uitgerekend februari 2019

Hey Lyjam,
Ik ben 22 feb. uitgerekend en zit in het omgekeerde schuitje ?. Ik heb 2 dochters en een zoon en 50/50 co-ouderschap en nu het eerste kindje van mijn vriend en mij samen, zijn eerste kind. Dus eigenlijk zit mijn vriend in jouw schuitje. 

Ik heb toch wel wat aparts hoor, nu al 3 dagen op rij 's ochtends rond 9.30 een veeg rood bloedverlies en 's avonds rond 20.00 uur weer. Echt om dezelfde tijden! Gelukkig echt maar een beetje. 
Da's toch apart dat dat op die tijden zo precies is? Het heeft dan vast iets te maken met gedurende dag schommelende stofjes (hormonen?) in mijn lijf. 

Dat is wel heel bijzonder dat jij dan toevallig in het andere schuitje zit en ook nog eens rond dezelfde datum bent uitgerekend! Leuk!

Ik denk altijd; bij twijfel 'gewoon' even de verloskundige bellen? 

Welkom lhm! Gefeliciteerd. 
Tja, ik snap jullie advies dat ik de vk zou moetne bellen, maar met 4+3 weken kunnen ze nog helemaal niets checken en zeggen ze toch dat je moet afwachten. De testen worden nog steeds donkerder, dus ik heb er gewoon wel vertrouwen in hoor. Ik vind het gewoon zo apart van mijn lichaam dat het steeds op dezelfde tijden is.. maar dat heeft vast gewoon met mijn interne klokje en schommelingen van hormonen ofzo te maken. 
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het verder gaat bij Muntblaadje, kom je ons nog een keer weer updaten? ;) 

Hii meiden, 
Ook ik ben uitgerekend in februari 2019, vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze kwam meteen positief uit. Ik ben nu 6 weken zwanger. 
Ik ben een beetje nog in shock want ik was er totaal niet mee bezig om een kindje te krijgen ( ik zelf ben afgelopen zaterdag 16-06 21 jaar geworden ). Meteen naar mijn huisarts gebeld en ik mag donderdag langskomen, daarna barstte ik wel in tranen uit. 
Ik kan wel zeggen dat ik blij ben maar ook heel bang voor wat er komen gaat, het is mijn 1e kindje. 

Ik wist al wel dat ik zwanger ben want mijn ongesteldheid bleef uit en ik begin met de dag misselijker te worden en heel erg moe, maar dan toch die test geeft de doorslag. 

Mijn vriend durf ik het nog niet te vertellen vooral omdat ik vorige week zei dat ik nog geen kind wil de komende 5 jaar, maar goed je hebt het niet voor het zeggen blijkbaar haha. Hij zou het wel accepteren en blij zijn dat weet ik zeker maar toch het is wel even slikken omdat we elkaar ook pas 2 maanden kennen, pffffff.... 
Hebben jullie misschien tips hoe ik dit op een goede manier kan vertellen? Ook aan mijn moeder etc, vind het echt heel spannend wat er de komende maanden gaat gebeuren. 

Vandaag echo gehad. De vk zag al snel een mooi vruchtzakje en kloppend hartje! Zo fijn. Toen zei ze: nu ga in even uitzoomen om te kijken of het er echt 1 is. Toen waren er duidelijk 2 vruchtzakjes te zien, maar waarvan 1 met kloppend hartje. De andere leek leeg te zijn.
Zo gek! We zijn heel blij dat we een kloppend hartje hebben gezien, maar het hadden er dus 2 kunnen zijn. Over 3 weken weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat. 
Ik ben nu trouwens 8 weken. Uitgerekend rond 31 januari/1februari. 

Terug
Bovenaan