uitgerekend februari 2019

Wat vervelend MarsieK dat je zo veel last van krampen hebt dat je er niet van kan slapen! Heb je dit al met de vk besproken? 
En Annikovska ook zoveel pijn. 
Hopelijk zit het bij jullie beiden allemaal goed en blijven de krampen niet zo lang. Er verandert nu natuurlijk in korte tijd heel veel in je baarmoeder, veel grotere hormoonveranderingen dan je normale schommelingen van je cyclus. Dus als je altijd al veel menstruatiepijn hebt vind ik dat wel een logische redenering MarsieK. 
Daisymammie, hopelijk geeft het je niet al teveel stress dat jullie nog geen eigen huis hebben. Is het in jullie woonplaats denkbaar dat je nog voor februari weer een huis hebt gevonden?
Ik heb gisteren nog 2x iets bloedverlies gehad, en ook steeds wel wat lichte steekjes in mijn baarmoeder. Maar het blijft bij kleine beetjes en vanmorgen was de test weer donkerder, nu echt knal, dus ik denk dat blijven testen nu geen zin meer heeft, volgens mij kan het niet meer donkerder. Dat is natuurlijk super, maar ook wel beetje balen, want dan heb ik geen controle meer om mezelf gerust te stellen. Maar als het bloeden niet meer wordt moet ik er maar vanuit gaan dat 't gewoon goed zit. 

Hoihoi,
Hier volgens eigen berekening 9 feb uitgerekend. Ik heb met alles gewacht vanwege 2 miskramen vorig jaar. Maar vorige week zondag een super overtuigende test gehad.
Ik heb al een paar weken ontzettend last van mijn darmen. Vanwege de miskramen vorige week onderzocht, op de echo zagen ze vruchtzakje en vruchtje maar nog geen hartslag. Was nog te vroeg. Volgende week woensdag terug voor controle. Dus het grote afwachten is begonneb. Gyn zei gelukkig dat alles er goed uitziet en de krampen echt puur mijn darmen zijn.
Ik kan niet wachten tot ik een hartslagje zie! Ik wil het zo graag kunnen vertellen aan familie en vrienden! :)

Gisteren op vaderdag getest, 4dagen voor nod en positief op early test ear blue. Vandaag met gewone etostest ook positief. Ben doodmoe vooral maar heb ook wat krampen in onderbuik sinds een week. Eind feb uitgerekend als alles goed mag blijven gaan. Wordt 3e kindje.... 
iemand heel leuk idee qua jongensnaam? 

@ Momami
het zou moeten lukken, de huizen gaan snel en er komt weinig, maar we houden goede hoop en anders gaan we eerst iets huren. 
Maar geeft best wel wat spanning! 

@ MarsieK 
we zijn druk op zoek en anders gaan we ook eerst huren. 
Ik heb gelukkig geen krampen ‘s nachts. Lijkt me ook erg vervelend, want dan ben je al zo moe en dan slaap je ook nog een slecht. 
Ik vind de krampen ook wel erg spannend, je vraagt je dan toch af of alles wel goed gaat. 

Hoi 

Ik wil ook wel graag in de fb groep. 
Vandaag op vakantie in Italië  positief getest.  Ben wel beetje beduusd nog. Onze oudste is 3(maart 2015) . En de jongste 19 maanden (november 2016).

Groetjes

Ook ik mag me hier melden; 

Uitgerekend op 23 februari 2019. Sinds afgelopen zaterdag meerdere positieve testen. Mijn vriend wist het (helaas, maar kon achteraf de lol er wel van inzien) eerder dan ik zelf. 

Heb vorige week al een test gedaan (3 dagen voor mijn NOD) en die blijkbaar te vroeg in de prullenbak gegooid. Meneer heeft hem die avond nog even uit de prullenbak gevist en zag duidelijk een postieve test! Hij was alleen in de veronderstelling dat ik het met een reden nog niet verteld had dus toen ik het hem afgelopen zaterdag vertelde reageerde hij heel bijdehand; "Ik wist al dat je zwanger was hoor" 

De afgelopen dagen merk ik dat het onderin de buik allemaal wat rommelt en hier en daar wat kleine steekjes. Vooral richting de avond misselijk maar voor de rest mag ik niet klagen! 

Het is mijn eerste, mijn vriend heeft al twee dochters uit een eerder huwelijk en 50/50 co-ouderschap. Was benieuwd of iemand die ook in februari is uitgerekend misschien ook in zo een soortgelijke situatie zit?

Voor alle dames die uitgerekend zijn in februari: Gefeliciteerd!  

Terug
Bovenaan