend vertellen en de aankondiging voor kennissen willen we ook op een speciale manier doen. Ik kwam laatst een leuke foto tegen waarbij een stel bij een muur stond en met stoepkrijt een buik was getekend bij de vrouw (als dikke babybuik) met daarbij de verwachtte datum. Zoiets gaan wij namaken.
Mocht de zwangerschap op de een of andere manier niet goed verlopen dan willen wij dit ook kunnen delen. Daarnaast hebben wij elk weekend wel een verjaardag of feestje waardoor ik geen smoesjes wil blijven verzinnen.

Vandaag had ik zoiets vreemds, misschien heeft iemand van jullie hier antwoord op;
Ik ben 5.3 week zwanger en ging vandaag in een zeezout bad (ivm eczeem) toen ik klaar was en uit bad stapte kwam er een hele straal vocht uit mijn vagina, mijn enige verklaring kan zijn wat het water tijdens het badderen naar binnen geslopen is en er weer uit kwam. Maar jaren geleden toen ik in bad ging had ik dit echt nooit. Iemand ervaring hiermee? Verder niks geks aan de hand, geen bloedverlies o.i.d. wel krampen maar die heb ik al 2 weken en sinds deze week lage rugpijn.

@Me-L: ik zwem een paar keer per week en heb dat ook vaak. Is inderdaa water wat naar binnen gegaan is zeg maar en er weer uit komt. ? Beetje gek maar niks geks dus ?

Dag dames, ik durf me nu dan toch bij jullie aan te sluiten. Na eerder deze week al een heel licht streepje vanochtend een echte knaller, dus ik denk dat ik nu echt begin te geloven dat ik zwanger ben!
Ik ben eigenlijk morgen pas 4 weken, dus nog super pril! Mijn uitgerekende datum zou 22 februari zijn, ik weet wanneer mijn eisprong was, dus dat zou moeten kloppen ;) .  
4de kindje overigens, dus nieuw is het niet meer, maar de jongste is al 8, dus best het voelt wel weer allemaal heel spannend na zo'n poos.
Nu maar eens even tijd investeren in het teruglezen van al 17 pagina's hier! 

Hoi dames,
We hebben gisteren informatie meegekregen of we ons kindje willen laten testen op bepaalde syndromen. Ik zit zelf te twijfelen of ik dat wel wil, maar mijn vriend die wil persee de test laten doen. Hebben jullie hier ervaring mee? Zouden jullie je laten testen?

Liefs  

Terug
Bovenaan