uitgerekend februari 2019

Hallo allemaal,

ik ben rond 14 februari uitgerekend.
Dit word ons vierde kindje.
Naar nummer 3 was ik eigenlijk klaar omdat ik het toch veel vermoeiender vond dan met twee. Maar nu zijn we natuurlijk wel weer heel blij en gaat dat ook gewoon weer lukken. 
Tot nu toe veel plassen en erg moe. Als het overgeven en misselijke deze keer maar niet weer zo erg word als bij de derde dat was echt vreselijk.
Bij de derde zat ik ook op een forum welke naar een poos een besloten facebookgroep werd en we hebben elkaar op t eind zelf met een hoop moeders met baby ontmoet. Heel erg leuk en ook zo opbouwend als iemand er ev

Hey dames, poeh, ik zat er gisteren even helemaal doorheen. Op het toilet had ik ineens een donker roze slijmsliertje in mijn onderbroek en ik druppelde wat helder bloed. ?
Voor mijn oudste heb ik 6 vmk's gehad en nu hiervoor ook alweer 2, dus de schrik zit er flink in.
Maar vanmorgen getest en de test is donkerder dan gisteren ( tot nu toe elke dag iets donkerder, ik test voor mijn gemoedsrust elke ochtend ?). Dus dat is een goed teken toch? 
Ik was zo emo gisteravond, zal ook mede door de hormonen komen, maar ben er nu nog suffig/puffy van.  Hoop zooooo dat t niks betekent!

Hoi

oh dat is schrikken ja! Zelf heb ik ook 3 miskramen mee gemaakt. Hopelijk is gewoon alles goed. Ik wil je niet onzekerder maken maar de test blijft positief. Omdat het zwangerschapshormoon aanwezig blijft. 
Ik had met 15 weken pas een miskraam maar het haartje was in de zevende week al gestopt kregen we met de 10 weken echo te horen 
Toen teste ik ook nog positief. En toen dus de uitleg gekregen. 

Maar een beetje bloedverlies rond deze tijdstip is ook vaak normaal. Innestelbloeding of een klein wondje. Een vriendin van mij had ook een hele poos nog wat bloedverlies rond de menstruatietijd maar kreeg ook gewoon een gezond baby.
Zo spannend allemaal nu de eerste weken dus ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Hey dames.
In februari ben ik bevallen van mijn 1ste, een zoontje en vandaag precies een jaar nadat we ontdekten dat we zwanger waren heb ik mogen ontdekken dat we weer zwanger zijn. Zo spannend, eng, onwerkelijk... De uitgerekende datum blijkt ook exact hetzelfde..

Ik ben vandaag 5w en 3 dagen zwanger. Hiervoor een EUG gehad en met acht weken geopereerd. Daarvoor in september een miskraam met 8w. Vanwege de buitenbaarmoederlijke zwangerschap de vorige keer had ik vrijdag al een echo in het ziekenhuis om te kijken of het op de goede plek zit. En.... we zagen gelukkig een vruchtzakje en een dooierzakje op de echo. Nog geen hartje maar dat was ook eigenlijk te vroeg nog. Gynaecoloog zei dat alles er prima uitzag. Over twee weken nog een echo. Duurt mij allemaal veel te lang steeds en ik blijf in onzekerheid. Vreselijk dat lange wachten..iemand nog tips om de tijd door te komen. Ik slaap wel veel, ben extreem moe.

Hey Stelvio, ook hier :D We zaten eerder in een NOD topic samen ;)
Wat fijn dat je echo goed was!
Mamasindesfeb, jeetje, dat is vlot achter elkaar en wat bijzonder precies dezelfde uitgerekende datum, maar dan een jaar later. Jullie gaan druk worden :) :)
Fairytales: Ik weet dat HCG na een miskraam in je lichaam kan blijven, maar bij mijn andere vroege miskramen was de test de dag na de bloeding al bijna helemaal negatief. Nu was de test gisteren donkerder dan eergisteren, en (terwijl ik gisteravond weer bloedverlies heb gehad 1 moment, daarna weer niks) vanmorgen nóg donkerder dan gisteren. HCG stijgt toch niet verder als het mis gegaan is?  Bij mijn VMK's die ik gehad heb in elk geval niet. Dus ik probeer hier maar gewoon hoop uit te putten en er vanuit te gaan dat het gewoon goed zit en gesprongen adertjes zijn ofzo. ;) 

Momami, ik had bloedverlies met 6 weken. In paniek geboortecentrum opgebeld en ik mocht meteen langskomen voor een echo, daar bleek alles in orde gelukkig. Nu ben jij nog te vroeg voor een echo volgens mij, maar ik wil maar even zeggen dat bloedverlies niet altijd hoeft te betekenen dat je een miskraam hebt of krijgt. Bij mij bleek het een gesprongen ader te zijn, maar kan bij jou ook innestelingsbloed zijn. 
Blijft natuurlijk allemaal heel erg spannend. Maar hopelijk ben je snel door de eerste wachtweken heen en mag je voor een echo gaan, die in orde is ?

Terug
Bovenaan