uitgerekend februari 2019

Hoi allemaal,
Ik had me voorgenomen om pas dinsdag te testen maar kon niet zo lang wachten. Gistermiddag gedaan met test van de action en daar zag ik een streepje! Vanochtend nogmaals met die van kruidvat maar dat streepje was wel veel lichter! Durf op de een of andere manier nog niet hélemaal blij te zijn ofzo. Wil er nu graag een doen van clearblue maar het is zondag en heb die niet.... haha
Groetjes!

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik dacht ik ga me toch maar aanmelden, na het lezen van al jullie verhalen. 
1 juni een positieve test gehad, na een paar dagen overtijd te zijn en in de ontkenning geleefd te hebben. Erg leuk, maar ook erg spannend! 
Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten. We zijn in januari gestopt met de pil, alle hormonen uit mijn lijf en weer een normale menstruatie krijgen. We waren op zoek naar een nieuw huis, dus als we dat gevonden hadden zouden we er voor gegaan. In mei was het zover, huis gevonden, en gelijk enthousiast geprobeert. Nou was dat dus meteen raak! ? Alles duurt bij ons lang, maar hier hebben we geen moeite mee ;-) Het probleem is alleen, dat het huis niet door is gegaan en we nu bij mijn schoonouders wonen (we zijn 33 en 32 :)) Mijn gevoel is dus erg wisselen, blij met een kleine wonder in mijn buik, maar ondertussen maak ik me druk om alles eromheen. Alles gebeurt met een reden, dus uiteindelijk komt het goed, maar ben erg benieuwd hoe de mensen om ons heen gaan reageren. 
Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 6 februari. We hebben 3 juli eerste afspraak staan bij de verloskundige. Ik heb met name last van mijn buik, krampen en vaak het gevoel alsof je ongesteld moet worden. Moe ook, maar dat ben ik altijd, dus weet niet of het aan de zwangerschap ligt. 
Nu ga ik mijn vriend verrassen, het is toch zijn eerste vaderdag ?

Ik ben 4 februari uitgerekend! Eerste keer, vind het allemaal maar een beetje eng. Zeker omdat de de symptomen wisselen en ik nog geen kloppend hartje heb gezien op de echo, omdat ik te vroeg was van de week en ze het met zoeken pas het vruchtje kon zien bij een inwendige echo. 

Ik merk nu wat een stresskip ik eigenlijk ben.. 

Hoi iedereen,
Ik heb mij ook voorzichtig aangemeld. Nu 7 weekjes zwanger van ons tweede kindje. Alleen wel eergisteren en gisteren wat bruine afscheiding gehad. Minimaal, maar dan toch met wat steken in de buik is het eng. Hopelijk heb ik ook in februari een tweede kindje.
Groetjes Sandra

Ha Daisymama,
Gefeliciteerd
Zijn jullie ondertussen wel verder aan het kijken voor een huisje? Wij zijn ook bezig met een huisje maar die zal pas klaar zijn na de komst van ons kindje. Momenteel hebben we een huurwoning dus dat komt wel goed.
Ik heb precies dezelfde symptomen als jij: last van buik en moe. Maar ook bij mij: ik ben sowieso vaak moe door het drukke werk de hele week haha.
Die krampen vind ik voornamelijk spannend, elke dag. Steeds hoop ik dat er maar niets ergs gebeurt daarbinnen. 

Hallo allemaal! Ik hen vorige week ook positief getest.. uitgerekend op 14-02-2018! Zooo spannend het is mijn eerste... ik ben zelf 35 jaar... :) 

Worden jullie ook wel eens s nachts wakker met krampen?
Ik ben altijd een ochtendmens geweest. Maar sinds ik zwanger ben heb ik continu (lage buik) krampen waar ik zelfs in de nacht wakker van wordt.
Nu was het zo dat wanneer ik ongesteld was ik ook altijd een hele gevoelige baarmoeder had en heel snel pijn had. Mogelijk dat dit daarom nu ook zo gevoelig blijft?
Ik slaap in ieder geval echt niet meer goed en mijn eetlust in de ochtend is er ook niet meer. Behoorlijk vermoeiend zo naar werk toe gaan de gehele week.
Iemand die zich hierin herkent?

Ja hier ook februari 2019!

Helaas heb ik veel krampen en pijn en wordt er onderzocht of het wel goed zit..
Op vroege echo zat het wel op de juiste plek.. 
Hopelijk blijft alles goed gaan.

Terug
Bovenaan